Re: 有冇聽過照完是男�女,但生出來是相反?
唔係, 佢地一個係養和生, 一個係Canossa Hospital生, 唔係無$$的. 但就可能係醫生的疏忽, 照左一次之後就再無留意佢地個性別, 佢地又唔再問下, 所以咁啦.(但個醫生收費都好貴, 1000/次
chiulee 寫道:
Are these cases always taking the ultrasound in public hospital? It seems that doctors in public hosptial are less experienced.
[quote]
fion2504 寫道:
有啊, 我朋友就係咁. 佢照出來係仔, 但接生時佢個醫生唔係香港, 所以另外一個醫生幫佢地接生, 生出來時醫生話你生左個女子時佢地兩個差D暈左, 如果唔係自然分娩, 佢地會以為俾人換左, 真慘, 攪到佢地全家初頭都好唔開心, 特別係奶奶,老爺咁.
另外有個朋友都係咁, 話生三胞胎, 三個都係仔, 點知出來三個都係女啊
[quote]
eve_bb 寫道:
照超聲波準唔準?有冇聽過照完是男�女,但生出來性別是相反?
[/quote][/quote]
小叭係06年12月5日出世時重3.23kgs,1個月4.55kgs,2個月6.40kgs,3個月7.72kgs,4個月8.20kgs,5個月8.80kgs, 6個月10.00kgs, 7個月9.55kgs, 8個月10.00kgs, 9個月10.16kgs, 10個月10.45kgs, 11個月10.91kgs
(4個月第一次反身, 5個月坐, 8個半月爬, 9個半月出牙(上面兩只),10個月出牙(上面兩只)12個月7只牙, 11.81 kgs
細叭係09年1月26日出世, 體重6磅半.
4個半月轉身, 5個月識坐, 7個半月出第一只牙(下面)