自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1992

畀面勳章


21#
發表於 13-4-9 10:41 |只看該作者

回覆:每朝見到e 個頭, 我都想十級咀咒

其實曲髮係米一定要日日打理??


水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


22#
發表於 13-4-9 10:41 |只看該作者

引用:我反而LIKE第一張呀

原帖由 pppfamily 於 13-04-09 發表
我反而LIKE第一張呀
口味d 野, 好難講。


水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


23#
發表於 13-4-9 10:42 |只看該作者

引用:我個頭同你差不多,可唔可以講下25mins+點

原帖由 missmario 於 13-04-09 發表
我個頭同你差不多,可唔可以講下25mins 點樣變得咁靚呀。
用電髮圈,一支最粗個隻呢。


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


24#
發表於 13-4-9 10:44 |只看該作者
整完好靚啊!


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


25#
發表於 13-4-9 10:44 |只看該作者

回覆:每朝見到e 個頭, 我都想十級咀咒

我揀新戀情


珍珠宮

積分: 32775


26#
發表於 13-4-9 10:44 |只看該作者

回覆:每朝見到e 個頭, 我都想十級咀咒

第一個堅ok喎,自然d不過第二個都得,其實唔駛整



點評

2004107  我每日都係第一張,好彩都有人讚  發表於 13-4-9 11:02


伯爵府

積分: 15543


27#
發表於 13-4-9 10:46 |只看該作者
曲髮係面細啲架~
第二張你set完個Look好高貴成熟呀
我面闊唔想電傷個頭, 都要電
其實第1都OK, 大曲, 試下前蔭唔好梳禁高, 染下色, 日本feel好多


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


28#
發表於 13-4-9 10:48 |只看該作者

引用:整完好靚ar,好有韓國feel

原帖由 loer_er 於 13-04-09 發表
整完好靚ar,好有韓國feel
係呀




琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 13-4-9 10:49 |只看該作者

引用:25+mins+整容後。+日日用咁多時間去整真係

原帖由 Pulmma 於 13-04-09 發表
25 mins 整容後。 日日用咁多時間去整真係好煩
但,真係巧令喎〜



simple is the best~


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


30#
發表於 13-4-9 10:50 |只看該作者
所以我年年刀整負離子


寶石宮

積分: 407279

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 13-4-9 10:51 |只看該作者
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


子爵府

積分: 14430

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 13-4-9 10:51 |只看該作者
剪多少少 layer 呀, 會無咁爆


公爵府

積分: 29145

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


33#
發表於 13-4-9 10:52 |只看該作者
Pulmma 發表於 13-4-9 10:32
25 mins 整容後。 日日用咁多時間去整真係好煩

你整得好靚呀

但朝朝要用25分鐘 真係人都din

點解你先生喜歡你曲髮? 有女人味?


水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


34#
發表於 13-4-9 10:54 |只看該作者

引用:剪多少少+layer+呀,+會無咁爆+

原帖由 oxford0158 於 13-04-09 發表
剪多少少 layer 呀, 會無咁爆
已有layer la 你睇唔出嗎?


水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


35#
發表於 13-4-9 10:57 |只看該作者

引用:Quote:Pulmma+發表於+13-4-9+10:32+25+mins

原帖由 伊芙蓮 於 13-04-09 發表
你整得好靚呀

但朝朝要用25分鐘 真係人都din
C6 話我個16比9 , 半徑x 半徑x pi 的至尊厚批係唔適合直髮, 望落去好cheap 喎。 佢話見到曲髮會對我吹口哨, 直就當自己時運高喎。


男爵府

積分: 6402


36#
發表於 13-4-9 11:00 |只看該作者
回覆 Pulmma 的帖子

散散地其實都幾好睇


子爵府

積分: 14430

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


37#
發表於 13-4-9 11:02 |只看該作者
Pulmma 發表於 13-4-9 10:54
已有layer la 你睇唔出嗎?

唔夠啦, 如果 layer 多d, 頭髮尾會無咁大把, 同埋易 d set ka


伯爵府

積分: 16847


38#
發表於 13-4-9 11:04 |只看該作者

回覆:Pulmma 的帖子

你日日keep住你第一張相果款曲,可能過一排你c6會寧願你直髮好過曲髮。
其實我覺得第一張凌亂美用泥立下可能都幾型幾野性。
btw我都係天生曲,負離子負左10年都有了,真係有苦自己知


別墅

積分: 667


39#
發表於 13-4-9 11:06 |只看該作者

回覆:每朝見到e 個頭, 我都想十級咀咒

我不知幾想擁有第一張。




瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 13-4-9 11:07 |只看該作者
Pulmma 發表於 13-4-9 10:30
真係為君留!!我本身係自然曲個隻死人頭! 負離子直髮一路係我愛。 方便。 唔駛點打理。 死佬鐘意女人曲髮 ...



未整前幾狂野 整完後都好索, 難怪你吸引到異性, 最好俾埋5官大家睇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo