自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6588


21#
發表於 13-4-5 16:22 |只看該作者

回覆:茶籽粉~~

我油性頭髪,洗jor好痕啊個頭,洗jor两次都係頭痕,用番洗頭水無事啦


大宅

積分: 2414


22#
發表於 13-4-5 16:24 |只看該作者

回覆:茶籽粉~~

分哂~~
唔該哂大家同我share用




大宅

積分: 2414


23#
發表於 13-4-5 16:27 |只看該作者

引用:我油性頭髪,洗jor好痕啊個頭,洗jor两次都

原帖由 b2uty_momo 於 13-04-05 發表
我油性頭髪,洗jor好痕啊個頭,洗jor两次都係頭痕,用番洗頭水無事啦
係?不過我會試黎洗碗先




伯爵府

積分: 16214


24#
發表於 13-4-5 16:30 |只看該作者
回覆 elcowu 的帖子

請問洗碗, 係點用呀? 份量係點樣?

THANK YOU!


大宅

積分: 2673

熱血勳章 畀面勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


25#
發表於 13-4-5 16:33 |只看該作者
I want to share too! Can I?


大宅

積分: 2414


26#
發表於 13-4-5 16:38 |只看該作者

引用:I+want+to+share+too!+Can+I?+

原帖由 phubi 於 13-04-05 發表
I want to share too! Can I?
其實都可以嘅,反正佢未發貨,我可以叫佢加多包^_^ 咁你係咪要?




大宅

積分: 2673

熱血勳章 畀面勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


27#
發表於 13-4-5 16:41 |只看該作者
回覆 elcowu 的帖子

好啊~~~謝謝你


禁止訪問

積分: 16579

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章


28#
發表於 13-4-5 16:56 |只看該作者

回覆:茶籽粉~~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12427


29#
發表於 13-4-5 17:10 |只看該作者

引用:呢排聽好多人話茶籽粉好用,搞到我都心思思

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
呢排聽好多人話茶籽粉好用,搞到我都心思思想試?用見淘寶有,好平,五蚊一包有500g, 評價都ok,不過佢一買 ...
可否預我一包呢?




侯爵府

積分: 20211


30#
發表於 13-4-5 17:11 |只看該作者

回覆:茶籽粉~~

我係有機店都買左,可以同你地share




大宅

積分: 2909


31#
發表於 13-4-5 17:13 |只看該作者
b2uty_momo 發表於 13-4-5 16:22
我油性頭髪,洗jor好痕啊個頭,洗jor两次都係頭痕,用番洗頭水無事啦
我在o farm 買的,洗了很多次都無痕,妳在哪裡買的?


大宅

積分: 2414


32#
發表於 13-4-5 17:26 |只看該作者

引用:我有興趣,thx +

原帖由 epsonprinter 於 13-04-05 發表
我有興趣,thx
Sorry ar, 啱啱問左,果邊已經發左貨啦。
如果仲有6個人想要,我可以再訂,因為少人要嘅話,運費會變得好貴




大宅

積分: 2414


33#
發表於 13-4-5 17:27 |只看該作者

引用:回覆+elcowu+的帖子 請問洗碗,+係點用呀?+

原帖由 第二任媽媽 於 13-04-05 發表
回覆 elcowu 的帖子

請問洗碗, 係點用呀? 份量係點樣?
我問左店主,佢話兩匙巾ok架啦




大宅

積分: 2414


34#
發表於 13-4-5 17:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+elcowu+於+13-04-05+發表呢排

原帖由 fannymk 於 13-04-05 發表
可否預我一包呢?
Sorry ar, 因為頭先果啲已發貨,再訂要夠六個人先可以,慳返啲運費嘛




伯爵府

積分: 16214


35#
發表於 13-4-5 17:30 |只看該作者
回覆 elcowu 的帖子

洗唔洗溝水, OR 直接將 D 粉沈落已濕O既百潔布到.??
THANK YOU.


子爵府

積分: 13980

畀面勳章


36#
發表於 13-4-5 17:31 |只看該作者
我有興趣呀!


大宅

積分: 4987


37#
發表於 13-4-5 17:33 |只看該作者

回覆:茶籽粉~~

除佐洗碗仲有咩用途


大宅

積分: 1789

畀面勳章


38#
發表於 13-4-5 17:39 |只看該作者
myrubystar 發表於 13-4-5 17:13
我在o farm 買的,洗了很多次都無痕,妳在哪裡買的?
我都試過用茶籽粉洗頭, 但洗完都仲痕, 我係惠康買, 用熱水開, 唔知仲有咩tips開? 請指教. 謝謝!


大宅

積分: 2414


39#
發表於 13-4-5 17:44 |只看該作者

引用:我係有機店都買左,可以同你地share +

原帖由 koey_0611 於 13-04-05 發表
我係有機店都買左,可以同你地share
有機店買係咪好貴呀?




侯爵府

積分: 20211


40#
發表於 13-4-5 17:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+koey_0611+於+13-04-05+發表

原帖由 elcowu 於 13-04-05 發表
有機店買係咪好貴呀?
33$好大包下




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo