自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 11278


21#
發表於 13-4-14 10:12 |只看該作者
乜唔係唔使補習先叫叻咩?
點介宜家變左補習先至正常?
我記得細個時中6試過去補習社補英文,
成棚人上個種,補習個位仲講得快過學校老師,
Notes 又跳來跳去,個beat唔啱我,
我中意自己慢慢溫書慢慢睇,
希望我仔大個都似我, 唔使補習。

P.s.我覺得要同女女講,補習不是必須,亦不是萬能,
可能佢對補習呢個經驗感好奇,到有得俾佢試幾堂佢可能都覺悶。


寶石宮

積分: 281776


22#
發表於 13-4-14 10:20 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

冇需要咪唔好補,唔好勉強!


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


23#
發表於 13-4-14 10:24 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

有問題架,問題咪係你個囡唔駛靠人地,叻過佢地囉



請勿打招呼~


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


24#
發表於 13-4-14 10:29 |只看該作者

引用:我亞女S1,+一向都冇補習.+我剛剛聽亞女講差

原帖由 Kittymummy 於 13-04-13 發表
我亞女S1, 一向都冇補習. 我剛剛聽亞女講差不多所有同學都去補,不管成績好or 吾好!攪到個個補,我亞女又 ...
我覺得好正常,跟得上唔水補丫





子爵府

積分: 13880


25#
發表於 13-4-14 10:30 |只看該作者
個個人都話要去補習, 開補習社就發


男爵府

積分: 7265


26#
發表於 13-4-14 10:45 |只看該作者

引用:唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都

原帖由 chowqv 於 13-04-14 發表
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。
幼稚園去補習咪仲怪!


翡翠宮

積分: 86438


27#
發表於 13-4-14 11:04 |只看該作者
1) 首先,你要知道呀女d成績O唔OK先.

2) 佢學校係band 幾既.

3) 唔係人補我又補既心態.

4) 如果佢係OK 既,點解要晒時間晒金錢晒精神去補呢?

5) 如果真係力有不逮,同佢精補.


我囝囝由幼稚園到中學完全未補過,d成績咪一樣勁過有補現X英X既同學,咪一樣入到頭3大,仲係佢自己最鍾意果間同最鍾意既學院

總之,讀書係要靠自己,努力以赴,要比心機,加油啦


侯爵府

積分: 22923

好媽媽勳章


28#
發表於 13-4-14 11:13 |只看該作者

引用:我亞女S1,+一向都冇補習.+我剛剛聽亞女講差

原帖由 Kittymummy 於 13-04-13 發表
我亞女S1, 一向都冇補習. 我剛剛聽亞女講差不多所有同學都去補,不管成績好or 吾好!攪到個個補,我亞女又 ...
我囝都無補習啦!


琥珀宮

積分: 169629


29#
發表於 13-4-14 11:16 |只看該作者

回覆:Kittymummy 的帖子

而家中學補習好普通,應該係因為好多學校老師都教得唔好,d學生覺得學校既好廢,父母又比得起咪去補習law!中英數三科個底比較重要,如有需要,尤其數學早d開始補打好個底亦係好事!其實你囡最清楚自己情況,不需要理其他同學做法!




翡翠宮

積分: 77010


30#
發表於 13-4-14 11:30 |只看該作者

引用:要睇下你囡囡成績如何?+跟唔跟得倒?+如果ok

原帖由 洋蔥頭媽咪 於 13-04-14 發表
要睇下你囡囡成績如何? 跟唔跟得倒? 如果ok又唔算吃力, 初中可以唔駛補都得. 唔係人地個個做你就一定要跟住 ...
依加都跟得到。你所想既同我一樣,高中去補學下答題技巧。始終初中都係靠自己去記生字,去讀。亞女只係傾開計時話我知大部份同學有補習,所以突然去諗有冇必要去補。不過IS and LS 真係好深呀!




已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 13-4-14 11:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7511

趣教勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-4-14 12:24 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

Depends on your daughter whether she is a self motivated type.

When I was a student I hated Tutors and I told my mum I would rather sit down and study by myself at my own pace.

I still managed to get into university and graduated




水晶宮

積分: 52046

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 13-4-14 12:49 |只看該作者

回覆:Kittymummy 的帖子

嘅然佢跟倒, 就唔好補住, 女仔通常都係 Maths or IS 較弱, 再讀上去覺得吃力先考上慮專科補啦. 沒必要浪費金錢. 我仔就反而係中文好差, 所以就專科補中文.


象牙宮

積分: 213538

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


34#
發表於 13-4-14 12:52 |只看該作者
阿囡想咪補, 佢唔想都唔駛煩!!


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


35#
發表於 13-4-14 13:00 |只看該作者

引用:唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都

原帖由 chowqv 於 13-04-14 發表
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。





大宅

積分: 1322


36#
發表於 13-4-14 13:13 |只看該作者
chowqv 發表於 13-4-14 01:17
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。
我自己都覺得幼稚園應該未需要補住


侯爵府

積分: 24792


37#
發表於 13-4-14 13:18 |只看該作者
我個仔從未出去補過習。

不過吾識我會教佢。咁算吾算?


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


38#
發表於 13-4-14 13:19 |只看該作者
所以話今時今日補習社真係好好搵,因為唔理有冇需要d家長都會推自己小朋友去左先


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


39#
發表於 13-4-14 13:32 |只看該作者
無氣同你講 發表於 13-4-14 13:00

唔使呢個樣啦。

果位b6阿媽,仲sell我俾個仔一齊去補英文。

我都費時理佢。K2想要識咩英文呢?

佢果女真係A-Z都勉強記到,我個仔點同佢一樣程度去補。仲要200$/hour。
不知所謂的乙陸!!!


侯爵府

積分: 22880


40#
發表於 13-4-14 13:34 |只看該作者
venom__x 發表於 13-4-14 02:33
sorry, 但係kindergarden有咩補?

我都想知有咩補?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo