心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4207


21#
發表於 13-4-9 15:29 |只看該作者
新抱同奶奶,解不開既結。


珍珠宮

積分: 44912

2018復活節勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 13-4-9 17:49 |只看該作者
可能個男人都覺得佢老婆做得好...
我慶幸我是水瓶星座.
爸爸是我心中的大樹.
媽媽是我一生的偶像.
姐姐是我一世的知己.
弟弟是我生活的依賴.
多多是我平常的歡樂.
一家人嘛!


珍珠宮

積分: 35654


23#
發表於 13-4-9 23:17 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人

真係身在褔中不知褔,如果我99有佢99一半,我已經開心到暈啦


大宅

積分: 1393


24#
發表於 13-4-10 22:44 |只看該作者

回覆:Wendy10700 的帖子

沒有家教,沒教養的人!奶奶係長輩,是生和養大你老公的人,沒有奶奶就沒有你今天老公!



點評

simpleAA  而家好多人唔識咁諗,亦唔知乜野係孝順,唉!  發表於 13-6-18 04:33


子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-4-11 02:47 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人?)

呢人冇×用ga.自己ah媽係ah媽,人地ah媽就唔係ah媽。痴痴地,地球圍住你轉咩?遲早老公頂唔順咪玩完。




子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 13-4-11 02:50 |只看該作者

引用:呢人冇×用ga.自己ah媽係ah媽,人地ah媽就

原帖由 aki0106 於 13-04-11 發表
呢人冇×用ga.自己ah媽係ah媽,人地ah媽就唔係ah媽。痴痴地,地球圍住你轉咩?遲早老公頂唔順咪玩完。:ayaw ...
呢個女人好威咩,99叫佢女做孫,佢媽叫佢女做外孫渣,懶巴閉,至憎d人唔尊重長輩!同我哥個b6女友一樣討厭!




男爵府

積分: 6036


27#
發表於 13-4-11 14:55 |只看該作者
我諗背後一定有D野...我地唔知既...


公爵府

積分: 27432

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


28#
發表於 13-4-11 15:14 |只看該作者
淨係為咗套衫既問題佢呀爸呀媽都唔識教女, 蠻不講理呢d心抱遲早有報應


禁止訪問

積分: 1781


29#
發表於 13-4-11 16:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 55


30#
發表於 13-4-11 16:59 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1073


31#
發表於 13-4-11 17:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1781


32#
發表於 13-4-11 17:16 |只看該作者

回覆:casf 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12556

畀面勳章


33#
發表於 13-4-11 21:36 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人

俾我會怪個仔多d,點解個仔縱到老婆係公主咁,無辦法,係唔想理囉


大宅

積分: 3936


34#
發表於 13-4-11 22:12 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人?)

咁Q衰
個仔冇用,聽曬老婆話




侯爵府

積分: 22284


35#
發表於 13-4-15 02:06 |只看該作者

引用:各位請評吓呢個係咩新抱+我朋友1年多前取

原帖由 Wendy10700 於 13-04-07 發表
本帖最後由 Wendy10700 於 13-4-7 17:14 編輯

各位請評吓呢個係咩新抱
會唔會仲有其他誤會呀?


禁止訪問

積分: 1781


36#
發表於 13-4-15 13:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3219


37#
發表於 13-4-16 00:57 |只看該作者

回覆:唔比奶奶抱個仔 (咩人?)

睇到真係好燥!呢個女人不知所謂!我做新抱點5鐘意個99都要尊重下拉!的衫5係紅!橙!黃6就青男紫架拉!個仔仲廢!自己生個仔都5比阿媽抱下!生舊叉燒好過!我相信有報應的!第時拒個新抱10倍還反比拒!




男爵府

積分: 7317


38#
發表於 13-4-16 01:16 |只看該作者

引用:回覆+wing514+的帖子 當晚大家都唔知對方

原帖由 Wendy10700 於 13-04-08 發表
回覆 wing514 的帖子

當晚大家都唔知對方着咩色衫?掉番掉
都幾好笑!我結婚嗰日,我奶奶穿桃紅!仲要話我知佢㨂咗桃紅,那時我乜衫都未㨂!全場以為佢結婚!我都未嬲!
所以個女人嬲99應該係另一件事!




別墅

積分: 891


39#
發表於 13-6-1 11:42 |只看該作者
我本人接受唔到


別墅

積分: 891


40#
發表於 13-6-1 11:43 |只看該作者

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo