自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


21#
發表於 13-5-5 11:05 |只看該作者
家陣啲人結婚
第一件事就係搞一系列項目去堆砌一場婚禮show
仲奢望一眾親友可以幫到手?
而家啲價值觀真係
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


侯爵府

積分: 20752

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 13-5-5 11:05 |只看該作者
家陣啲人結婚
第一件事就係搞一系列項目去堆砌一場婚禮show
仲奢望一眾親友可以幫到手?
而家啲價值觀真係
放低自己,尊重別人
提升內蘊,不為別人為自己


禁止訪問

積分: 30006


23#
發表於 13-5-5 11:14 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16308


24#
發表於 13-5-5 11:15 |只看該作者
冇特別去計,我果時係男家收 d 人情已經cover晒酒席,因女家收果d禮俾晒阿爸阿媽,所以超碼多咗果d, 不過幾多就唔知!

咁結婚唔係做買賣,唔可以睇賺定蝕! 筆直多咪攪豪 d,冇嘅咪唔攪咁大 lor!


禁止訪問

積分: 30006


25#
發表於 13-5-5 11:16 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9322


26#
發表於 13-5-5 11:38 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

我賺左個老公


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


27#
發表於 13-5-5 11:40 |只看該作者

引用:又俾姪女考起我!佢問結婚咁多開支:禮金,

原帖由 maggie92 於 13-05-05 發表
又俾姪女考起我!

佢問結婚咁多開支:禮金,擺酒prewedding相,攝錄化妝,honeymoon等
我11年11月擺洒賺左1萬多DD


珍珠宮

積分: 30556

畀面勳章 hashtag影視迷勳章


28#
發表於 13-5-5 11:41 |只看該作者

引用:我賺左個老公

原帖由 EliseElise 於 13-05-05 發表
我賺左個老公




伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


29#
發表於 13-5-5 11:42 |只看該作者

引用:我哋果陣係大蝕咖。如果咁計較,當年就會搵

原帖由 咖央 於 13-05-05 發表
我哋果陣係大蝕咖。如果咁計較,當年就會搵啲$3188嘅酒席啦。
$3188而家母親節食一圍都唔得酒樓都勁貴!!

今晚又OT!!!!


伯爵府

積分: 19957

想生BB熱投


30#
發表於 13-5-5 11:45 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

結婚搞大係想親友祝福同公報同分享,要計算不如唔好結!



I am Agent P


子爵府

積分: 13892


31#
發表於 13-5-5 11:48 |只看該作者
現在什麼都貴, D人情通常是公價.


男爵府

積分: 9578


32#
發表於 13-5-5 11:56 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

我舅父有成億身家,個仔係柏寧擺中式,仲要係中午擺得十圍,食酒樓5k幾套餐,我媽做左對3皮大元龍鳳鐲,請我地闔府占一席,佢哋賺到笑,




珍珠宮

積分: 41839


33#
發表於 13-5-5 11:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+咖央+於+13-05-05+發表我哋果

原帖由 bastet 於 13-05-05 發表
$3188而家母親節食一圍都唔得酒樓都勁貴!!
我講當年咋哈哈。


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


34#
發表於 13-5-5 12:01 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

我果陣蝕到嘔架,因為擺酒店,請好少人,upgrade完酒蓆都cover唔到ballroom min charge.

但結婚最緊要開心,唔駛咁介懷啦



請勿打招呼~


伯爵府

積分: 16751

春季勳章 好媽媽勳章


35#
發表於 13-5-5 12:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bastet+於+13-05-05+發表$318

原帖由 咖央 於 13-05-05 發表
我講當年咋哈哈。
係囉,當年回到酒席,呢個年頭又要世紀婚禮,冇可能啦!!

今晚又OT!!!!


大宅

積分: 3183


36#
發表於 13-5-5 12:07 |只看該作者

引用:人情禮金抵到酒席錢已經好好la。 +

原帖由 麥兜媽 於 13-05-05 發表
人情禮金抵到酒席錢已經好好la。
無錯




大宅

積分: 3748

hashtag影視迷勳章


37#
發表於 13-5-5 12:10 |只看該作者

回覆:結婚賺定蝕?

我係賺嫁,係逸東擺,不過好平,好似四仟幾全包,老細好錫我,剩係佢都封左三萬蚊人情俾我



願BB身體健康


大宅

積分: 4007


38#
發表於 13-5-5 12:20 |只看該作者
人情可以用來找酒席數已經好好了! 好多阿媽會沒收人情, 仲外加一大筆禮金, 點賺啊?


男爵府

積分: 5603


39#
發表於 13-5-5 12:24 |只看該作者
回覆 wingwong1102 的帖子

今時今日擺酒實蝕, 只係唸下蝕幾多


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


40#
發表於 13-5-5 12:26 |只看該作者
我當年結婚, 有賺, 因為果時多數係酒樓擺

而家結婚, 多數蝕, 因為酒席貴左好多, 又要搞好多花臣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo