自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   39


琥珀宮

積分: 182736

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


21#
發表於 13-4-12 23:57 |只看該作者
Winnie_1210 發表於 13-4-12 23:53
唔係啩?!我好多貨啊。。。



...

我日日睇財經版, 近來成日都有講金價會跌...


唔怕啦, 呢度D JM話長期實會升同自用唔怕跌架嘛


伯爵府

積分: 18645


22#
發表於 13-4-12 23:58 |只看該作者

回覆:哇, D金跌到彭彭聲

14650???




琥珀宮

積分: 182736

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


23#
發表於 13-4-12 23:58 |只看該作者
魔魔B 發表於 13-4-12 23:54
我都想買,到時話聲我知,唔該


瑪瑙宮

積分: 129351

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-4-13 00:00 |只看該作者

回覆:哇, D金跌到彭彭聲





珍珠宮

積分: 31962


25#
發表於 13-4-13 00:03 |只看該作者

回覆:哇, D金跌到彭彭聲

我想買楓葉金幣,中銀話要去元朗先有, 太遠可能去附近大金鋪買其他款就算


珍珠宮

積分: 35328

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


26#
發表於 13-4-13 00:03 |只看該作者

引用:14650??? +

原帖由 fanfan0582 於 13-04-12 發表
14650???
上星期都試過




珍珠宮

積分: 31967

畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 13-4-13 00:06 |只看該作者

引用:我想買楓葉金幣,中銀話要去元朗先有,+太

原帖由 魚仔餅 於 13-04-13 發表
我想買楓葉金幣,中銀話要去元朗先有, 太遠可能去附近大金鋪買其他款就算

...
咩嘢叫楓葉金幣,唔該



人的一生就像在拉屎,有時你已經很努力了,可出來的只是一個屁。..


珍珠宮

積分: 31962


28#
發表於 13-4-13 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+魚仔餅+於+13-04-13+發表我想

原帖由 liaosee 於 13-04-13 發表
咩嘢叫楓葉金幣,唔該
金幣刻著楓葉圖案,好似我地d硬幣有紫荊花咁,亦有熊貓金幣有熊貓圖案


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


29#
發表於 13-4-13 00:09 |只看該作者

引用:Quote:Winnie_1210+發表於+13-4-12+23:53+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 81803


30#
發表於 13-4-13 00:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivibabyvivi+於+13-04-12+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 41818

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 春季勳章 BK猜猜猜慶中秋


31#
發表於 13-4-13 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ashley_ash+於+13-04-13+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 31776

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 13-4-13 00:17 |只看該作者

回覆:哇, D金跌到彭彭聲

係~連紙金都比昨日跌了少少
再睇下先




大宅

積分: 4629


33#
發表於 13-4-13 00:20 |只看該作者
我買金條, 所以易買到. 但金價係低處未算低, 大家小心


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 13-4-13 00:25 |只看該作者

引用:我買金條,+所以易買到.++但金價係低處未算

原帖由 Twins-Baby 於 13-04-13 發表
我買金條, 所以易買到. 但金價係低處未算低, 大家小心
我未買過金條,假如金價14000,只需要放低14000就得?要唔要什費手工?


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-4-13 00:26 |只看該作者

回覆:哇, D金跌到彭彭聲

舊年開始了。之前三頂上不到。由1900 慢慢跌到1500。而家周圍都是錢也升不到。好難睇好




禁止訪問

積分: 81803


36#
發表於 13-4-13 00:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jason+於+13-04-13+發表叻想

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13718


37#
發表於 13-4-13 00:39 |只看該作者
魚仔餅 發表於 13-4-13 00:09
金幣刻著楓葉圖案,好似我地d硬幣有紫荊花咁,亦有熊貓金幣有熊貓圖案

...

楓葉金幣 are made by Royal Canadian Mint. 加拿大製造。


大宅

積分: 2636


38#
發表於 13-4-13 00:40 |只看該作者
回覆 Jason 的帖子


琥珀宮

積分: 182736

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


39#
發表於 13-4-13 00:41 |只看該作者
Twins-Baby 發表於 13-4-13 00:20
我買金條, 所以易買到. 但金價係低處未算低, 大家小心

我見呢度早前日日有JM買金買得好開心, 都唔敢出聲叫佢地小心
實有人出黎話唔怕, 遲早會升返

不過我就預備定錢架喇, 磨刀霍霍呀


大宅

積分: 4629


40#
發表於 13-4-13 00:45 |只看該作者
回覆 nsxbobo 的帖子

我去恆X銀行買的, 係五"兩"一條, 用實金好過紙黃金.

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo