潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11028


21#
發表於 13-3-5 08:34 |只看該作者

回覆:大家會唔會用 HH (K), ( Lindy) 返公?

本帖最後由 momobibi 於 13-3-5 15:27 編輯


男爵府

積分: 8523


22#
發表於 13-3-5 09:35 |只看該作者

引用:最好唔好用一個貴過個老細架啦!

原帖由 irene_the_pooh 於 13-03-04 發表
最好唔好用一個貴過個老細架啦!
exactly


無謂野不必要的麻煩。。。

除非你做sales,,fashion ,,,有要行頭的須要,,,否則,就變成招遙


男爵府

積分: 9469

BK Milk勳章


23#
發表於 13-3-5 10:00 |只看該作者

回覆:大家會唔會用 HH (K), ( Lindy) 返公

剩係落舖頭就唔會,但如果之後去街就會,舖頭喺ssp,個場太多麻甩佬,用碧袋都嘥氣!


子爵府

積分: 10181


24#
發表於 13-3-5 10:32 |只看該作者

回覆:大家會唔會用 HH (K), ( Lindy) 返公?

會呀,公司冇人識h。





男爵府

積分: 9747


25#
發表於 13-3-5 12:35 |只看該作者

回覆:大家會唔會用 HH (K), ( Lindy) 返公?

我只會拎gp 番工,因為唔想其他同事有其他想法......雖然間公司係我老公 都係低調少少好



If you don't like me and still watch everything I do.

Bitch you're a fan!!!!


大宅

積分: 4751


26#
發表於 13-3-5 15:23 |只看該作者

引用:如果收工之後有街去都用㗎,我office大部分

原帖由 momobibi 於 13-03-05 發表
如果收工之後有街去都用㗎,我office大部分係男同事,都唔識㗎啦,女同事都係低grade過我,其他樓層嗰d我唔 ...
咁講嘢都得

點評

momobibi  我講錯咗咩?  發表於 13-3-5 15:26


伯爵府

積分: 15328


27#
發表於 13-3-5 18:29 |只看該作者
picture 發表於 13-3-5 09:35
exactly


辦公室已經係是非之地,真係無謂無啦啦再起火頭,因為你都唔知d女人 (老細) 幾時會癲起上黎咩都拉埋一齊鬧!


別墅

積分: 574


28#
發表於 13-3-6 16:05 |只看該作者
i only use garden party and bolide, and afraid to use twilly on them too...only use twilly on weekend...seems like people in my workplace don't know garden party and bolide so it's safe!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo