引用:唔係靚仔靚女,但自然可愛!
+
原帖由 大囗妹 於 13-04-15 發表
唔係靚仔靚女,但自然可愛!
真係好可愛. 我平時好少咁出post. 可能真係好感動難得TVB拍得一個睇得咁舒服,自然, 開心好笑嘅旅遊節目. 我地依10年真係已倦睇TVB果啲所為博學認叻認屁,一係D低能白痴乜都問好嘈的靚妹主持.
++++++++++++++++++++++++++++++
地球不只是屬於人類的,請大家尊重各生物生命!
++++++++++++++++++++++++++++++
不滿地產霸權,但同樣討厭文革式既批鬥手段,兩者同樣可耻!
++++++++++++++++++++++++++++++