自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


珊瑚宮

積分: 118281


21#
發表於 13-3-13 22:36 |只看該作者

引用:回覆+wonderlulu+的帖子 當然係私家診所啦

原帖由 於 13-03-13 發表
回覆 wonderlulu 的帖子

當然係私家診所啦.
咁私家又可以揀啫。

我個家庭醫生一路睇開,懷孕生仔,一路知我堅持人奶,只會幫我搵info,從來冇打擊我喎。




伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


22#
發表於 13-3-13 22:41 |只看該作者
回覆 wonderlulu 的帖子

係邊區? 其實我冇睇開的醫生, 成日呢度睇下O個度睇下咁. 就算唔支持, 我都會再去睇, 因為方便...


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-3-13 22:44 |只看該作者
停幾日埋身得唔得?
當年我都係餵人奶..乳線炎..痛到手都郁唔到...
去睇醫生叫我要停餵...D奶揼左出黎都唔可以比BB飲..

最後我仔仔飲左一個WEEK奶粉..
我好番佢咪又埋身食囉...


子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 13-3-13 22:47 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

我試過有醫生叫我停餵,然後食佢d藥,好返之後一星期先再餵。感覺好多都淨係識做生意,好差。。。真係要揾一間支持母乳嘅先好去



侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


25#
發表於 13-3-13 22:52 |只看該作者

回覆:s!uMEIMEI 的帖子

睇小兒科醫生,上次我感冒醫生同我講:"D藥喂人奶都冇問題"


男爵府

積分: 9883


26#
發表於 13-3-13 22:55 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

搵唔岩醫生時試下尖沙咀梁淑芳醫生,佢係母乳醫生來的。




大宅

積分: 1940


27#
發表於 13-3-13 22:58 |只看該作者

引用:搵唔岩醫生時試下尖沙咀梁淑芳醫生,佢係母

原帖由 misseleve 於 13-03-13 發表
搵唔岩醫生時試下尖沙咀梁淑芳醫生,佢係母乳醫生來的。
梁醫生係勁支持母乳餵哺,睇佢一定無錯



點評

Sugarbabegirl    發表於 13-3-13 23:52


大宅

積分: 3650


28#
發表於 13-3-13 23:24 |只看該作者

回覆:包包王子 的帖子

我一家都係睇梁醫生,佢知我餵人奶即刻唔同語氣,本來cool cool 地



Our anniversary[br]


翡翠宮

積分: 78964


29#
發表於 13-3-13 23:30 |只看該作者

引用:因為我係全埋身+呢兩日病佐+我好想睇E生快

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-13 發表
因為我係全埋身 呢兩日病佐 我好想睇E生快啲好番 但係咪係普通診所 同佢講聲我係人奶媽 啲藥就唔 ...




世上已無安樂土,人人以傷人為樂


禁止訪問

積分: 307


30#
發表於 13-3-13 23:33 |只看該作者

引用:搵唔岩醫生時試下尖沙咀梁淑芳醫生,佢係母

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


31#
發表於 13-3-13 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+剛果公主+於+13-03-13+發表其

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-13 發表
我希望我睇果個E生係支持我拉 我真係怕影響bb
一般傷風感冒都可以bf, 記住話比醫生知你係母乳媽,以前我B食完加料母乳會瞓耐d,自己留意吓


男爵府

積分: 8175


32#
發表於 13-3-13 23:43 |只看該作者

引用:so+far咁耐以黎都無遇到叫我停餵嘅醫生,佢

原帖由 hellomiffy 於 13-03-13 發表
so far咁耐以黎都無遇到叫我停餵嘅醫生,佢哋知我要餵,都會望多次自己開左咩藥,或者轉藥。最緊要你出聲!! ...
對,自己再查一次


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


33#
發表於 13-3-13 23:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+剛果公主+於+13-03-13+發表係

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-13 發表
我想問我點知佢係支持我宜家埋身佐四個月喇 餵唔到落去我實俾人鬧死

...
餵唔餵人奶係你自己決定,點會有人鬧你? 就算真係餵唔到你都唔想架,你同個醫生講你餵緊人奶,應該會識就住比藥你架。或者你打比診所問下醫生有冇啲啱人奶媽食嘅藥先囉。


公爵府

積分: 26003

醒目開學勳章


34#
發表於 13-3-14 00:00 |只看該作者

引用:因為我係全埋身+呢兩日病佐+我好想睇E生快

原帖由 s!uMEIMEI 於 13-03-13 發表
因為我係全埋身 呢兩日病佐 我好想睇E生快啲好番 但係咪係普通診所 同佢講聲我係人奶媽 啲藥就唔 ...
我會睇政府醫生

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3824718&extra=page%3D1


男爵府

積分: 8707


35#
發表於 13-3-14 00:05 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

我都係人奶媽,初時都有試過去睇醫生話餵人奶,俾個醫生叫我等餵,我無理佢,

後來揾到一個醫生幾好,都支持餵人奶,係葵芳,你有意可pm我



“有些傷口,時間久了就會慢慢長好;有些委屈,受過了想通了也就釋然了;有些傷痛,忍過了疼久了也成習慣了,然而卻在很多孤獨的瞬間,又重新湧上心頭。其實,有些藏在心底的話,並不是故意要去隱瞞,只是, 並不是所有的疼痛,都可以吶喊。”


伯爵府

積分: 15234

畀面勳章


36#
發表於 13-3-14 00:06 |只看該作者

回覆:人奶媽咪睇E生

我坐月時開刀傷口發炎爆傷口,係阿媽果度求其搵個醫生睇,同佢講我餵人奶,佢就幫我mark低,以後每次睇醫生都開唔影響我餵奶既藥,早次同囡囡食輪狀果時,仲會問我係咪仲餵緊。




男爵府

積分: 6261


37#
發表於 13-3-14 06:49 |只看該作者

引用:停幾日埋身得唔得?當年我都係餵人奶..乳線

原帖由 月希 於 13-03-13 發表
停幾日埋身得唔得?
當年我都係餵人奶..乳線炎..痛到手都郁唔到...
去睇醫生叫我要停餵...D奶揼左出黎都唔可 ...
我咩儲備都冇 我只係知我餵唔到人奶會俾人哦餐死-_-


男爵府

積分: 6261


38#
發表於 13-3-14 06:50 |只看該作者

引用:睇小兒科醫生,上次我感冒醫生同我講:"D藥

原帖由 wahhwahh 於 13-03-13 發表
睇小兒科醫生,上次我感冒醫生同我講:"D藥喂人奶都冇問題"
Thz:D


男爵府

積分: 6261


39#
發表於 13-3-14 06:51 |只看該作者

引用:搵唔岩醫生時試下尖沙咀梁淑芳醫生,佢係母

原帖由 misseleve 於 13-03-13 發表
搵唔岩醫生時試下尖沙咀梁淑芳醫生,佢係母乳醫生來的。
雖然有啲遠 不過都冇問題 但收費會唔會勁貴?


男爵府

積分: 6261


40#
發表於 13-3-14 06:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+s!uMEIMEI+於+13-03-13+發表

原帖由 unkuku 於 13-03-13 發表
一般傷風感冒都可以bf, 記住話比醫生知你係母乳媽,以前我B食完加料母乳會瞓耐d,自己留意吓

...
明白xd


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo