我同意…
而家有d agent已經assume左係轉家左呢d費用晌我地身上,所以有d收fee要9千至一萬,
而有d就講未公布佢地會照收返現價.一間3千幾一間5千幾, 但如果一落實就要比3-7千不等,
但3千幾蚊fee果間就話佢地有上限,唔會多過addiotnal 3千蚊…而佢覺得再有新policy機會不大,因為之前出招後實在冇僱主肯比....不過聽就咁聽喇
而有3間agent都話外傳姐姐唔使還錢呢個說法係不正確,佢話姐姐冇錢先黍打工..點會完全唔使還, 只係還小d…3個月,
唔會唔使錢來打工架喎
頭都痛埋…..
而印印就要強制比4千學校..其實唔講貴果幾間, 而家請菲印既fee 暫時都係差唔多