自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 8045


21#
發表於 13-3-11 04:17 |只看該作者

回覆:今晚黎個家常菜...請大家起筷。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11238

畀面勳章


22#
發表於 13-3-11 04:46 |只看該作者


禁止訪問

積分: 20378


23#
發表於 13-3-11 07:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42285


24#
發表於 13-3-11 08:33 |只看該作者

引用:Quote:YEOMORGAN+發表於+13-3-10+23:20+煮

原帖由 shmilyuki 於 13-03-10 發表
我水同蛋的份量係1比1
跟住打好後放一陣靜止
之後用隔篩隔去泡泡
你好厲害!!!啲蛋隔飯蒸都唔老



珍珠宮

積分: 42285


25#
發表於 13-3-11 08:46 |只看該作者

引用:Quote:YEOMORGAN+發表於+13-3-10+23:20+煮

原帖由 shmilyuki 於 13-03-10 發表
我水同蛋的份量係1比1
跟住打好後放一陣靜止
之後用隔篩隔去泡泡
我想問下,"煲飯時放埋落飯"度 係隨水放(即同飯一起煲)還是等飯出煙先放?

點評

tangbear    發表於 13-3-11 08:52


子爵府

積分: 14254

炎夏勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-3-11 10:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shmilyuki+於+13-03-10+發表

原帖由 YEOMORGAN 於 13-03-11 發表
我想問下,"煲飯時放埋落飯"度 係隨水放(即同飯一起煲)還是等飯出煙先放?

...
同一時間,凍水放


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo