懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1800


21#
發表於 13-4-16 09:16 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

不過自己講佢唔係我亞媽,理得佢:;pppp:


大宅

積分: 2451

畀面勳章


22#
發表於 13-4-16 09:17 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

我99都係咁
我琴日去睇37w 5磅半.E生都話中碼b,係肚仔細1week.
不過每個人身型唔同係正常.
但我99由我4個月左右就已經話我唔食野,講到係我錯 同個個都咁講
話我害自己個仔
但我1日已經食4餐真係再食唔到.
E生都同佢講迫我食都無用,個個b唔同.
但99仲係覺得呀b出世應該要有8磅




珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 13-4-16 10:32 |只看該作者
唔使理99啦~
我陀b 時都食唔到野, 次次食親飯都話我食得咁少... 但我bb 出來好大隻呀, 成9磅呀!!

未到最後果刻, 都未知bb 會有幾多磅既, 你加油啦~~


大宅

積分: 1333


24#
發表於 13-4-16 10:58 |只看該作者
唔駛理佢架, 我99都成日哝哝哦哦喇, 我當聽唔到, 最緊要醫生話自己同bb健康就得喇, 醫生係最清楚你嘅情況, 所以講嘅嘢係最重要, 唔好比其他人影響心情, 祝你順順利利生b!


別墅

積分: 750


25#
發表於 13-4-16 11:10 |只看該作者
我個肚睇落都細(9個月,橫向發展身型顯得細),醫生都話中碼,99都成日話我個細,又用佢個女個b黎比較(出世有7磅幾)我去檢查個時同姑娘講,話我99成日話我個b吾够重,個姑娘即刻就話:要咁重做咩先,第日痴肥就有排搞,同埋都為準媽咪著想下好d喎,吾辛苦咖
99又再同人地個b比較,我話:可能似你個仔咁瘦囉,我咁容易生肉,可惜似你個仔啊,似我咪好囉


男爵府

積分: 5253


26#
發表於 13-4-16 11:20 |只看該作者
使乜俾d外人影響到. 99 個d真係關心你咪當佢係家人lor.

淨係識得講, 咁叻佢地唔煲d好野俾你補下.

最憎呢d 99.


其實中碼b,已很大.我依家第2胎,37w個時排33名, 都有6lb7oz. 如果39w出世我估過7lb.


佢再煩你,你就同佢講,醫生叫你休息多d 養胎.

我唔係唔想食屋企野, 只不過要休息多d.

不如99你煮埋俾我食lor.


大宅

積分: 2744


27#
發表於 13-4-16 11:45 |只看該作者
本帖最後由 SylaiFong 於 13-4-16 12:02 編輯

哈!我生大b果陣時又係中碼b,我c6講比99知,99又係話個b細,話出世後會好多病痛好難揍,c6轉述返比我聽。
我就同c6講,我咁多個fd生bb,只有呀P係生左個8磅肥b,佢教左我生8磅肥b嘅秘訣。我c6問係咩方法,我話呀P個99每日煲花膠雞湯攞比佢飲,佢C6又咩都唔洗佢做,好似皇太后咁留家安胎,所以咪生8磅肥b囉!


大宅

積分: 1496


28#
發表於 13-4-16 12:09 |只看該作者
我32weeks(上星期)都3磅10安jar~~~~~依家仲胃痛肚痛,食左2日粥~~~~
唔洗理d 99講!咁鍾意肥B,叫佢自己佗番個丫!


男爵府

積分: 6640

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


29#
發表於 13-4-16 12:48 |只看該作者
blair 發表於 13-4-16 09:17
我99都係咁
我琴日去睇37w 5磅半.E生都話中碼b,係肚仔細1week.
不過每個人身型唔同係正常.
咁, 你老公出世時有無8磅?


大宅

積分: 2451

畀面勳章


30#
發表於 13-4-16 12:53 |只看該作者

引用:Quote:blair+發表於+13-4-16+09:17+我99都

原帖由 Sansam 於 13-04-16 發表
咁, 你老公出世時有無8磅?
梗係無啦 所以先好笑
我c6係大佬得 6磅幾
佢細佬7磅左右
99話因為佢生個時佢99無俾好野佢食
佢生細女有9磅,個時食好多補品喎~
所以意思我有補品我個b竟然都咁輕




男爵府

積分: 6640

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


31#
發表於 13-4-16 12:53 |只看該作者
我奶奶都話我個肚細, 我從來都無話過BB重幾多磅俾佢知, 費事煩.


大宅

積分: 1661


32#
發表於 13-4-16 12:57 |只看該作者

回覆:Muromee 的帖子

多謝咁多位jm嘅安慰我都祝你地個個生個健康肥肥白白嘅bb!大家一齊加油!可能巳到懷孕後期很辛苦,所以情緒不穩常亂諗,一起努力吧


子爵府

積分: 14116


33#
發表於 13-4-16 13:23 |只看該作者
我陀細女果時, 全世界都話我巨肚, 照出黎都係中碼, 唯獨是我呀媽見親我都話我肚細, 個B "un chi chi", 仲同我99講, 我聽到都唔開心, 不過知道我點答佢都冇用, 佢覺得係細就係細架喇, 無謂同佢抝埋呢啲野令自己動氣, 所以我冇作出任何回應.


男爵府

積分: 5070


34#
發表於 13-4-16 13:48 |只看該作者

回覆:jacjac0713 的帖子

我99即頭知我b細,但咩都冇煲冇整比我食啦,而家話過輕要早產,先識得擔心問點算。。。我c6都唔老黎,話之前又唔識幫我補,而家先黎擔心


男爵府

積分: 5070


35#
發表於 13-4-16 13:49 |只看該作者

回覆:Sansam 的帖子

唔好理佢啦,啲老人家!!!


子爵府

積分: 13777


36#
發表於 13-4-16 13:59 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

我奶奶係怕我個b細 因為我個肚都係細
而佢生我老公有8,lbs 但佢無用一個厭既態度話我 係叫我食多d 好彩b吸收 佢keep住中至中大碼
而家d 99係覺得bb大碼先好湊 但無諗過呀b吸唔吸收都有關係


複式洋房

積分: 432


37#
發表於 13-4-16 14:11 |只看該作者
我都係成日俾 99 話我唔食野肚細。不過因為我有糖尿,所以有個理由話要控制!

我個肚的確係細,不過都要䏲個 b 吸唔吸收先得架。
同埋第一胎陀女,就更加細咯。

唔駛為左咁少事唔開心,阿 b 出左世仲有大把說話你聽呀!
唔係到時就係上婆媳版唔係產前產後喇~~



大宅

積分: 3669


38#
發表於 13-4-16 14:14 |只看該作者
我又係成日俾人話肚細個D來架..起初我都唔鬼理.但係個個見到我都講..又係話呀邊個個肚好大架...大佬呀. 我地個個人都唔同size, 高矮肥瘦又唔一樣, 週數又唔一樣, 有d可能第二胎個肚會快d明顯..有好多唔同因數架ma. 都唔係apple to apple, 點compare呢..

唉有時做大肚婆已經有好多野要面對. 唔多唔小都有d壓力架..個肚係我既我俾任何人都緊張架. 阿b冇事冇幹我已經好開心架啦..大細都無所謂啦.搞搞下我都唔理啦.總之我好好照顧自己, 食d有益野.休息多d, 其他就睇個天同bb吸唔吸收啦.

加油呀各位~~~


子爵府

積分: 13857


39#
發表於 13-4-16 14:20 |只看該作者
我21w5d ,次次見親奶奶都話我肚細~~~


大宅

積分: 1739


40#
發表於 13-4-16 14:37 |只看該作者

回覆:奶奶話我個b細,吾開心

之前托仔仔33week幾去照得4磅,中細b~仔仔39week2day出世,有八磅一呀順產第二胎,生左12hr先生出來!好辛苦!
太大真係未必好!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo