自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   5


公爵府

積分: 27503


21#
發表於 13-4-13 10:11 |只看該作者
delay1,2個鐘都好閒姐~我上次上機落機冇準時過 次次都等2個鐘以上


大宅

積分: 4493


22#
發表於 13-4-13 10:12 |只看該作者

回覆:有冇jm可以俾下意見 關於香港航空..

我就係領隊,哈哈。通常delay要睇翻架機係咪係外國飛翻黎。如果早機八點幾果d唔需要擔心!
佢七日前通知果d係agent呃客人手法!大公司大把機位係手,因為通常會同航空公司協議一年你agent要出幾多張機票,吾係下年無你份!所以吾好相信7日前可以訂!有就有無就無




男爵府

積分: 6261


23#
發表於 13-4-13 10:12 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-4-13+09:47+黎

原帖由 小米豬 於 13-04-13 發表
我上次坐新加波又冇遲喎, 飛機係較多大陸人, 不過老實講班空姐真係太young, 冇經驗控制班大陸, 起到港前班 ...
你好型 大喝一聲就收哂xdd


男爵府

積分: 6261


24#
發表於 13-4-13 10:14 |只看該作者

引用:我之前去兩次泰國都係香港快運,冇delay.又

原帖由 Ball323 於 13-04-13 發表
我之前去兩次泰國都係香港快運,冇delay.又有多戲睇,如果你唔係成日玩酒店設施,都唔駛住5星,泰國4星都ok ...
我都係噤諗-_- 其實如果朋友a肯唔住噤高級酒店減啲 都易話為:(



子爵府

積分: 13332


25#
發表於 13-4-13 10:14 |只看該作者
有時就delay一兩個鐘, 有時就直情cancel班機咁囉。


男爵府

積分: 6261


26#
發表於 13-4-13 10:15 |只看該作者

引用:我就係領隊,哈哈。通常delay要睇翻架機係

原帖由 arjo 於 13-04-13 發表
我就係領隊,哈哈。通常delay要睇翻架機係咪係外國飛翻黎。如果早機八點幾果d唔需要擔心!
佢七日前通知果d ...
喔 姐係當我天日book 其實佢都可以答到我當日幾點上機 係咪噤


男爵府

積分: 6261


27#
發表於 13-4-13 10:15 |只看該作者

引用:有時就delay一兩個鐘,+有時就直情cancel班

原帖由 freshgreentea 於 13-04-13 發表
有時就delay一兩個鐘, 有時就直情cancel班機咁囉。
好嚴重...


男爵府

積分: 6261


28#
發表於 13-4-13 10:16 |只看該作者

引用:delay1,2個鐘都好閒姐~我上次上機落機冇準

原帖由 凍檸檬茶 於 13-04-13 發表
delay1,2個鐘都好閒姐~我上次上機落機冇準時過 次次都等2個鐘以上
1,2個鐘冇所謂 係怕8個鐘 啲朋友怪罪於我


大宅

積分: 4493


29#
發表於 13-4-13 10:19 |只看該作者

回覆:s!uMEIMEI 的帖子

正常就係ga,答唔到即係無機位,吾好博!揀到咪坐早機lor,通常都準時
我覺得hx坐得過,不過要穩間好agent!




子爵府

積分: 13332


30#
發表於 13-4-13 10:21 |只看該作者
你睇返我暑假打風delay情況, 有jm就算上到機都去左克拉克。http://www.baby-kingdom.com/foru ... page=5#pid110612875


水晶宮

積分: 67215


31#
發表於 13-4-13 10:23 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-4-13 10:04
想問埋佢意思7日前通知 姐係7日前先幫我book機位?

你係搵旅行社book定自己上網book架
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


男爵府

積分: 6261


32#
發表於 13-4-13 10:24 |只看該作者

引用:正常就係ga,答唔到即係無機位,吾好博!揀

原帖由 arjo 於 13-04-13 發表
正常就係ga,答唔到即係無機位,吾好博!揀到咪坐早機lor,通常都準時
我覺得hx坐得過,不過要穩間好agent ...
有冇推介?


男爵府

積分: 5120

醒目開學勳章


33#
發表於 13-4-13 10:24 |只看該作者

回覆:有冇jm可以俾下意見 關於香港航空..

我地話咩都無用,一係你買平package, 朋友買貴package, 去到泰國大家只係day 2&3先一齊玩囉!





點評

choimingcourt  而家已經有分歧,不如分開玩,如果真係出現delay大家都玩得唔開心  發表於 13-4-13 11:14


男爵府

積分: 6261


34#
發表於 13-4-13 10:24 |只看該作者

引用:Quote:s!uMEIMEI+發表於+13-4-13+10:04+想

原帖由 琛媽 於 13-04-13 發表
你係搵旅行社book定自己上網book架
旅行社EGL


男爵府

積分: 6261


35#
發表於 13-4-13 10:27 |只看該作者

引用:你睇返我暑假打風delay情況,+有jm就算上到

原帖由 freshgreentea 於 13-04-13 發表
你睇返我暑假打風delay情況, 有jm就算上到機都去左克拉克。http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=vie ...
睇佐少少 要重新考慮


男爵府

積分: 6261


36#
發表於 13-4-13 10:29 |只看該作者

引用:我地話咩都無用,一係你買平package,+朋友

原帖由 KiNnK 於 13-04-13 發表
我地話咩都無用,一係你買平package, 朋友買貴package, 去到泰國大家只係day 2&3先一齊玩囉!

:qui ...
我真係有噤提議過 朋友a黑我面


超級版主

積分: 92962

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 13-4-13 10:32 |只看該作者
大家各有意見不如分開去。未去已經有問題,唔擔保去果幾日無事生

我立場delay機唔會係我首選。唔想曬時間等上落機。
雖然我在線,但可能行開左


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


38#
發表於 13-4-13 10:36 |只看該作者
s!uMEIMEI 發表於 13-4-13 09:47
黎緊六月一家連幾個朋友會一齊去泰國,噤朋友a就幫我地揾佐一間5星酒店 坐國泰早機去4日3夜,噤就4千1蚊左右 ...
試過搭, 應該唔會再搭. DELAY一定, 十次有九次delay. 閘口遠, 排隊辦登機或寄行理排到傻. 多數跑住入閘.
香港航空係平DD,. 但我覺得要額外付出寶貴時間. 不如搭正正常常的航空公司航斑時間.
見你一獲打你一獲


公爵府

積分: 25507


39#
發表於 13-4-13 10:38 |只看該作者
我都覺分開玩好了,最多一兩日join埋。你地鍾意抵玩團,人地鍾意豪華團,要大家互就,大家都掃興
唔該唔好同我打招呼,不要點評!


大宅

積分: 4493


40#
發表於 13-4-13 10:39 |只看該作者

回覆:有冇jm可以俾下意見 關於香港航空..

我又覺得吾好用意外黎評定一間航空公司係咪gum差!我成日坐,國泰,港龍都會係飛機上delay。就算你坐國泰,有雷暴警告都係要等。何況8號風球。
老實講,國泰八號風球都照飛,因為佢地係有獎金ge!
如果無事發生,hx真係坐得過!
一分錢一分貨自己考慮自己銀包啦!




首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo