烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 14184


21#
發表於 13-3-22 20:41 |只看該作者

引用:第二機了,都係衰咗+ +

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
第二機了,都係衰咗
筆完鹽的匙不可以再筆酵母,否則D酵母會死





珍珠宮

積分: 37201


22#
發表於 13-3-22 20:52 |只看該作者

引用:第二機了,都係衰咗+ +

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
第二機了,都係衰咗
今次用乜程式?個磅有冇壞?




子爵府

積分: 11484

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-3-22 20:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dodotin0505+於+13-03-22+發

原帖由 fish9288 於 13-03-22 發表
個包太咸>>是否用了含鹽牛油,又落左鹽?如果是的話,下次改冇鹽牛油,鹽我只落2g。




...
我都係減鹽, 不過我落3g


男爵府

積分: 5510


24#
發表於 13-3-22 22:19 |只看該作者

回覆:6cm 的帖子

你個好靚,仲發得好高添





男爵府

積分: 5510


25#
發表於 13-3-22 22:22 |只看該作者

回覆:prisyan 的帖子

用跟機果包粉呀。點樣慢慢加水呀?中途打開?




男爵府

積分: 5510


26#
發表於 13-3-22 22:25 |只看該作者

回覆:吉蒂小豬 的帖子

今次用軟包呀。我用匙咋,粉係跟機送,唔駛磅




公爵府

積分: 26681


27#
發表於 13-3-22 22:41 |只看該作者

回覆:p仔第一機失敗了,請指教

跟機果包係預拌粉?

如果係,咁唔駛再落salt同糖,仲有跟返盒上面既水量,唔好跟書。


禁止訪問

積分: 2610


28#
發表於 13-3-22 22:45 |只看該作者

引用:你個好靚,仲發得好高添 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5510


29#
發表於 13-3-22 22:49 |只看該作者

回覆:siuying705 的帖子

原來係咁,thx so much




男爵府

積分: 5510


30#
發表於 13-3-22 22:51 |只看該作者

回覆:6cm 的帖子

好味就得
我果d又唔好味,又唔靚仔




禁止訪問

積分: 2610


31#
發表於 13-3-22 22:52 |只看該作者

引用:好味就得 我果d又唔好味,又唔靚仔 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11484

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-3-22 23:10 |只看該作者
本帖最後由 prisyan 於 13-3-22 23:11 編輯
siuying705 發表於 13-3-22 22:41
跟機果包係預拌粉?

如果係,咁唔駛再落salt同糖,仲有跟返盒上面既水量,唔好跟書。

盒後面有寫


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


33#
發表於 13-3-23 00:46 |只看該作者
dodotin0505 發表於 13-3-22 22:22
用跟機果包粉呀。點樣慢慢加水呀?中途打開?
唔怪之得你話咸啦,跟機個盒粉你有無睇指示用?


珍珠宮

積分: 37201


34#
發表於 13-3-23 00:56 |只看該作者

引用:好味就得 我果d又唔好味,又唔靚仔 +

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
好味就得
我果d又唔好味,又唔靚仔
你下次小心啲就冇事,加油




男爵府

積分: 5510


35#
發表於 13-3-23 11:17 |只看該作者
回覆 tp168 的帖子

我有睇到個指示嫁, 但我見咁簡單, 諗住用跟機的食譜實冇C, 我下次會下心D


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


36#
發表於 13-3-23 11:27 |只看該作者

引用:回覆+tp168+的帖子 我有睇到個指示嫁,+但

原帖由 dodotin0505 於 13-03-23 發表
回覆 tp168 的帖子

我有睇到個指示嫁, 但我見咁簡單, 諗住用跟機的食譜實冇C, 我下次會下心D ...
因為跟機果包係預拌粉,溝咗其他嘢,但說明書食譜係用高筋粉嘅份量,所以要跟盒粉個說明




男爵府

積分: 7246


37#
發表於 13-3-23 11:31 |只看該作者
dodotin0505 發表於 13-3-23 11:17
回覆 tp168 的帖子

我有睇到個指示嫁, 但我見咁簡單, 諗住用跟機的食譜實冇C, 我下次會下心D ...

快d去買過包高粉再試了, p仔一定得架.


男爵府

積分: 6482


38#
發表於 13-3-23 12:03 |只看該作者

引用:又咸,個皮又硬,入面唔鬆軟 我知自己冇天

原帖由 dodotin0505 於 13-03-22 發表
又咸,個皮又硬,入面唔鬆軟
我知自己冇天份,先買p仔,諗住零失敗,估唔到都係衰咗



...
我同你情形一樣,跟機粉整到好香,但咸及濕,你仔細睇跟機粉後面個recipe,水落138ml, 牛油用無鹽,再用軟包mode, 淡色,好香好成功,不要灰心,一齊努力,我而家都係玩咗3機,1機好過1機呀見到仔仔食咁多包包話\"媽咪包包好味"咩都抵晒




大宅

積分: 1319


39#
發表於 13-3-23 12:27 |只看該作者

回覆:p仔第一機失敗了,請指教

我之前用跟機粉,次次效果都幾好。

今日出動去買材料,希望跟書個份量成功啦。


男爵府

積分: 5510


40#
發表於 13-3-23 15:23 |只看該作者

回覆:wing214 的帖子

為咗阿仔一齊努力




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo