自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


子爵府

積分: 14660

BK Milk勳章


21#
發表於 13-4-3 15:57 |只看該作者
回覆 Sweetkiki 的帖子

有呀. 重番兩磅. 即係輕左1kg.
不過之後有BB. 而家. 同你一樣.. 諗緊計仔要減肥!!!


珍珠宮

積分: 43823

熱血金章 睛靈勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 13-4-3 16:49 |只看該作者
一唔食就反彈
最簡潔的一個抱擁, 也覺熱烘


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


23#
發表於 13-4-3 16:53 |只看該作者
試下做番D運動....會好D.....
聽好多人講停左西柚餐會反彈得好快...
我之前都試過食5星期西柚餐,冇左廿磅......
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


男爵府

積分: 5737


24#
發表於 13-4-3 17:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Toffee888+於+13-04-03+發表

原帖由 milktealai 於 13-04-03 發表
你揾到西柚未?
揾到喇



複式洋房

積分: 127


25#
發表於 13-4-3 17:59 |只看該作者
咁勁\


男爵府

積分: 5737


26#
發表於 13-4-3 17:59 |只看該作者

引用:試下做番D運動....會好D.....聽好多人講停

原帖由 FrankieFUNG 於 13-04-03 發表
試下做番D運動....會好D.....
聽好多人講停左西柚餐會反彈得好快...
我之前都試過食5星期西柚餐,冇左廿磅. ...
keep得到嗎?


男爵府

積分: 5737


27#
發表於 13-4-3 18:00 |只看該作者

引用:一唔食就反彈+

原帖由 AK+BB 於 13-04-03 發表
一唔食就反彈
有冇唔做運动,食返饭先?


男爵府

積分: 5737


28#
發表於 13-4-3 18:01 |只看該作者

引用:試下做番D運動....會好D.....聽好多人講停

原帖由 FrankieFUNG 於 13-04-03 發表
試下做番D運動....會好D.....
聽好多人講停左西柚餐會反彈得好快...
我之前都試過食5星期西柚餐,冇左廿磅. ...
好勁呀!五星期mouth:


禁止訪問

積分: 1339


29#
發表於 13-4-3 18:03 |只看該作者

回覆:食左2日西柚餐,輕左4磅,不過...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


30#
發表於 13-4-3 18:07 |只看該作者
Toffee888 發表於 13-4-3 17:59
keep得到嗎?
果時食到第5WK,發現有BB,即刻停左冇再食.....但唔知keep唔keep到丫......
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


男爵府

積分: 5737


31#
發表於 13-4-3 18:09 |只看該作者

引用:Quote:Toffee888+發表於+13-4-3+17:59+keep

原帖由 FrankieFUNG 於 13-04-03 發表
果時食到第5WK,發現有BB,即刻停左冇再食.....但唔知keep唔keep到丫......
哈哈哈哈,你好叻!有恆心!我都驚自己mouth:


男爵府

積分: 5737


32#
發表於 13-4-3 18:09 |只看該作者

引用:我都有試過,食左1個星期就放棄左, 減左小

原帖由 BABY_3 於 13-04-03 發表
我都有試過,食左1個星期就放棄左,
減左小小
都好吖!


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


33#
發表於 13-4-3 18:10 |只看該作者
Toffee888 發表於 13-4-3 18:01
好勁呀!五星期
其實5星期好易,因我不嬲都唔鍾意食飯,我果時只係需要戒食糖(好難ga),咁就唔會有碳水化合物,而且我都幾鍾意食蛋,所以都好快就過左.....整個餐單,我最怕係煙肉,果時食煙肉食到依家幾年後都怕左食煙肉
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


34#
發表於 13-4-3 18:12 |只看該作者
Toffee888 發表於 13-4-3 18:09
哈哈哈哈,你好叻!有恆心!我都驚自己
當你慢慢有成績時,你會有動力keep住....我果時最辛苦係當初果個星期,條腸郁得快左好多,攪到成日要去toilet~
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


版主

積分: 38347

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 育兒性格勳章 2016畫展勳章


35#
發表於 13-4-3 18:15 |只看該作者
FrankieFUNG 發表於 13-4-3 18:10
其實5星期好易,因我不嬲都唔鍾意食飯,我果時只係需要戒食糖(好難ga),咁就唔會有碳水化合物,而且我都幾 ...
就因為怕左食煙肉,所以虎妹出世後兩年停餵母乳都冇再食西柚餐......依家keep住每日兩餐至兩餐半再加做運動,磅數慢慢減低,每日會輕0.2lbs
見我在線?
但可能我已行開了!
以為我行開了?
但可能我就係望住喎!
所以......你估我唔到!


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


36#
發表於 13-4-3 18:25 |只看該作者
其實可能係去水,所以輕得咁快.


子爵府

積分: 11325


37#
發表於 13-4-3 18:50 |只看該作者

引用:回覆+Sweetkiki+的帖子 有呀.++重番兩磅.+

原帖由 mobchan 於 13-04-03 發表
回覆 Sweetkiki 的帖子

有呀. 重番兩磅. 即係輕左1kg.
都係食少D再加小小運動。:D試過每日係屋企跑十分鐘(跟黑人個video),一星期真係輕左4磅:lol


子爵府

積分: 11325


38#
發表於 13-4-3 18:52 |只看該作者

引用:試下做番D運動....會好D.....聽好多人講停

原帖由 FrankieFUNG 於 13-04-03 發表
試下做番D運動....會好D.....
聽好多人講停左西柚餐會反彈得好快...
我之前都試過食5星期西柚餐,冇左廿磅. ...
5星期!勁呀!今日開始每日跑十分鐘先


子爵府

積分: 11325


39#
發表於 13-4-3 18:55 |只看該作者

引用:其實可能係去水,所以輕得咁快.

原帖由 小黑咪 於 13-04-03 發表
其實可能係去水,所以輕得咁快.
有說係呢D食物組合係幫你燃燒脂肪,唔知係唔係


男爵府

積分: 5737


40#
發表於 13-4-3 19:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小黑咪+於+13-04-03+發表其實

原帖由 Sweetkiki 於 13-04-03 發表
有說係呢D食物組合係幫你燃燒脂肪,唔知係唔係
係呀!因為可能營養師計算过,所以成分內任何一種食物不能减,尢其是可怕的煙肉


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo