美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 2762


21#
發表於 13-5-2 03:15 |只看該作者

引用:我在Gmarket剛剛訂了,等貨番

原帖由 lovelysky 於 13-04-30 發表
我在Gmarket剛剛訂了,等貨番
有冇link呀?我想買紅色,但見瓶身是紅色蓋上有分其他顏色,都唔知邊支係




大宅

積分: 2531


22#
發表於 13-5-2 07:16 |只看該作者

回覆:凱文ma 的帖子

http://translate.google.com/m/translate?hl=zh-TW
我買過紫色,藍色。如果紅色係選擇C。




大宅

積分: 2531


23#
發表於 13-5-2 07:18 |只看該作者

回覆:凱文ma 的帖子

對唔住,send 錯了。
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=218605075&pos_shop_cd=EN&pos_class_cd=90000002&pos_class_kind=T




男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


24#
發表於 13-5-2 08:44 |只看該作者
回覆 凱文ma 的帖子

我無用護髮素


子爵府

積分: 12229

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 13-5-2 14:26 |只看該作者
凱文ma 發表於 13-5-2 03:15
有冇link呀?我想買紅色,但見瓶身是紅色蓋上有分其他顏色,都唔知邊支係



...
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/Item.aspx?goodscode=218605075&pos_shop_cd=EN&pos_class_cd=90000002&pos_class_kind=T


大宅

積分: 2798


26#
發表於 13-5-2 15:23 |只看該作者

回覆:"呂"洗頭水

我之前用過紫色,無咩特別!用完一樣係不停甩頭髮!之後就轉番用日本既洗頭水,反而甩小左頭髮




大宅

積分: 1126


27#
發表於 13-5-2 20:37 |只看該作者

回覆:"呂"洗頭水

我都係Gmarket 買咗紅色!都幾好用!




大宅

積分: 2414


28#
發表於 13-5-2 22:02 |只看該作者

回覆:凱文ma 的帖子

我識讀少少韓文同輸入韓文查字典,金蓋係洗頭水,有色蓋係䕶髮素!




大宅

積分: 2748


29#
發表於 13-5-2 22:16 |只看該作者
回覆 appleyummy 的帖子

好勁呀JM 你...得閒教下我點睇D 韓文字...


大宅

積分: 2414


30#
發表於 13-5-3 00:46 |只看該作者

回覆:Cat1023 的帖子

好似英文拼音咁,好易拼到個字嘅音,RTHK有教,好易㗎! http://rthk.hk/elearning/gogokorea/chapter.htm

有時一連串唔知講乜,咪喺google translate apps輸入韓文查解釋囉! D字好似pattern咁,好易拆來入,仲易過打中文!




大宅

積分: 2748


31#
發表於 13-5-3 00:53 |只看該作者

回覆:appleyummy 的帖子

okol.先我試下先


大宅

積分: 2531


32#
發表於 13-5-3 01:03 |只看該作者

引用:好似英文拼音咁,好易拼到個字嘅音,RTHK有

原帖由 appleyummy 於 13-05-03 發表
好似英文拼音咁,好易拼到個字嘅音,RTHK有教,好易㗎! http://rthk.hk/elearning/gogokorea/chapter.htm

...
我部ipad 都加咗韓文輸入法,去Gmarket 買嘢幾方便呀(長濶高,咩顏色……都知呀)。


大宅

積分: 2414


33#
發表於 13-5-3 08:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+appleyummy+於+13-05-03+發表

原帖由 BC2001 於 13-05-03 發表
我部ipad 都加咗韓文輸入法,去Gmarket 買嘢幾方便呀(長濶高,咩顏色……都知呀)。

...
同道中人




大宅

積分: 1126


34#
發表於 13-5-3 10:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+appleyummy+於+13-05-03+發表

原帖由 BC2001 於 13-05-03 發表
我部ipad 都加咗韓文輸入法,去Gmarket 買嘢幾方便呀(長濶高,咩顏色……都知呀)。

...
Me too




大宅

積分: 3012


35#
發表於 13-5-3 11:56 |只看該作者

引用:我之前用過紫色,無咩特別!用完一樣係不停

原帖由 Vinymqq 於 13-05-02 發表
我之前用過紫色,無咩特別!用完一樣係不停甩頭髮!之後就轉番用日本既洗頭水,反而甩小左頭髮



...
yes. 紫色冇咩用。


大宅

積分: 1755


36#
發表於 13-5-3 18:14 |只看該作者

引用:我之前用過紫色,無咩特別!用完一樣係不停

原帖由 Vinymqq 於 13-05-02 發表
我之前用過紫色,無咩特別!用完一樣係不停甩頭髮!之後就轉番用日本既洗頭水,反而甩小左頭髮



...
請問你用邊隻日本洗頭水? 我都有脱髮問題






大宅

積分: 1170


37#
發表於 13-5-3 20:01 |只看該作者

回覆:amytam1111 的帖子

我找朋友買150兩支400ml


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


38#
發表於 13-5-3 23:17 |只看該作者

回覆:"呂"洗頭水

有冇止頭痕呢?




大宅

積分: 2414


39#
發表於 13-5-5 00:01 |只看該作者

引用:有冇止頭痕呢? +

原帖由 李豆豆 於 13-05-03 發表
有冇止頭痕呢?
剛剛喺千色店買咗绿色试,用完頭皮好舒服,唔再痕!

試耐D睇下点先!




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


40#
發表於 13-5-5 01:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+13-05-03+發表有冇

原帖由 appleyummy 於 13-05-05 發表
剛剛喺千色店買咗绿色试,用完頭皮好舒服,唔再痕!

試耐D睇下点先!
等你報告喇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo