懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 13-4-14 15:45 |只看該作者

引用:Around+16-17week

原帖由 ctsang1006 於 13-04-13 發表
Around 16-17week



大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 13-4-14 15:46 |只看該作者

引用:我就真喺唔知佢踢我第一下喺幾時…我發現時

原帖由 charlotte1996 於 13-04-13 發表
我就真喺唔知佢踢我第一下喺幾時…我發現時都4個月了…17週左右feel到



...



大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 13-4-14 15:46 |只看該作者

引用:20wk+feel+到,第一胎! +

原帖由 ReginaGary 於 13-04-13 發表
20wk feel 到,第一胎!



禁止訪問

積分: 1173


24#
發表於 13-4-14 15:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47239

畀面勳章


25#
發表於 13-4-14 16:36 |只看該作者

引用:想知道你哋大概幾耐到feel到BB响入面打功夫

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3483


26#
發表於 13-4-14 16:43 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

20w左右


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 13-4-14 16:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kwkm+於+13-04-13+發表想知道

原帖由 viva4ever 於 13-04-14 發表
16w feel到好輕微,要平瞓係床,雙手放肚皮上,合埋眼放鬆哂就feel到!
,好期待


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-4-14 16:59 |只看該作者

引用:20w左右

原帖由 yaufai 於 13-04-14 發表
20w左右



大宅

積分: 1276


29#
發表於 13-4-14 17:27 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

大約18〜19w開始感覺到,而家25w,日日早午晚都打功夫




大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 13-4-14 17:36 |只看該作者

引用:大約18〜19w開始感覺到,而家25w,日日早午

原帖由 strawberrywing 於 13-04-14 發表
大約18〜19w開始感覺到,而家25w,日日早午晚都打功夫
,好好喔!!


複式洋房

積分: 164


31#
發表於 13-4-14 18:18 |只看該作者

回覆:kwkm 的帖子

18w,feel倒肚皮彈下彈下




別墅

積分: 684


32#
發表於 13-4-14 18:31 |只看該作者
20wk


公爵府

積分: 25979


33#
發表於 13-4-14 18:33 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

我到20w先feel到少少……


大宅

積分: 2833


34#
發表於 13-4-16 00:36 |只看該作者
第一胎, 18周開始


別墅

積分: 587


35#
發表於 13-4-16 07:26 |只看該作者

回覆:kwkm 的帖子

第一胎~19wks feel到少少,到而家21wks....勁咗好多,小B最like半夜勁踢我


大宅

積分: 1601


36#
發表於 13-4-16 07:59 |只看該作者

回覆:kwkm 的帖子

我要25 weeks 才feels 到。


大宅

積分: 4473

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-4-16 09:33 |只看該作者

引用:第一胎~19wks+feel到少少,到而家21wks....

原帖由 ling327 於 13-04-16 發表
第一胎~19wks feel到少少,到而家21wks....勁咗好多,小B最like半夜勁踢我

...
咁你咪比小B整到無覺好瞓囉


別墅

積分: 587


38#
發表於 13-4-16 10:13 |只看該作者

回覆:kwkm 的帖子

係。。。試過5點幾起身。。。


大宅

積分: 1482


39#
發表於 13-4-16 11:36 |只看該作者
strawberrywing 發表於 13-4-14 17:27
大約18〜19w開始感覺到,而家25w,日日早午晚都打功夫

好好噢,我仲有排等


大宅

積分: 2289


40#
發表於 13-4-16 12:16 |只看該作者

回覆:請問各位媽媽,你哋大概幾多個月Feel到BB踢你哋呢?

我16wk feel到,而家20wk已經郁得唔簡單
幾個鐘郁一次,有時仲郁唔停。
夜晚訓上床同朝早郁得最勁

<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/08/13/2013><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/777777/000000/My%20pregnancy/08/13/2013.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo