自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


21#
發表於 13-4-2 12:07 |只看該作者

引用:請唔好問咩事.係一場誤會.但感受到被屈既感

原帖由 nikinokb 於 13-04-02 發表
請唔好問咩事.係一場誤會.但感受到被屈既感覺

上BK 7年第一次覺得甘委屈.心好難過. 難過到有D想喊




見你一獲打你一獲


水晶宮

積分: 64625

2018復活節勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


22#
發表於 13-4-2 12:08 |只看該作者

回覆:nikinokb 的帖子




翡翠宮

積分: 92716

hashtag影視迷勳章 秋日勳章 炎夏勳章 玩具勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


23#
發表於 13-4-2 12:09 |只看該作者
調整心態,從新出發!!


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-4-2 12:09 |只看該作者

我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


翡翠宮

積分: 93980


25#
發表於 13-4-2 12:09 |只看該作者
本帖最後由 MagDog 於 13-4-2 12:19 編輯
nikinokb 發表於 13-4-2 11:50
請唔好問咩事.係一場誤會.但感受到被屈既感覺

上BK 7年第一次覺得甘委屈.心好難過. 難過到有D想喊

唔好唔開心咁耐啊, 王世子都O咀了. 雖然不是美男計, 因為相中人可以令我幾開心又正能量, 希望你會CHEER UP.



瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


26#
發表於 13-4-2 12:10 |只看該作者
傻嘅, 真正認識嘅朋友都有啱傾唔啱傾, 何況素未謀面嘅網友? 唔使上心架, 啱傾就繼續吹, 唔啱傾嘅就


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 13-4-2 12:11 |只看該作者
meow~meow 發表於 13-4-1 20:57
7年 la....唔好咁la...
其實係....7年... 對我黎講好長以前係香港真係成日上bk.因為真係捱過趺過
自己一個女仔半夜係急症抱住兩歲未夠既仔.個仔發高燒40度又嘔左十幾次
成身嘔吐物.醫生要佢入院吊鹽水又哮喘到抖唔倒氣又肺炎又抽根休克....
果d日子都係bk陪我....到依家過左美國..雖然次次上黎你地多數都訓哂教...
我都堅持每日都上黎睇下班jm講咩笑話放咩毒....
好唔捨得完全唔上...但呢一個月黎上黎bk真係上得好灰心..



水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-4-2 12:11 |只看該作者
BaoYue_BaoKun 發表於 13-4-2 11:54
開心返
唔開心..................
條褲仲有無大條d呀............都茅嘢昅既


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-4-2 12:11 |只看該作者

回覆:係BK好唔開心

算了吧!忘記它



我為貓狂


水晶宮

積分: 71291


30#
發表於 13-4-2 12:11 |只看該作者

引用:開心返+ +

原帖由 BaoYue_BaoKun 於 13-04-02 發表
開心返
星媽,人地個個正正經經想問候下樓主,你失驚無神彈張咁野出來真係笑到禾噴返d早餐出來你真係收埋收埋巧多正野

樓主唔好唔開心啦,上下網都係為開心啫,唔啱咀形咪唔好同佢傾囉(雖然我唔知咩樹).........我最近都表達左一d另好多會員都唔同意既諗法,相信可能會好多人唔like我,不過show what,我唔係去同人衝突,只係講出睇法,我仍然會繼續BK,睇我想睇,問我想問,分享我想分享嘅!你都唔需要介意,去到邊都梗有啱key唔啱key既人,think positive la,如果唔係好易老架,你睇,見到星媽同佢d收藏就已經笑死了!



            


禁止訪問

積分: 2386


31#
發表於 13-4-2 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-4-2 12:12 |只看該作者
nikinokb 發表於 13-4-2 12:11
其實係....7年... 對我黎講好長以前係香港真係成日上bk.因為真係捱過趺過
自己一個女仔半夜係急症抱住兩歲 ...
做咩呀?比人針對呀?唔需要理人講咩啦,
自己覺得問心無愧咪得囉,
cheer up


水晶宮

積分: 59214


33#
發表於 13-4-2 12:12 |只看該作者

引用:開心返+ +

原帖由 BaoYue_BaoKun 於 13-04-02 發表
開心返
老老實實,你儲埋幾多呢d半裸照


禁止訪問

積分: 14914

BK Milk勳章


34#
發表於 13-4-2 12:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-4-2 12:13 |只看該作者

引用:請唔好問咩事.係一場誤會.但感受到被屈既感

原帖由 nikinokb 於 13-04-02 發表
請唔好問咩事.係一場誤會.但感受到被屈既感覺

上BK 7年第一次覺得甘委屈.心好難過. 難過到有D想喊
學您話齋,BK個個JM刀知您有禮貌,使乜為一次半次嘅誤會貢上心,錫番〜



simple is the best~


水晶宮

積分: 69037

畀面勳章


36#
發表於 13-4-2 12:14 |只看該作者

引用:Quote:BaoYue_BaoKun+發表於+13-4-2+11:54+

原帖由 亞貴 於 13-04-02 發表
唔開心..................
條褲仲有無大條d呀............都茅嘢昅既
公海唔可以太低,不過我靜雞雞,shuuuu......
myphoto.jpg




公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 13-4-2 12:14 |只看該作者

回覆:係BK好唔開心

唔好唔開心,我唔知由幾時開始比一個jm咬,依家開po都驚


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 13-4-2 12:15 |只看該作者
nikinokb 發表於 13-4-2 11:50
請唔好問咩事.係一場誤會.但感受到被屈既感覺

上BK 7年第一次覺得甘委屈.心好難過. 難過到有D想喊
只係個別事件, bk仲有好多友善好相處的jm
加油


水晶宮

積分: 58506


39#
發表於 13-4-2 12:15 |只看該作者
nikinokb 發表於 13-4-2 12:11
其實係....7年... 對我黎講好長以前係香港真係成日上bk.因為真係捱過趺過
自己一個女仔半夜係急症抱住兩歲 ...

多d同我地水...水..la. be happy la.
Bye


男爵府

積分: 5709


40#
發表於 13-4-2 12:15 |只看該作者

引用:請唔好問咩事.係一場誤會.但感受到被屈既感

原帖由 nikinokb 於 13-04-02 發表
請唔好問咩事.係一場誤會.但感受到被屈既感覺

上BK 7年第一次覺得甘委屈.心好難過. 難過到有D想喊





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo