2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 326


21#
發表於 13-4-30 18:09 |只看該作者

回覆:食大人食的野

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 98


22#
發表於 13-4-30 20:25 |只看該作者

回覆:tonyjackie 的帖子

我囡到現在未有牙,是不是仍要食粥?


伯爵府

積分: 18929

Poo得好勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


23#
發表於 13-5-1 12:50 |只看該作者

回覆:食大人食的野

我囝一直唔食粥,見我食咩都想食,其實唔太鹹,我都俾囝試下,咩都試第時唔偏食


民房

積分: 2099


24#
發表於 13-5-3 11:10 |只看該作者
我個仔又係中意食大人嘢,呢排唔肯食粥,但一見到我地開枱食飯,就會好開心好期待,有時仲會拍曬手掌,所以都會用筷子喂D白飯及魚俾佢食,但一見到自己個匙更就拎轉面,俾佢激死。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo