2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 317


21#
發表於 13-4-27 11:35 |只看該作者

引用:回覆+ml920+的帖子我帶咗幾次去會所,+無用

原帖由 Cho_sarah81 於 13-04-26 發表
回覆 ml920 的帖子

我帶咗幾次去會所, 無用水泡, 怕用慣咗第時難學游水...
good細細個開始游可以練大膽


複式洋房

積分: 317


22#
發表於 13-4-27 11:43 |只看該作者

引用:Many+thanks.++Can+u+please+send+me+the+l

原帖由 ml920 於 13-04-25 發表
Many thanks. Can u please send me the link?
我係香港買架 幾十蚊 用幾個月就唔洗用架啦


翡翠宮

積分: 87405


23#
發表於 13-4-27 12:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+13-04-25+發表我

原帖由 WINGHINBAMA 於 13-04-27 發表
過唔過夜牙?貴唔貴?
因為我係ftm,所以可以揀平時的日子,我上網check過,我bb係8月出世,因為暑假乜都貴好多,所以我地專登揀左2/9開學日,就係貪佢無乜人去,我諗唔會有人開學日唔返學去迪迪尼玩掛,所以個日係最平,屬於優惠日,只需$1,650.-咋,我地會同bb食埋自助餐~~~


複式洋房

積分: 317


24#
發表於 13-4-27 13:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WINGHINBAMA+於+13-04-27+發

原帖由 小manman 於 13-04-27 發表
因為我係ftm,所以可以揀平時的日子,我上網check過,我bb係8月出世,因為暑假乜都貴好多,所以我地專登揀 ...
一家人定每位計?



翡翠宮

積分: 87405


25#
發表於 13-4-27 13:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+13-04-27+發表因

原帖由 WINGHINBAMA 於 13-04-27 發表
一家人定每位計?
$1,650一間房~~~


大宅

積分: 2460


26#
發表於 13-4-27 16:50 |只看該作者

回覆:WINGHINBAMA 的帖子

你個水泡邊度買?好得!


複式洋房

積分: 317


27#
發表於 13-4-27 18:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WINGHINBAMA+於+13-04-27+發

原帖由 小manman 於 13-04-27 發表
$1,650一間房~~~
buffet另計?


翡翠宮

積分: 87405


28#
發表於 13-4-27 18:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+13-04-27+發表$1

原帖由 WINGHINBAMA 於 13-04-27 發表
buffet另計?
Yes,自助餐好似$438.-~~~


複式洋房

積分: 317


29#
發表於 13-4-27 19:13 |只看該作者

引用:你個水泡邊度買?好得!

原帖由 angieody 於 13-04-27 發表
你個水泡邊度買?好得!
牛池灣 我去買送見到就買左


複式洋房

積分: 317


30#
發表於 13-4-27 19:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WINGHINBAMA+於+13-04-27+發

原帖由 小manman 於 13-04-27 發表
Yes,自助餐好似$438.-~~~
喔 玩得開心d la


禁止訪問

積分: 3162


31#
發表於 13-4-29 08:19 |只看該作者

回覆:帶龍BB游水水解暑

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1525


32#
發表於 13-4-29 12:14 |只看該作者

引用:係咪要著游水尿片架,我都打算1歲生日去澳

原帖由 sonycattoro 於 13-04-29 發表
係咪要著游水尿片架,我都打算1歲生日去澳門住酒店游水
Yes...must la


複式洋房

積分: 307


33#
發表於 13-5-1 02:14 |只看該作者
其實bb落水係咪冇片著...一急咪個池有尿尿囉-0-


大宅

積分: 1525


34#
發表於 13-5-1 16:28 |只看該作者

引用:其實bb落水係咪冇片著...一急咪個池有尿尿

原帖由 sitokaki 於 13-05-01 發表
其實bb落水係咪冇片著...一急咪個池有尿尿囉-0-
有 專for bb 游水著的尿片嫁


複式洋房

積分: 307


35#
發表於 13-5-1 23:09 |只看該作者
carrie928 發表於 13-5-1 16:28
有 專for bb 游水著的尿片嫁
起邊到有得買 :D


複式洋房

積分: 317


36#
發表於 13-5-2 23:50 |只看該作者
sonycattoro 發表於 13-4-29 08:19
係咪要著游水尿片架,我都打算1歲生日去澳門住酒店游水

FOR游水的係會漏VV的,只係防止BUBU漏出黎~
而且都OK既~$128 X10片
另外有兩個方法:
1.著番通常尿片,唔會漏,只係塊片會吸水吸到好大舊.
2.如果知道BB通常唔會大便果個時侯先游,咁只著泳褲就可以!


複式洋房

積分: 317


37#
發表於 13-5-2 23:52 |只看該作者
sitokaki 發表於 13-5-1 02:14
其實bb落水係咪冇片著...一急咪個池有尿尿囉-0-

FOR游水的係會漏VV的,只係防止BUBU漏出黎~
而且都OK既~$128 X10片
另外有兩個方法:
1.著番通常尿片,唔會漏,只係塊片會吸水吸到好大舊.
2.如果知道BB通常唔會大便果個時侯先游,咁只著泳褲就可以!


複式洋房

積分: 317


38#
發表於 13-5-2 23:53 |只看該作者
sitokaki 發表於 13-5-1 23:09
起邊到有得買

Mother care有得買~!
牌子係Huggxxs^^


大宅

積分: 1525


39#
發表於 13-5-3 12:20 |只看該作者

引用:Quote:sitokaki+發表於+13-5-1+23:09+起邊

原帖由 WINGHINBAMA 於 13-05-02 發表
Mother care有得買~!
牌子係Huggxxs^^
萬0.百佳,玩具反斗城都有...1 pack3條


大宅

積分: 1525


40#
發表於 13-5-3 12:22 |只看該作者

回覆:帶龍BB游水水解暑

六月同BB去singapore...第一次比堅尼夏水礼...期待


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo