論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   1


別墅

積分: 884


21#
發表於 13-4-25 16:38 |只看該作者
回覆 catfung 的帖子

我同意

而家有d agent已經assume左係轉家左呢d費用晌我地身上,所以有dfee9千至一萬,

而有d就講未公布佢地會照收返現價.一間3千幾一間5千幾, 但如果一落實就要比3-7千不等,

3千幾蚊fee果間就話佢地有上限,唔會多過addiotnal 3千蚊…而佢覺得再有新policy機會不大,因為之前出招後實在冇僱主肯比....不過聽就咁聽喇

而有3agent都話外傳姐姐唔使還錢呢個說法係不正確,佢話姐姐冇錢先黍打工..點會完全唔使還, 只係還小d…3個月,

唔會唔使錢來打工架喎

頭都痛埋…..

而印印就要強制比4千學校..其實唔講貴果幾間, 而家請菲印既fee 暫時都係差唔多


大宅

積分: 3101


22#
發表於 13-4-25 17:32 |只看該作者
我問我個agent而家加到$4700 - 包所有. 去年$3500. 樣樣都加!


大宅

積分: 2413


23#
發表於 13-4-28 09:20 |只看該作者

回覆:請新賓賓, 手續費幾多

我間agent話employer比多d.工人比少d.我哋要比皮幾嘢!若工人要比返咁多,隨時返口唔上机!真係睇彩數!


禁止訪問

積分: 958


24#
發表於 13-4-29 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1018


25#
發表於 13-4-30 11:50 |只看該作者
咁多JM 都話有agent唔收果幾千蚊既...
我請工人果間都話要加,我呀嫂又要請又覺得貴得濟
邊位可以PM個agent contact俾我丫, 唔收果幾千蚊爭好遠啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo