嬰兒食譜

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1898


21#
發表於 13-5-9 16:10 |只看該作者
回覆 yungwong2648 的帖子

時間點分配啊?我BB還食人奶!


大宅

積分: 1359


22#
發表於 13-5-9 17:59 |只看該作者

回覆:ying1234578@QQ 的帖子

我意思係指六月出生既bb。我仔都係


男爵府

積分: 5722


23#
發表於 13-5-9 18:45 |只看該作者

引用:回覆+yungwong2648+的帖子時間點分配啊?我

原帖由 ying1234578@QQ 於 13-05-09 發表
回覆 yungwong2648 的帖子

時間點分配啊?我BB還食人奶!
我個都係人奶B,1歲戒左下午奶,轉食固體,轉食乜都得,糊仔、通粉、餅乾、面包、蛋糕、生果等等,隨你喜歡,早晚食人奶,午餐、晚餐跟大人食飯餸(我家食野好淡味),早餐都會跟我食少少面包、餅乾、蛋糕。




大宅

積分: 1898


24#
發表於 13-5-9 23:10 |只看該作者
回覆 katy_katy_katy 的帖子

系啊


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo