網購天地

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


21#
發表於 13-4-18 03:51 |只看該作者
本帖最後由 April_B 於 13-4-18 03:59 編輯

我問左賣家,佢話放MOUSE鼠標睇唔到我個電話號碼, 剩係睇到收貨訊息..樓主,你填左自己電話去交易訊息設定左做公布咩?
如果冇搞過係唔會SHOW出黎GA...
即係我登記BK FORUM都有留電話俾BK, 唔通你地E家人人都見到我NUMBER咩...?


大宅

積分: 4198


22#
發表於 13-4-18 06:40 |只看該作者
funlala 發表於 13-4-18 02:52
當時係你旺旺質問我地,內地cs 回答左你, 見你無回應,內地cs forward msg俾香港E邊處理,於是我打俾你, 講左3 ...
(只要把mouse 放係你個名下面就會自動顯示出你個電話number),我都是個賣家,真的可以,但要到(賣出的寶貝)頁才能,我沒有用過這間,只說公道話


大宅

積分: 1342


23#
發表於 13-4-20 22:40 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格




男爵府

積分: 8927

熱血勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 13-4-20 22:49 |只看該作者

引用:Quote:funlala+發表於+13-4-18+02:52+當時

原帖由 skyskyy1 於 13-04-18 發表
(只要把mouse 放係你個名下面就會自動顯示出你個電話number),我都是個賣家,真的可以,但要到(賣出的寶貝)頁 ...
就算冇留到香港電話俾內地賣家,只要佢禁我個名就搵到哂我係其他店度買過d咩所以搵到香港電話地址?





大宅

積分: 4198


25#
發表於 13-4-21 08:35 |只看該作者
ngachi 發表於 13-4-20 22:49
就算冇留到香港電話俾內地賣家,只要佢禁我個名就搵到哂我係其他店度買過d咩所以搵到香港電話地址?



...
有電話(淘宝登記),電郵(淘宝登記),收貨地址(只是去集運處)


大宅

積分: 1342


26#
發表於 13-4-21 12:00 |只看該作者

引用:當時係你旺旺質問我地,內地cs+回答左你,+見

原帖由 funlala 於 13-04-18 發表
本帖最後由 funlala 於 13-4-18 02:59 編輯

當時係你旺旺質問我地,內地cs 回答左你, 見你無回應,內地cs ...
米系度廢up啦!你當然包庇你公司的人架,明知出左事就系度扮傻仔,呢*d米你地大陸人的特色囉!
你吾好講到主導權系你手上甘!
你呢間集運,我相信好快byebye架啦!


別墅

積分: 975


27#
發表於 13-4-21 12:15 |只看該作者

引用:當時係你旺旺質問我地,內地cs+回答左你,+見

原帖由 funlala 於 13-04-18 發表
本帖最後由 funlala 於 13-4-18 02:59 編輯

當時係你旺旺質問我地,內地cs 回答左你, 見你無回應,內地cs ...
仲要加句happy discussing .嘜q大陸英文黎架,你估happy birthday咩。。賤公司出賣客户資料,push上生果曰報


大宅

積分: 4533


28#
發表於 13-4-21 12:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+funlala+於+13-04-18+發表本

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-21 發表
米系度廢up啦!你當然包庇你公司的人架,明知出左事就系度扮傻仔,呢*d米你地大陸人的特色囉!
你吾好講到 ...
我用過一次已經永不再用啦,唔明點解得果3件貨唔夠2公斤都計體積重?




複式洋房

積分: 407


29#
發表於 13-4-21 13:46 |只看該作者
用過咁多間集運,得佢最均真同我計CBM
佢跟足規則計CMB係冇錯,但其他集運基本上唔係太輕太大件都唔會專登計CMB
NORMAL價錢已經冇特別優勢,仲要野野計CBM,埋單其實貴過其他集運

其實佢日日都有成車貨運落HK,佢D輕貨同重貨拉上補下,我相信佢間運輸公司都唔係同佢計CBM
間野到底係要賺到盡定ON居居唔識轉彎就各位自己諗啦.


大宅

積分: 1342


30#
發表於 13-4-22 11:37 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格




大宅

積分: 1342


31#
發表於 13-4-22 11:40 |只看該作者

引用:Quote:funlala+發表於+13-4-18+02:52+當時

原帖由 skyskyy1 於 13-04-18 發表
(只要把mouse 放係你個名下面就會自動顯示出你個電話number),我都是個賣家,真的可以,但要到(賣出的寶貝)頁 ...
系洶寶店講系物流公司張我電話俾佢地架


大宅

積分: 4198


32#
發表於 13-4-22 12:00 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-4-22 11:40
系洶寶店講系物流公司張我電話俾佢地架
anger:原來是這樣,我見佢常常計體積,所以不打算用。


民房

積分: 23


33#
發表於 13-4-23 21:26 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-4-21 12:00
米系度廢up啦!你當然包庇你公司的人架,明知出左事就系度扮傻仔,呢*d米你地大陸人的特色囉!
你吾好講到 ...
既然你要認定係我地講, 就請拿出事實來! 公開你和賣家的阿里旺旺對話記錄


或者電話會議, 一齊打去俾賣家, 當面對質! 你敢嗎?


如果賣家說是我們講你電話出去的, 我們係全港報紙登廣告道歉!


如果是你在講大話! 你只要向我們書面道歉即可!


你敢嗎?


1. 我們係你購買記錄度搵到, 你俾差評架店
http://fzrs.taobao.com/




2. 我們今天找到該老板,以下為對話記錄











3. 以下為該店老板發給我的, 淘宝店老板和你的對話記錄






民房

積分: 23


34#
發表於 13-4-23 21:34 |只看該作者
funlala852 (20:42:31):
老板,你在線?
丰足人生 (20:42:34):
[自動回復]您好 现不在位置上噢 如有问题请先留言噢, 会尽快回复的, 如有喜欢的款可以直接拍下的,谢谢啦!
丰足人生 (20:42:34):
您好 现不在位置上噢 如有问题请先留言噢, 会尽快回复的, 如有喜欢的款可以直接拍下的,谢谢啦!
丰足人生 (20:42:48):
亲:在的,欢迎您的光临!
丰足人生 (20:42:54):
有什么可以帮到您?
funlala852 (20:43:06):
請問你是客服還是老板?
丰足人生 (20:43:19):
老板
funlala852 (20:43:31):
有關你被留二個差評的事情
funlala852 (20:43:38):
一個差評
丰足人生 (20:44:31):
是一个差评
funlala852 (20:44:44):
我是中山市紛啦啦物流公司的負責人,你還記得你几天前打電話到我們中山市貨倉那里嗎?
丰足人生 (20:45:15):
是的
funlala852 (20:47:07):
你被一個淘宝帳號ablemicyan 的留了差評,后來你打來中山市找我們, 然后你再打去找了買家了. 買家ablemicyan告訴我說是我們中山市那边的同事把她香港電話告訴你,然后你打去找她
funlala852 (20:47:41):
我也只來理解一下, 我們中山市那边的同事是否真的把她電話告訴你了?
丰足人生 (20:47:55):
没有告诉我电话啊!
funlala852 (20:48:09):
因為我詢問了他們, 中山市那边的同事說沒告訴你
funlala852 (20:48:51):
請問當天是你打給那位香港買家的嗎?
丰足人生 (20:49:11):
电话在支付宝可以找到
funlala852 (20:49:57):
因為那位買家說,是你告訴她, 我們物流公司把她電話告訴你的
funlala852 (20:50:06):
現在她在投訴我們
丰足人生 (20:50:44):
这个买家真是个混球
funlala852 (20:50:45):
那你是在支付宝找到她香港電話的?你可以確認嗎?
丰足人生 (20:51:14):
肯定
funlala852 (20:52:21):
好的,多謝你! 如果她要去香港私隱公處投訴我們, 我再聯絡你. 為了這件事,我們也不得不麻煩你了


民房

積分: 23


35#
發表於 13-4-23 21:40 |只看該作者
winniecwh2 發表於 13-4-21 13:46
用過咁多間集運,得佢最均真同我計CBM
佢跟足規則計CMB係冇錯,但其他集運基本上唔係太輕太大件都唔會 ...

收費標準我地係有清楚說明的.

体積重和實重比較, 以較大者為收費標準!

你可以話我地收費貴,但絕無呃你重量或体積


民房

積分: 23


36#
發表於 13-4-23 21:46 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-4-22 11:40
系洶寶店講系物流公司張我電話俾佢地架


爭大眼講大話!


這就是你所謂的淘宝店講的?







複式洋房

積分: 407


37#
發表於 13-4-23 22:03 |只看該作者
funlala 發表於 13-4-23 21:40
收費標準我地係有清楚說明的.

体積重和實重比較, 以較大者為收費標準!
我都冇話你呃,我係話你均真呀.....


民房

積分: 23


38#
發表於 13-4-23 22:08 |只看該作者
winniecwh2 發表於 13-4-23 22:03
我都冇話你呃,我係話你均真呀.....
放心, 我地打開門, 係接受批評和建議的.
我地係會計体積的. 我們是認的.

但有些事, 如出賣客戶資料甘, 我地係無做到就無做到.


點評

蠢狗摩根  呢個係基本係嘛?..因為大陸如廣州深圳集運都唔會咁做  發表於 13-4-25 22:48


民房

積分: 23


39#
發表於 13-4-23 22:13 |只看該作者
樓主,我們還提下你!


1.你係用你香港電話6xxxxxxx來認證淘宝的. 所有賣家都有你這個電話no.
2. 你淘宝分享那里記錄了以往買過的所有物品
3. 你淘宝分享那里還有多張你兩個仔囡的相

請你自己設置好私隱. 未搞清楚就不要先鬧人!


大宅

積分: 4264


40#
發表於 13-4-23 22:14 |只看該作者
>> funlala
拿, 你網頁個新系統, 抄多寶呀拿 . . .
家陣你都明白, 被屈果種感覺, 係幾咁難受呢。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo