論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 29603

畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 06-9-12 12:54 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

咁我應唔應該補交呀?打去IMM.投訴?點做去...唔通又要上報紙...?

雖然2400唔係好多錢...而係啖氣問題...都唔公平...


大宅

積分: 3552


22#
發表於 06-9-12 13:28 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

mrs.so ,
我都想知呀~~~~我地係以經濟理由解僱佢...咁即係話半年內我唔可以再請工人啦..咁如果佢(immg)喺解僱佢第ニ個月叫我交$2400,咁佢有四個月通限期比我轉落下一個工人到架麻...咁我又可唔可以再請呀????呢個煲呔好諗唔諗...set咗出嚟又唔顧後果 :tongue: 剩係識挖水...不如叫"挖水"徵款啦~~笨!!!! 比第三世黑暗腐敗既國家更腐敗...唔理民生既一個特衰政府.....我地遲早搬返去大陸住仲好呢度...或者過澳門都好..


大宅

積分: 1220


23#
發表於 06-9-12 13:31 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

比o左就多數無refund o架o勒.... 但係要比都係比 $400 o者, 做咩 要比 $2400 喎 ($400 for 4/4-15/4), 之後已經無用個工人, 咩唔駛比o羅!
唉.... 有咩方法攪大件事呀?????


大宅

積分: 3552


24#
發表於 06-9-12 13:34 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

今朝問過佢地...係計一期期收個喎...做多一日都要比$2400...
sanlap 寫道:
比o左就多數無refund o架o勒.... 但係要比都係比 $400 o者, 做咩 要比 $2400 喎 ($400 for 4/4-15/4), 之後已經無用個工人, 咩唔駛比o羅!
唉.... 有咩方法攪大件事呀?????


大宅

積分: 1220


25#
發表於 06-9-12 14:09 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

15/10 去罵o下d 人好喎!
又要人生仔, 又要人反工交稅, 但係又唔support o下我o地呢d 人, 點生? 點反工? 點敢請工人呀? 用 11日工人就比 $2400, 我唔返工, 攞綜緩, 唔請工人, 唔駛交稅, 政府係咪想咁呀?

開門見山 寫道:
今朝問過佢地...係計一期期收個喎...做多一日都要比$2400...[quote]
sanlap 寫道:
比o左就多數無refund o架o勒.... 但係要比都係比 $400 o者, 做咩 要比 $2400 喎 ($400 for 4/4-15/4), 之後已經無用個工人, 咩唔駛比o羅!
唉.... 有咩方法攪大件事呀?????
[/quote]


別墅

積分: 693


26#
發表於 06-9-12 16:00 |只看該作者

Re: 慶到我屎滾既外傭徵款,無良煲呔

其實佢地都知道有問題架啦, 點解仲唔改.. 唔係下下都要搵區議員... 立法局議員...或寫信去周刊咩...
[img align=right]http://scie.myweb.hinet.net/A/A12/001/001.gif[/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo