跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 13-4-10 02:29 |只看該作者
meow_meow531 發表於 13-4-8 20:35
救命呀!我可以點呀?真係好唔想幫佢,但係到咗又唔通唔理佢咩?!



...
我諗佢地''合''你心軟.....比我真係一早講明唔會幫好忙好多野做邊個邊個親戚黎玩等..

一黎怕佢填你地地址拉埋你落水...二黎到時實扮哂慘要你幫手...............




心腸硬d你又做唔出....依家就黎黎喇....擺明食硬.....唯有小心d.........


重點....佢生b唔係諗住走數下話.............................


大宅

積分: 2243


22#
發表於 13-4-11 06:30 |只看該作者

回覆:眼訓 的帖子

我覺得問題最大嘅係佢老公點決定!
男人一句話幫朋友,我地做女人嘅,點反抗。。。。。。

唔係嚇你,只係訓唔著,想分享一吓,又可以當笑話,笑一吓囉,我係一個好好嘅例子,雖然我個case唔係大肚生仔case, 不過沒有最差,只有更差。。。

響2011年5月,我老公同我講,佢大學同學響FL想嚟CA生活,佢想幫朋友,因為佢話FL揾唔到嘢做(我覺得係藉口),ok, 我根本無得say no, 所以唯有硬食。。。

好啦,6月尾就搬咗嚟我地屋企,佢去trucking school番學,想讀完揾份OTR truck driver嘅工,揾到錢,講到好有大志。。。
學費我老公借埋比佢,唔多,兩千美金,ok, fine...計埋佢考到商用車牌都9月尾啦,到佢揾到工,已經係12月。。。

OTR truck driver, 即係響美國揸車,響埋架車到訓,即係一兩個月先有得放假番屋企果隻,當豪比佢,當我以為雨過天青嘅時候,2012年一月中,有日我老公番緊工打比我,叫我幫幫手揸一個鐘車去接佢番屋企,我無多問點解,因為我以為佢放假啫,咪ok接啦,原來。。。佢比人炒咗,因為佢撞咗人架車。。。我嘅惡夢又開始啦。。。

撞咗人車,兩年唔洗做番司機,有人請嘅人工都唔會高,佢都知自己咩事,所以佢都係揾其他工,佢可以揾到4月都揾唔到,ok, 經濟差呀嘛,再揾囉,揾到6月,都無,佢決定申請政府失業金。。。我D火真係爆啦!

佢申請政府錢,報響我地間屋租間房,我真係好嬲,做咩要我幫佢講大話!?佢咁耐日子,從來無付出過一毫子!借埋錢比佢生活,唔洗要佢比租我地,燈油火蠟又唔洗,煮埋比佢食,碟都唔會洗一隻,完全唔會幫手,晚晚打機打到3-4點,第二日1-2點起身,經濟好都揾唔到工啦!用盡屋企資源,一路跑步機,一路打機!比一架車佢揸,我就車我老公番工放工!真係數10日都未數完
。。。。。。可以用廢物佢形容佢!

如果大家睇到呢度,係咪覺得點解我仲忍?因為我好明白,我都係一個人離開屋企嚟到美國,明白呢種心情,直到。。。

有一日,我煮完飯佢先話唔食,因為佢就打爆機,咁唔理啦,我同老公食,我有個習慣,一路食飯,我同老公一路睇電視,傾吓計咁嘆架嘛!到我坐底,佢堅持要打機,咁我個電視呢?我就同佢講,我要睇電視,佢竟然問我唔好睇得唔得?!

我要爆啦!!!我立即同佢講,"你兩星期内搬走!" ,當時我老公隻眼凸咗出嚟,但係佢醒目,無出聲,因為佢知我忍夠啦!佢個朋友響度笑,以為我講笑,我立即表明態度!十分認真!跟住佢番咗上房,我老公食完飯同佢出咗去,到佢地番嚟,老公問我可唔可以借架車
比佢用,到佢有能力買到車先比番我地,因為佢搬出去,無車真係唔得,我立即拒絕!雖然間屋同兩架車係老公買,但係真係唔得,我響呢個時候,仲唔捍衛我嘅生活我嘅所有,我點對得住自己!?

我相信我老公係前世欠咗佢,我老公竟然用佢名幫佢買車。。。天呀!!!

待續。。。。。。


伯爵府

積分: 16683


23#
發表於 13-4-11 06:55 |只看該作者

回覆:激死人

車都借埋?嘩,出咗事你有排煩! 我係唔會借車比人 (至親除外), 車出車入冇問題,借錢都可以,但係借車免問 ...




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 13-4-11 07:09 |只看該作者
ellie79 發表於 13-4-10 14:30
我覺得問題最大嘅係佢老公點決定!
男人一句話幫朋友,我地做女人嘅,點反抗。。。。。。

你老公太好人,佢同朋友係咪好好朋友,你知美國呢度有句嘢:
老婆可以借,車唔可以。因為如果人地用你架車撞死人撞傷人,
而佢冇保險,架車係你嘅,保險會追你。你老公仲幫佢去買車,
登記係邊個?斷估佢撞咗人架車兩年唔可以做truck driver,
個record咁正一定唔會可以用自己名買,否則保險好貴,
佢揸車有咩問題,保險一定追你老公,因為架車under你老公名,
你地有屋有車,如果你老公朋友揸車出意外,有人受傷,律師查到,
嚴重嘅可以告到你地咩都冇晒。我細佬俾人撞過幾次車,次次都係判佢蠃,
有次好大鑊,四車連環相撞,我細佬夾中間,個撞人司機由第二個州嚟,
架車係佢外婆買俾佢,保險都係外婆嘅,個司機講大話俾個舊保險單另外三個司機,
其中一個司機係律師,查到撞人司機個底,知晒外婆有屋有車有錢,
佢話如果佢唔賠番三個車主損失,佢會聯同另外兩個告到佢外婆要賣屋都得,
唔係講笑,真係得,因為有屋,個律師係可以令到你以後賣唔出,
除非你賠錢,所以做人擔保,借名俾人同,即使係借個地址俾人收信都要好小心考慮,
否則好心換來麻煩,到時一身蟻,不過男人成日都唔會聽人講。

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 8223

畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 13-4-11 07:44 |只看該作者

引用:我覺得問題最大嘅係佢老公點決定! 男人一

原帖由 ellie79 於 13-04-11 發表
我覺得問題最大嘅係佢老公點決定!
男人一句話幫朋友,我地做女人嘅,點反抗。。。。。。
真係聽到火都嚟 呢啲兄弟幫唔落。車已經買咗?


大宅

積分: 2243


26#
發表於 13-4-11 10:36 |只看該作者
回覆 pippo7389 的帖子

只怪我老公係一個好人(好聽就叫好人, 唔好聽就蠢過豬)


大宅

積分: 2243


27#
發表於 13-4-11 10:40 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-4-11 07:09
你老公太好人,佢同朋友係咪好好朋友,你知美國呢度有句嘢:
老婆可以借,車唔可以。因為如果人地用你架車 ...
保險呢一part我未講, 如果我講埋, 我相信呢度D媽咪同我一齊對住個電腦7孔流血


大宅

積分: 2243


28#
發表於 13-4-11 10:41 |只看該作者
babytomato 發表於 13-4-11 07:44
真係聽到火都嚟 呢啲兄弟幫唔落。車已經買咗?
買咗架二手車...


珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 13-4-11 10:58 |只看該作者

引用:Quote:rose-mag+發表於+13-4-11+07:09+你老

原帖由 ellie79 於 13-04-11 發表
保險呢一part我未講, 如果我講埋, 我相信呢度D媽咪同我一齊對住個電腦7孔流血 ...
宜家已經嘔到成地血.....




珍珠宮

積分: 49430

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


30#
發表於 13-4-11 11:00 |只看該作者

引用:我覺得問題最大嘅係佢老公點決定! 男人一

原帖由 ellie79 於 13-04-11 發表
我覺得問題最大嘅係佢老公點決定!
男人一句話幫朋友,我地做女人嘅,點反抗。。。。。。
佢報租你屋既話,你地交稅要交多筆錢架喎,有"收入"丫嘛.... 同埋佢at fault 俾人炒應該申請唔到失業金?




公爵府

積分: 29922

醒目開學勳章 畀面勳章


31#
發表於 13-4-11 12:17 |只看該作者
ellie79 發表於 13-4-10 19:40
保險呢一part我未講, 如果我講埋, 我相信呢度D媽咪同我一齊對住個電腦7孔流血 ...
已經吐緊血..........


大宅

積分: 2243


32#
發表於 13-4-11 12:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ellie79+於+13-04-11+發表我

原帖由 sfmeow 於 13-04-11 發表
佢報租你屋既話,你地交稅要交多筆錢架喎,有"收入"丫嘛.... 同埋佢at fault 俾人炒應該申請唔到失業金? ...
我都唔知佢申請咩,總之有張card個個月有cash value囉。。。
頂等我今晚訓唔著的話打埋保險果part!


大宅

積分: 4575


33#
發表於 13-4-11 13:03 |只看該作者

回覆:激死人

我想聽呀!

比我,一星期已掉佢出街




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 13-4-11 14:25 |只看該作者
ellie79 發表於 13-4-10 20:48
我都唔知佢申請咩,總之有張card個個月有cash value囉。。。
頂等我今晚訓唔著的話打埋保險果part!
而家失業係有張咭架,因為我老公之前工傷要攞short term disabillity,
係政府出一半糧俾佢,每兩個星期填份表寄返去EDD,以前係寄check嚟,
而家係俾張咭你,到時到候過數入落張咭度,好似可以當debit咭咁用。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


別墅

積分: 936


35#
發表於 13-4-11 15:05 |只看該作者

回覆:激死人

你老公又實在好人得過分咗!
我相信我老公又唔會做到咁嘅地部!之前佢有個朋友relocate 返嚟 Bay Area, 個朋友自己本身有屋但係租咗俾人要三個月後先收得番嚟住。佢叫咗個朋友番嚟住,不過就收足佢租。我老公每個月去收佢租!我老公對錢銀好均真,一分一毫都計得好清楚!
所以今次我唔驚有金錢上損失!而係我唔鍾意佢朋友嘅做法,我老公話佢硬係要嚟生仔佢唔可以stop佢,但係我老公應承我唔會俾佢嚟我哋屋企住,個大肚婆會搬去D月子中心住,我哋唔需要take care of 佢,仲有我哋唔會借錢俾佢!
唉,佢星期日就到,真係唔想見到佢!




大宅

積分: 2243


36#
發表於 13-4-11 19:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ellie79+於+13-04-11+發表我

原帖由 sfmeow 於 13-04-11 發表
佢報租你屋既話,你地交稅要交多筆錢架喎,有"收入"丫嘛.... 同埋佢at fault 俾人炒應該申請唔到失業金? ...
佢報還佢報,我地一毫子都無收過我唔驚佢!
有人查咪照直講,佢又無收入,現金都無,叫irs查佢銀行account就最好,只見我地過錢比佢,佢報假嘢,最好坐埋監!


大宅

積分: 2243


37#
發表於 13-4-11 20:02 |只看該作者

回覆:ellie79 的帖子

佢地係十二歲就識,識十幾年,
我有問過我老公點解要對佢咁好,
因為當年我老公同佢爸爸生活(單親)
而佢爸爸係一個醫生,成日要我老公讀醫,
仲要好嚴。。。
而佢呢個廢物朋友,就成日帶我老公番屋企,
而廢物嘅父母對我老公好好好好好,好似自己仔咁,就係咁囉。。。


男爵府

積分: 5859


38#
發表於 13-4-12 00:22 |只看該作者
自古有話, 唔做中, 唔做保, 唔做媒人三代好..........

點評

眼訓    發表於 13-4-12 23:43


男爵府

積分: 8223

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 13-4-12 04:32 |只看該作者

引用:佢地係十二歲就識,識十幾年, 我有問過我

原帖由 ellie79 於 13-04-11 發表
佢地係十二歲就識,識十幾年,
我有問過我老公點解要對佢咁好,
因為當年我老公同佢爸爸生活(單親)
唔怪得知啦,你老公有感恩嘅心係好,不過都要佢知道盲目咁幫人可能反為害咗佢。多啲鼓勵佢,旁觀者清,睇吓佢有咩長處幫佢發展吓。例如揸唔到車,或者可以修車呢?


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 13-4-12 05:40 |只看該作者
ellie79 發表於 13-4-11 04:02
佢地係十二歲就識,識十幾年,
我有問過我老公點解要對佢咁好,
因為當年我老公同佢爸爸生活(單親)

唉,呢D係死証,我老公以前兩個曾經呃佢錢嘅拍檔都係咁,
兩個拍檔都係癈中之癈,都未見過D人個樣奸到咁出汁,
但兩個嘅父母都係好到不得了,唔知係唔係慈母多敗兒。
只係希望你老公好彩D,唔會俾個朋友累到一身蟻,
我老公係用幾年時間同錢睇清兩個拍檔真面目,其中一個仲周圍唱我老公無情,
但其實個個都知係佢有問題,好多人同佢講要俾番D錢我老公,
不過我估到死果日佢都覺得搵我老公笨係天經地義。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo