懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 7913


21#
發表於 13-3-17 19:24 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15922

開心吸收勳章 Xmas吸收勳章


22#
發表於 13-3-18 07:36 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

我覺得有些人以為自己推bb車就可以打橫行




翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 13-3-18 07:53 |只看該作者
開斜台,大佬,你明知係搭巴士自己一早收定車啦,咁巴閉就自己揸車啦

點評

ckykwan  要渣van仔先唔洗收車...XDXD  發表於 13-3-19 10:24
PrettyPC  揸車都要收車喎......  發表於 13-3-18 14:59


複式洋房

積分: 271


24#
發表於 13-3-18 08:02 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

所以我帶bb 車,寧願遠d都盡量坐mtr, 配套都好d, 不過我都明有d地方mtr 都去唔到



伯爵府

積分: 17280


25#
發表於 13-3-18 08:20 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

上次個b6唔收車,仲將架車放喺我架車上,個bb頭枕污糟哂,好嬲!




伯爵府

積分: 16651


26#
發表於 13-3-18 09:12 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

我未試過bb 車上巴,請問收好車點放好架車先穩?


大宅

積分: 2538


27#
發表於 13-3-18 10:11 |只看該作者
回覆 好老婆 的帖子

收左車都要扶住架車, 如果唔係一轉彎就跌, 除非自己帶條行李繩cool住~


大宅

積分: 2538


28#
發表於 13-3-18 10:12 |只看該作者
潑婦!!!! 以為聲大就有道理!


大宅

積分: 4651


29#
發表於 13-3-18 11:58 |只看該作者
有 d 司機係好好人, 見無咩人坐巴士就唔會叫係收車.
我而家大住個肚, 個仔要坐車, 拖住個大女, 有時都唔敢坐巴士,
試過有個司機好好人, 幫我攞上車, 幫埋我收車
我都覺得唔好意思, haha

但有2個大人都搞唔掂一個小朋友 , 唉! 真係好好檢討下. 仲要噤大聲話人唔岩.
當然我在場唔擔保個司機唔好語氣, 但都唔係老馮開個板比你囉


侯爵府

積分: 20913


30#
發表於 13-3-18 12:02 |只看該作者
惡人先告狀 佢以為自己有BB大晒?


別墅

積分: 728


31#
發表於 13-3-18 12:39 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

我有時冇收車台上巴士,不過係非常少人既時候先會咁做,如果多人我會抱番,咁算唔算衰=_=


子爵府

積分: 14749


32#
發表於 13-3-18 13:13 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

唉,真係樣衰


公爵府

積分: 25756

BK Milk勳章 畀面勳章


33#
發表於 13-3-18 13:30 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

我有次自己帶細粒b出去,單手抱b,單手收車上巴士,仲企位。其實坐巴士係要收車㗎喎!!話埋比你知,坐的士bb車係會當行李費。無知嘅人實在太多。




珍珠宮

積分: 36973

BK Milk勳章 畀面勳章


34#
發表於 13-3-18 18:55 |只看該作者

回覆:299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

唔好意思,樓主下次copy個post去第二版,請講聲"借post\",謝謝。以免我被誤會同一個題目擺兩邊。




大宅

積分: 3894


35#
發表於 13-3-18 20:30 |只看該作者

回覆:彭三順 的帖子

Sorry!...我係其他forum睇到..唔知你係bk都開左有開post..我會留意返!




珍珠宮

積分: 36973

BK Milk勳章 畀面勳章


36#
發表於 13-3-18 21:04 |只看該作者

引用:Sorry!...我係其他forum睇到..唔知你係bk

原帖由 Ginsa1008 於 13-03-18 發表
Sorry!...我係其他forum睇到..唔知你係bk都開左有開post..我會留意返!
唔緊要,因為段嘢係我拍既,唔想被誤會吧!謝謝您




大宅

積分: 1425


37#
發表於 13-3-18 23:45 |只看該作者
小貓1124 發表於 13-3-18 08:20
上次個b6唔收車,仲將架車放喺我架車上,個bb頭枕污糟哂,好嬲!
咁可惡 有冇鬧爆佢


伯爵府

積分: 17280


38#
發表於 13-3-19 08:36 |只看該作者

引用:Quote:小貓1124+發表於+13-3-18+08:20+上次

原帖由 9827351 於 13-03-18 發表
咁可惡 有冇鬧爆佢
冇,廢事同d唔同level嘅人嘈,不過忍唔住啤佢。佢哋超過份,原來鬼婆坐優先座,但佢好似個肚頂住唔舒服(大肚),但個b6死都要坐佢隔離,手抱1歲幾周圍郁,個鬼婆被迫起身讓坐,結果我老公起身讓俾鬼婆。鬼佬好嬲但冇出聲。跟住個b喺巴士食魚蛋飲果汁,經典!




大宅

積分: 1893


39#
發表於 13-3-19 09:30 |只看該作者

回覆:[轉載]299司機拒絕開斜台讓bb車上巴士

佢架車鑲金?點解要方便佢地?我見到實妖爆佢。挫住晒,晒人時間。:;pppp:




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo