烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   37


子爵府

積分: 13428


21#
發表於 13-4-16 11:51 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...

我用生粉水沈過面~掩2小時~ 然後先用掩料掩~如果煎豬扒我會先叮3分鍾再煎~咁就吾怕佢會老~


水晶宮

積分: 50566


22#
發表於 13-4-16 11:55 |只看該作者
咖央 發表於 13-4-16 11:45
對啊。我用的是大陸黑鐵鑊。我的做法是大火燒熱油,見到少少煙,較中火,放入豬扒。豬扒見到少少裙邊見白色 ...




子爵府

積分: 12405


23#
發表於 13-4-16 14:50 |只看該作者
e160orange 發表於 13-4-15 23:23
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
唔記得係邊到睇過,,, 自此之後我就咁整... 次次都好鬆唔鞋
豬扒先用鎚揼鬆一面(唔可以整晒兩面架)... 然後再用刀兩邊都拍番實佢

之後用蛋白醃一陣... 之後先落調味...


子爵府

積分: 12224


24#
發表於 13-4-16 18:25 |只看該作者

引用:Quote:e160orange+發表於+13-4-15+23:23+其

原帖由 MEKAKI 於 13-04-16 發表
唔記得係邊到睇過,,, 自此之後我就咁整... 次次都好鬆唔鞋
豬扒先用鎚揼鬆一面(唔可以整晒兩面架)... 然後 ...
點解唔可以拍兩面?



珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 13-4-16 19:03 |只看該作者

回覆:點先可以戰勝煎豬扒?

我揀d靚d既豬肉眼


子爵府

積分: 12405


26#
發表於 13-4-16 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MEKAKI+於+13-04-16+發表唔記

原帖由 e160orange 於 13-04-16 發表
點解唔可以拍兩面?
我印象記得係亞蘇教

揼晒兩邊豬扒會太過淋~

揼鬆左一邊再用刀拍番平兩邊~我跟幾次幾次都好食囉,但唔識解


複式洋房

積分: 352


27#
發表於 13-4-16 22:51 |只看該作者

引用:其實我已經有跟jm既教方法,係噤\"喂\"水比d

原帖由 e160orange 於 13-04-15 發表
其實我已經有跟jm既教方法,係噤"喂"水比d豬扒,但係煎出黎都係噤鞋,我開始覺得只有用鬆肉粉先攪得掂。。 ...
豆粉水喎。




珍珠宮

積分: 37816

睛靈勳章


28#
發表於 13-4-16 23:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MEKAKI+於+13-04-16+發表唔記

原帖由 e160orange 於 13-04-16 發表
點解唔可以拍兩面?
你試下上網搵蘇絲黄教整既豬扒,OK架


珍珠宮

積分: 46582

BK Milk勳章


29#
發表於 13-4-16 23:22 |只看該作者
Wt0605 發表於 13-4-16 09:32
自從跟jm學咗餵生粉水方法之後,次次都ok呀。可能同豬扒質素有關,全瘦一定嚡,我鐘意有少少肥同骨。



...

請問咩係餵生粉水?


大宅

積分: 1343


30#
發表於 13-4-17 11:48 |只看該作者

引用:Quote:Wt0605+發表於+13-4-16+09:32+自從跟

原帖由 fennieng 於 13-04-16 發表
請問咩係餵生粉水?
我跟呢個post裡面,Tammy教嘅方法,好得 。 http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=6276867




大宅

積分: 4764


31#
發表於 13-4-18 00:42 |只看該作者
以前我從來唔會自己煮豬扒,整過無數次,坊間所有辦法試過哂,都係難食
最近又試過黑毛豬,先煎香兩邊再放入airfryer,超好味,juicy,終於戰勝了

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo