自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   4


子爵府

積分: 11575


21#
發表於 13-3-13 07:14 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

唔好理人地講乜,自己家庭開心就得




珍珠宮

積分: 40343

好媽媽勳章 醒目開學勳章 陪月勳章


22#
發表於 13-3-13 07:19 |只看該作者
ashley_baby 發表於 13-3-13 06:46
我明白,但個銀包買千幾蚊真係唔係貪牌子,只係貪耐用,同埋我先生只係大我5年

...
呢個我明, 我唔"好"名牌, 但係銀包成日攞出攞入, 用慣咗就手, 真係唔想成日換, 所以襟用最好!
況且千幾蚊都唔係貴, 鍾意用就得啦.

其實d人點講嘢, 只係反映出佢哋係咩質素. 有些說話係好難聽的, 但係把口生喺人哋度, 對方既要選擇做多口的三八, 你都阻止唔到佢哋. 平常心, 做好本份.

老公搵到d, 過ge生活OK, 亦唔需要睇到好大. 社會上有不同階層, 世界之大亦係你我想像唔到. 尤其去到而家呢個社會, 搵幾十萬都算係中產, 而「中產」先至「仲慘」......咁相對而言, 一份人搵幾萬蚊就要擔起頭家, 當你唔駛供養四大長老, 唔駛供樓租樓, 其實都唔係好有錢, 只不過係生活質素叫做有D保證.

能夠過著一種自己舒服, 鍾意, 又滿意的生活, 已是最好.


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


23#
發表於 13-3-13 07:23 |只看該作者

引用:唔係護士,只係幾位等產檢嘅孕婦...我都好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 13-3-13 07:25 |只看該作者

引用:我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100

原帖由 ashley_baby 於 13-03-13 發表
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...
可能你樣善良比人蝦,到陀第2胎人地馮咩話你養唔掂,點解你唔問清楚?你係咪同d家長唔熟?



大宅

積分: 1928


25#
發表於 13-3-13 07:26 |只看該作者

回覆:方麗娟 的帖子

首先多謝你明白,其實我好想番工幫手搵多少少黎儲蓄、投資,我見到我先生番工時間唔長,壓力大到不得了,我都好心痛...但又真係好唔捨得小朋友...希望等兩個小朋友表達能力成熟啲既時候,可以搵到個好工人照顧、打理家務,我就可以安心番工

點評

方麗娟  做全職媽媽, 第一樣要學習的是忍耐! 互勉之~  發表於 13-3-13 12:35


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 13-3-13 07:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashley_baby+於+13-03-13+發

原帖由 Ashley_ash 於 13-03-13 發表
突然醒起有次去定期婦科body check個時坐係出面等,撞岩個次旁邊個個都係大肚婆仲有老公陪。有對明顯好後生 ...
你又咁m同樓主同名


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


27#
發表於 13-3-13 07:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-03-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6037


28#
發表於 13-3-13 07:31 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

唔好理D閒人,努力加油

***人神共憤!!!香港媽媽聲援台灣小寶貝王昊案,支持保護兒童,嚴懲虐殺***


大宅

積分: 2815


29#
發表於 13-3-13 07:33 |只看該作者

引用:我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100

原帖由 ashley_baby 於 13-03-13 發表
我17歲有第一胎,打針都中左,醫生話係100個都無一個有,決定生,考慮過我先生搵30k以上一個月,而我地都好 ...
佢地吾抵得!!樓主吾洗理d長舌婦


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 13-3-13 07:33 |只看該作者

引用:首先多謝你明白,其實我好想番工幫手搵多少

原帖由 ashley_baby 於 13-03-13 發表
首先多謝你明白,其實我好想番工幫手搵多少少黎儲蓄、投資,我見到我先生番工時間唔長,壓力大到不得了,我 ...
駛咩理人,最好自己湊返小朋友,睇住佢成長。我有幾個fd都係17歲生,佢地只自豪自己咁早生,仲唔生一個,將來早享福。我都早生,好多人成日問我係咪家姐?可能家長,街坊同產檢時我老公都成日陪我,所以我聽唔到呢d聲音


水晶宮

積分: 59166


31#
發表於 13-3-13 07:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashley_baby+於+13-03-13+發

原帖由 Ashley_ash 於 13-03-13 發表
突然醒起有次去定期婦科body check個時坐係出面等,撞岩個次旁邊個個都係大肚婆仲有老公陪。有對明顯好後生 ...
D人係咪坐係度等果陣唔出聲會死。。。乜咁8聊既。。。


大宅

積分: 1928


32#
發表於 13-3-13 07:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashley_baby+於+13-03-13+發

原帖由 drizzle 於 13-03-13 發表
可能你樣善良比人蝦,到陀第2胎人地馮咩話你養唔掂,點解你唔問清楚?你係咪同d家長唔熟?

...
叫我拎綜援果個其實係我姨婆,我嫲嫲同佢講得好清楚我先生搵幾多錢、住邊度、小朋友讀咩學校,佢就係甘鬧,話我嫲嫲、父母唔識教我,嫁個窮鬼,自己都搞唔掂,又唔攞綜援.......但其實,佢有2女1子,2個女已經四十幾歲未結婚,2位加埋搵5萬幾一個月,一共俾一萬家用,個仔因為老婆外家有錢,係外國住,所以佢都去埋外國,一去無回頭.....我先生係唔叻,唔識氹老人家,但至少針茶、買野、禮貌都做足,亦無得失佢,我都唔知點解要甘講我地


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


33#
發表於 13-3-13 07:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-03-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1928


34#
發表於 13-3-13 07:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashley_baby+於+13-03-13+發

原帖由 drizzle 於 13-03-13 發表
駛咩理人,最好自己湊返小朋友,睇住佢成長。我有幾個fd都係17歲生,佢地只自豪自己咁早生,仲唔生一個,將 ...
我先生都有成日陪我,我唔舒服、有事發生令我唔開心果啲時間佢一定係我身邊,放假佢都爭住湊bb,反而甘樣仲俾人話佢不務正業....


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-3-13 07:39 |只看該作者

引用:咁17歲大肚,男人供給滿身名牌。的確俾人感

原帖由 Ashley_ash 於 13-03-13 發表
咁17歲大肚,男人供給滿身名牌。的確俾人感覺唔好,但你遇到既人的確又太過份。



...
唔明白點解感覺唔好呢? 係因為17大肚?因為用名牌?定因為17大肚用名牌? 負擔得起無問題啦。我覺得樓主幾好丫 有責任承擔 好過好多女人一句話自己未ready就落 何況名牌邊個妹妹仔唔用 晤係偷晤係出賣肉體 真係好普遍


大宅

積分: 1928


36#
發表於 13-3-13 07:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ashley_baby+於+13-03-13+發

原帖由 Ashley_ash 於 13-03-13 發表
突然醒起有次去定期婦科body check個時坐係出面等,撞岩個次旁邊個個都係大肚婆仲有老公陪。有對明顯好後生 ...
下!好過份喎!老公唔洗番工咩....有時間邊個唔想陪老婆多啲喎!


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


37#
發表於 13-3-13 07:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-03-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


38#
發表於 13-3-13 07:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-03-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40541

畀面勳章


39#
發表於 13-3-13 07:45 |只看該作者

回覆:到底依家啲人諗咩?定係我犯咩罪?

唔需要理會其他人,只要你覺得開心幸福就可以,果啲只不過係路人甲乙丙,順祝你兩個小朋友快高長大




珍珠宮

積分: 41157

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


40#
發表於 13-3-13 07:58 |只看該作者
ashley_baby 發表於 13-3-13 07:35
叫我拎綜援果個其實係我姨婆,我嫲嫲同佢講得好清楚我先生搵幾多錢、住邊度、小朋友讀咩學校,佢就係甘鬧, ...

唔需要理人說什麼
自己生活過得去就算
果D九吾搭八既親朋戚友
根本唔值得晒時間去見面

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo