自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


民房

積分: 19


21#
發表於 06-9-16 10:35 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

咁貴點用丫??
:sm: :sm: :sm:


男爵府

積分: 6987

畀面勳章


22#
發表於 06-9-16 14:45 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

我用過一支去黑色素,但好敏感,四百幾蚊就係0廿無左啦.


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 06-9-16 14:49 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

chunchunlee 寫道:
我都曾經用過一段時間,effect又唔係話太差,佢的神仙水真係可以去到眼部油脂粒架

就係支神仙水,差d攪到我爛面啊 :tongue: :tongue:


公爵府

積分: 28578

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 06-9-16 14:51 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

好耐之前同朋友合資開美容院時,已有客人用過佢d野爛面,所以一直都知佢唔好,所以唔會用佢.

其實佢d產品唔係個個用到,最多情況係用後敏感/生油脂粒,所以如皮膚太乾/油性都要好小心用佢.


大宅

積分: 1708


25#
發表於 06-9-16 14:53 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

頭先將近12點經過崇光樓下SKII櫃台,一個客都冇。
http://www.baby-kingdom.com/index.php?uid-34397-action-spacelist-type-blog


禁止訪問

積分: 73927


26#
發表於 06-9-16 14:57 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 119115

王國長老


27#
發表於 06-9-16 14:59 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

EVA222 寫道:
相比d瑞士牌子唔算貴,佢強調其中的成份(英文唔識串),係釀酒過程中發現,我相信係有酒精成份.


好似係piterra.

今日佢仲登全版講明拒絕退貨.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


禁止訪問

積分: 8146


28#
發表於 06-9-16 16:25 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6787


29#
發表於 06-9-16 17:09 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

i never buy skii :mrgreen:


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 06-9-16 17:42 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

我有用開神仙水, 我就ok喎.


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 06-9-16 17:48 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

我 n 年前都用過, 個時條 line 都好新, 未有用到咁多明星去賣廣告, 都係覺得佢貴, 又唔係有很大功效所以到最後都無用, 反而用 d 無咁貴的仲好. 我以前有個同事都試過用, 但係一用就敏感, 所以都用唔到.


男爵府

積分: 8716


32#
發表於 06-9-16 17:51 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

梗係唔畀退貨啦!如果畀退的話,肯定「劑提」! 我以前有用過mask,ok覺得幾有效,但最後覺得太貴,又想試其他牌子,所以轉


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


33#
發表於 06-9-16 21:28 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9648


34#
發表於 06-9-16 21:32 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

一直都冇用開佢d野..聽得佢d負面野太多


男爵府

積分: 8428


35#
發表於 06-9-16 21:41 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

未用過呀...


大宅

積分: 3562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


36#
發表於 06-9-16 22:21 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

我買開


洋房

積分: 136


37#
發表於 06-9-16 22:45 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

我之前用過好多product,而家無用啦,其實都係嘛嘛地 :cry: :cry: :cry:


男爵府

積分: 5379

好媽媽勳章


38#
發表於 06-9-16 23:21 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

我有用開神仙水,洗面膏 我就ok喎.但現在唔敢用了


洋房

積分: 286


39#
發表於 06-9-16 23:30 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

我以前都有用,但好似同距養明星咁,加上我都聽聞它含有不良物質在產品內,所以就沒有再用了


男爵府

積分: 9719

醒目開學勳章


40#
發表於 06-9-16 23:39 |只看該作者

Re: 你地重敢唔敢用SKII

我 n 年前都用過
:-P  :-P  :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo