懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2041


21#
發表於 13-4-8 01:31 |只看該作者

回覆:五月中預產期,e+要做啲乜呢?

我5月尾,bb 野買齊,走佬袋買齊未執,床未整,所有野未洗 ....


男爵府

積分: 7241


22#
發表於 13-4-8 02:52 |只看該作者

回覆:五月中預產期,e+要做啲乜呢?

我都係5月中,走佬袋執好,衫未洗,床等baby出世先裝,而家開始清胎毒




大宅

積分: 2887

2023年兔年勳章 2018母親節勳章 Poo得好勳章 Xmas吸收勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 13-4-8 03:36 |只看該作者

回覆:Liontigerma 的帖子

我都係生前十幾曰執走佬袋,床仔都係開刀前1晚,我同老公一路砌一路好期待BB就快見到啦 !入院前仲影吓大肚照留念!而BB衫都係早些洗好放好,奶樽就未出院時叫老公烚好同入院前準備炒米茶,但忘記咗冇洗窗簾布!


禁止訪問

積分: 6702

畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 13-4-8 05:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3623


25#
發表於 13-4-8 09:11 |只看該作者
5月中...醋未煲~衫未洗~奶樽未買~床未砌~
唉~照顧家姐都未得閒,又未放假~九萬幾樣野未做~!


大宅

積分: 1391


26#
發表於 13-4-8 16:40 |只看該作者

回覆:Liontigerma 的帖子

我都係五月中,淨係未洗bb衫,其他野大致準備好,第一胎好期待




複式洋房

積分: 443


27#
發表於 13-4-8 23:22 |只看該作者

回覆:五月中預產期,e+要做啲乜呢?

5月中,BB衫洗好,網床整好,未抹,未洗奶瓶,走佬袋執梗。。。薑醋就媽子整梗。。。
多口問一問各位jm,我而家34w,需唔需要去診所照一照超聲波,睇下個B有幾大件?


子爵府

積分: 11226


28#
發表於 13-4-16 16:13 |只看該作者
cherryPuipui 發表於 13-4-8 23:22
5月中,BB衫洗好,網床整好,未抹,未洗奶瓶,走佬袋執梗。。。薑醋就媽子整梗。。。
多口問一問各位jm,我而 ...

要! 醫生叫我生前一個星期度去照下! 最少知道佢大細同位置。 我個b係大b更加要照, qe都安排我照,睇下要唔要開刀?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo