嬰兒食譜

跳至

首頁

尾頁
   15


珍珠宮

積分: 35821


21#
發表於 13-4-22 21:42 |只看該作者
消化得好嘅可以加餐,另外可以一餐餐慢慢加D落去等佢試食


大宅

積分: 4230


22#
發表於 13-4-23 14:04 |只看該作者
ballballkaka 發表於 13-4-22 19:28
BB兩歲幾之前我喺FTM,我用瓦煲嘅。
你呢?用專FOR BB嘅飯煲都OK。應該方便好多。
我都係FTM ah... 但唔識煮野既 FTM, 要為bb努力!有冇邊隻飯煲好用吖? 有煮粥功能?


大宅

積分: 4230


23#
發表於 13-4-23 14:14 |只看該作者
ballballkaka 發表於 13-4-22 19:37
食到兩餐粥仔,咁你可以煲傑少少,唔洗太稀。固體飽肚D,加固體之後要飲番D湯水,
煲下蘋果水OR雪梨水比佢 ...
我想問下 bb 應該食幾多吖第一餐粥仔


大宅

積分: 4230


24#
發表於 13-4-23 14:21 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-23 14:14
我想問下 bb 應該食幾多吖第一餐粥仔
同埋幾耐可以加新材料, 例如今日第一次食 carrot, 係咪食多幾日先再加其他新野? 定係今日 carrot, 天日 broccoli, 後日菜心? thanks so muchhh!!!


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


25#
發表於 13-4-23 23:37 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-23 14:04
我都係FTM ah... 但唔識煮野既 FTM, 要為bb努力!有冇邊隻飯煲好用吖? 有煮粥功能? ...

我見有JM用美*,有煮粥功能。
其實大同小異,好易整,只不過加唔同材料,整法就唔同,有D唔易熟悉嘅瓜菜就同粥一齊煲,易淋。
有D菜有菜葉嘅,就遲D先落。
煲多幾次就識,你一定得,見到BB食得開心同食曬一碗,會好開心同好有成就感。加油呀!


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


26#
發表於 13-4-23 23:40 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-23 14:14
我想問下 bb 應該食幾多吖第一餐粥仔

BB食糊仔嗎?一餐食幾多?
第一次試粥仔,如之前有試過糊仔咁比粥仔完全冇問題,份量大概半碗OK。
一定要煲綿D,稀少少,我冇用攪拌機,喂嗰時見有米粒會用條匙再壓爛D,就咁喂,BB食到,又好鍾意食。


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


27#
發表於 13-4-23 23:49 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-23 14:21
同埋幾耐可以加新材料, 例如今日第一次食 carrot, 係咪食多幾日先再加其他新野? 定係今日 carrot, 天日 br ...
一日只試一種新材料。
今日試紅蘿蔔,第二日可試蛋黃,再試菜心,南瓜,薯仔,西蘭花,節瓜(紅蘿蔔同南瓜唔好比太多,唔好連續食多日,食得多會面黃)

堅果,花生,芒果。。。等易致敏感食物就唔好比住。香菇,粟子,唔易消化,遲D先試。

第一次份量比少D,一日只試一種喺便於我哋發現同知道BB是否適應新材料。


大宅

積分: 3353


28#
發表於 13-4-24 13:29 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-22 14:35
末開始食,我唔諗住俾米糊佢,一嚟就白粥, 咁樣可唔可以架? thanks so much



...
其實白粥都得㗎,不過一開始BB食一兩匙,好似米糊方便少少啫,因為我唔識煲咁少粥。白米本身無咩鐵質,BB六個月時儲備用得七七八八,遲下白粥入面加菠菜、蛋黃、肉蓉呢啲就有鐵質啦


大宅

積分: 4230


29#
發表於 13-4-24 22:44 |只看該作者

引用:Quote:booxxjac+發表於+13-4-22+14:35+末開

原帖由 strawberrychic 於 13-04-24 發表
其實白粥都得㗎,不過一開始BB食一兩匙,好似米糊方便少少啫,因為我唔識煲咁少粥。白米本身無咩鐵質,BB六 ...
即是米糊都係食一兩 spoon ?




大宅

積分: 4230


30#
發表於 13-4-24 22:49 |只看該作者

引用:Quote:booxxjac+發表於+13-4-23+14:21+同埋

原帖由 ballballkaka 於 13-04-23 發表
一日只試一種新材料。
今日試紅蘿蔔,第二日可試蛋黃,再試菜心,南瓜,薯仔,西蘭花,節瓜(紅蘿蔔同南瓜 ...
真係唔該哂你!明白唒!我今日啱啱試咗煲粥仔但係失敗咗....太少水,天日再試過!!




大宅

積分: 2019


31#
發表於 13-4-24 23:10 |只看該作者

回覆:6 個月B食幾耐白粥可以加其他野

我bb食左3日白粥見佢無敏感我就加餸俾佢啦。每次一款新餸,試3日無事就加多樣,而家每餐起碼有5樣餸。


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


32#
發表於 13-4-24 23:38 |只看該作者

回覆:ballballkaka 的帖子

我b5個月連米胡都吳中意食

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


大宅

積分: 3353


33#
發表於 13-4-26 01:06 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-24 22:44
即是米糊都係食一兩 spoon ?
其實一開始都係一兩茶匙, 睇下佢識唔識吞, 同鍾唔鍾意食. 之後慢慢加到一兩湯匙. 初初食固體志不在食飽, 志在俾BB學習食固體, 所以奶都係好重要架. 其實食幾多真係好睇個B, 有D麻麻地, 咪兩湯匙. 有D好鍾意食, 食半碗都有!
如果一餐都食到兩三湯匙, 都可以加蔬菜或者水果. 記住每試一種新食物由一茶匙開始, 連續試三日, 萬一有食物敏感都可以追查到


大宅

積分: 4230


34#
發表於 13-4-26 10:58 |只看該作者
strawberrychic 發表於 13-4-26 01:06
其實一開始都係一兩茶匙, 睇下佢識唔識吞, 同鍾唔鍾意食. 之後慢慢加到一兩湯匙. 初初食固體志不在食飽, 志 ...
咁係咪7個月先可以攪埋啲菜落粥到俾b 食?


大宅

積分: 3353


35#
發表於 13-4-28 01:43 |只看該作者
booxxjac 發表於 13-4-26 10:58
咁係咪7個月先可以攪埋啲菜落粥到俾b 食?
唔洗咁耐,試完三日白粥都加得


大宅

積分: 2399


36#
發表於 13-5-2 16:59 |只看該作者

回覆:莫生氣 的帖子

你個 bb 幾大?


大宅

積分: 2399


37#
發表於 13-5-2 17:02 |只看該作者

回覆:ballballkaka 的帖子

我囡囡 6個月,食咗粥仔(加菜蓉,蕃茄) 大約一星期每日中午一餐食 7,8匙之後補奶,請問幾時先可以食粥仔當一餐呢? 如果一餐粥仔裡面要有齊什麼食物先有營養呢?


男爵府

積分: 5569


38#
發表於 13-5-2 18:15 |只看該作者
Bbmama2012 發表於 13-4-24 23:10
我bb食左3日白粥見佢無敏感我就加餸俾佢啦。每次一款新餸,試3日無事就加多樣,而家每餐起碼有5樣餸。

...
我第一次俾她試粥..煲得太水了, 結果要溝米糊食.第二次我已經加少少菜心蓉俾她, 同埋整得吾係太糊, 她食得3份1.
第三次加粟米蓉....食到一半就吾多想食, 到最后都食剩少少.
我無俾她淨係食白粥, 同埋我每樣餸都係試一次, (一餐),
甘樣有無問題呢? 還是下次再循環試多2次, 都係可以試出是否會敏感?


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


39#
發表於 13-5-2 19:23 |只看該作者
qmui 發表於 13-4-24 23:38
我b5個月連米胡都吳中意食

開稀少少易入口D.
我BB都唔鍾意食米糊,我直接比粥仔佢試,佢反而好鍾意食.BB接受到就OK.


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


40#
發表於 13-5-2 19:29 |只看該作者
tratracyfan 發表於 13-5-2 17:02
我囡囡 6個月,食咗粥仔(加菜蓉,蕃茄) 大約一星期每日中午一餐食 7,8匙之後補奶,請問幾時先可以食粥仔當 ...

六個幾月,BB肯食可代到一餐奶(中午餐食固體)
有肉有菜/瓜,有魚,飲食均衡.

瘦肉煲粥吊味,煲好拎起肉片,唔比食肉住.
EG瘦肉節瓜魚肉,瘦肉番茄蛋,雞肉薯仔魚肉(魚肉蒸好拆骨MIX入粥仔)

遲D七八個月可加小米落去煲粥,清熱,正!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo