懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 1819


21#
發表於 13-4-15 21:22 |只看該作者

回覆:有無JM今年揾張國良喺法國開刀生BB(3人房)!

我都係揾張醫生8月開刀,醫生話35-40k, 但我老公話無可能咁平,我都想知究竟出院實收幾多。


男爵府

積分: 6752


22#
發表於 13-4-15 22:57 |只看該作者
咁張醫生收醫生費平嘛,點會冇可能呢?!我五月會在法國順產,佢話應該唔使3萬可出院呀


大宅

積分: 1515


23#
發表於 13-4-15 23:25 |只看該作者

回覆:有無JM今年揾張國良喺法國開刀生BB(3人房)!

我都想搵張醫生開刀,有jm話張醫生手勢好好,是真的嗎?


大宅

積分: 2328


24#
發表於 13-4-16 00:16 |只看該作者

回覆:有無JM今年揾張國良喺法國開刀生BB(3人房)!

我12年3月揾佢開刀,手勢好,無乜痛過,佢好好唔收巡房費,日日都嚟睇我,佢淨係收左8700醫生費咋,物超所值





別墅

積分: 835


25#
發表於 13-4-16 00:39 |只看該作者

回覆:有無JM今年揾張國良喺法國開刀生BB(3人房)!

之前睇开左法國噶郭医生,五知道可五可以转睇张医生!




大宅

積分: 1930


26#
發表於 13-4-16 16:01 |只看該作者
我4月尾第一次搵佢產檢, 到時再報告下先~


禁止訪問

積分: 317


27#
發表於 13-4-16 16:43 |只看該作者

回覆:有無JM今年揾張國良喺法國開刀生BB(3人房)!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo