自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2865


21#
發表於 13-3-20 07:27 |只看該作者

回覆:其實而家係咪好多人整容

我想整咖,因為細細個仆親,咀唇聯過針,搞到有啲大細邊


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 13-3-20 07:28 |只看該作者

引用:儲緊錢喇!

原帖由 Sunnn 於 13-03-20 發表
儲緊錢喇!


~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


大宅

積分: 2328


23#
發表於 13-3-20 07:42 |只看該作者

回覆:其實而家係咪好多人整容

係 angelamami, 長州旗姐妹,祖宜,羊姨,關心妳,蔡姨林,tutu, 等等不能盡舉


珊瑚宮

積分: 118281


24#
發表於 13-3-20 07:54 |只看該作者

引用:而家d女仔,o靚模個個胸都成個西瓜咁條腰筷

原帖由 駿熙媽媽 於 13-03-20 發表
而家d女仔,o靚模個個胸都成個西瓜咁
條腰筷子咁幼..唔岩比例..係咪隆出來
...
有共性,冇個性,十居其九,分辨唔到係乜水。





珍珠宮

積分: 32563


25#
發表於 13-3-20 08:35 |只看該作者

回覆:其實而家係咪好多人整容

亞視娛樂cia有個女主持係我中學同學,聽有啲同學講都話佢整大一


珍珠宮

積分: 42283


26#
發表於 13-3-20 08:38 |只看該作者

回覆:其實而家係咪好多人整容

唔使0靚模!現實的都好普遍!


男爵府

積分: 7451


27#
發表於 13-3-20 08:42 |只看該作者

引用:不單只藝人,我所以好多做美容妹妹都有。

原帖由 monman128 於 13-03-20 發表
不單只藝人,我所以好多做美容妹妹都有。



公爵府

積分: 25238


28#
發表於 13-3-20 08:53 |只看該作者

回覆:其實而家係咪好多人整容?

我有friend隆咗胸,佢本身好瘦身型好平均,著衫都幾靚架。但整完宜家胸前兩個大汽球,成個肉彈咁,我覺得好怪,一d都唔靚




男爵府

積分: 7710


29#
發表於 13-3-20 08:56 |只看該作者

引用:韓劇大把,但近來睇王世子覺得朴荷好天然咁

原帖由 miumiu250 於 13-03-20 發表
韓劇大把,但近來睇王世子覺得朴荷好天然咁
係呀,朴荷好似天然世娜就




男爵府

積分: 7710


30#
發表於 13-3-20 09:01 |只看該作者

回覆:其實而家係咪好多人整容?

朋友剛從泰國渡假返來,發現原來BKK有間醫院係整容,價錢係香港嘅5分之一仲好多有錢人去,間醫院好resort咁架




伯爵府

積分: 17335


31#
發表於 13-3-20 09:04 |只看該作者

回覆:其實而家係咪好多人整容

如果我的二十歲都會整!


子爵府

積分: 13845


32#
發表於 13-3-20 09:06 |只看該作者
好似倒模出黎咁!


水晶宮

積分: 72641


33#
發表於 13-3-20 09:44 |只看該作者
我朋友話打下針呢D叫醫學美容, 仲話女人到咁上下就要維修下...
呢D唔係整容喎


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 13-3-20 09:49 |只看該作者
你去美麗交換網都見好多人自組團去台灣/韓國整容架, 根本依家D後生女覺得整容天經地義


大宅

積分: 4534


35#
發表於 13-3-20 09:52 |只看該作者
個個明星整到一模一樣,結果令到好多女士都跟風大整特整,忘記了一句說話:「身體發膚受諸父母」。我覺得女為悅者而容,戴大眼仔、化妝無問題,但整容就⋯⋯


子爵府

積分: 10059


36#
發表於 13-3-20 09:54 |只看該作者

回覆:其實而家係咪好多人整容

我覺得係普遍多咗人整,而且打針,割雙眼皮依啲好多都做咗唔怕認,大家都開始無乜所謂


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 13-3-20 09:55 |只看該作者

回覆:其實而家係咪好多人整容?

整眼,鼻,同V煞面…好似好普遍




公爵府

積分: 25555


38#
發表於 13-3-20 09:58 |只看該作者

回覆:駿熙媽媽 的帖子

咁我又唔知呀,我又唔識佢哋,而且依家bk多了好多未婚或未做媽咪的會員。只可以講,整容原來好普遍。




大宅

積分: 1578


39#
發表於 13-3-20 10:00 |只看該作者
趨勢來的, 愈來愈普遍, 所以人人都覺得係好平常的事,
整完靚左, 多人讚左, 待遇好左, 自己自然會心郁郁去整一整啦


別墅

積分: 749


40#
發表於 13-3-20 10:15 |只看該作者
Gladystso 發表於 13-3-20 10:00
趨勢來的, 愈來愈普遍, 所以人人都覺得係好平常的事,
整完靚左, 多人讚左, 待遇好左, 自己自然會心郁郁去 ...

係, 我都認同將會越來越普遍~

今日, 我地仲會question人地點解要整,
過多5年, 10年, 已經唔會係咁,
可能到時果個年代既人會咁樣反問人"下...你對眼唔balance, 做咩仲唔去整? 早整早靚"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo