跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 06-9-26 09:15 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

咦...mlchong...有2個媽咪揀14號喎>_<睇黎今個月gathering又冇緣見你同阿boo啦...


大宅

積分: 2342


22#
發表於 06-9-26 09:46 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

月希,

:-( 唔制呀~~ 不過我地可以約埋一齊去公園玩下既~~ 睇下到時點先啦. 事關, 15日結婚, 婆婆話14日可能會唔洗我地, 不過怕boo玩得太累, 第日太早起床我搞唔掂喎. :-(


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 06-9-26 11:16 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

mlchong...但係我地都係4-6...應該唔會好累架喎...

我有個葡文問題丫..開左新topic.. pls help me啦


大宅

積分: 2342


24#
發表於 06-9-26 11:41 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

月希,

that's why 我話睇定d先. 等你finalize個日期後我先知點架. 最好參加到啦. 事關boo真係掛住駿駿掛到傻晒啦. 係佢自己咁話架.


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 06-9-26 12:01 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

mlchong...哈..哈...阿boo好掛住駿駿?駿駿都好想同其他小朋友去玩..不過爸爸日日都好得閒...我地唔可以留佢一個係屋企呢


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


26#
發表於 06-10-3 09:23 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

各位....重有冇人報名架???我地依家定係14號搞啦...因為有2位媽咪都揀14號

澳門媽咪會 10月gathering

日期: 10 月14日
時間: 下午4至6
地點: 二嚨喉公園或其他公園請提意
活動:
坐纜車,睇動物,遊樂場等
如時間許可..可以同小朋友玩完之後搵地方(如m記)...坐底傾下計^^
出席者:
1) 月希 & 駿駿
2) jennifer & 恩曦 (邊日都得)
3) b桐媽 & 桐桐 (14號 )
4) Gina&nie nie
5) 貓仔& 瑤瑤(邊日都ok)
6)新任媽媽 & 恆恆(10月14日)


大宅

積分: 3602


27#
發表於 06-10-14 14:07 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

我同瑤瑤今日去唔到啦...佢唔知點解食乜嘔乜...又有小小疴... 剛剛食左爛飯訓左炸...希望今次唔怕嘔啦... ><

e生話應該唔係腸胃炎喎...唉...點解d傷風咁難斷尾架? 斷斷續咳同鼻已經二三個月...睇左六次e生...好返幾日又病過><
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


侯爵府

積分: 23056


28#
發表於 06-10-14 17:33 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

貓仔
呢排真係好多人病, 好多人嘔..... 之前恩恩嘔, 跟住nie nie嘔, 跟住妹豬又嘔, 而家你囡囡又嘔.... d菌真係好勁呀....


大宅

積分: 3602


29#
發表於 06-10-14 20:15 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

係囉...唉...結果我又同bb去睇左急診...而家到底應該食私家e生d藥定山頂? 還是二隻食晒?

我個女第二次嘔炸...見到佢一食完就即刻嘔,好鬼心痛... 之後又要周圍抺...老公又返左工... 做到隻野咁><
stephenietam 寫道:
貓仔
呢排真係好多人病, 好多人嘔..... 之前恩恩嘔, 跟住nie nie嘔, 跟住妹豬又嘔, 而家你囡囡又嘔.... d菌真係好勁呀....
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 3699


30#
發表於 06-10-14 22:38 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

最愛=貓仔:

你囡囡依家點呀? 仲有無嘔呀? 你睇下佢肚仔有無好突出呀, 同埋敲下個肚聽下d 聲是否好空洞個d聲呀?如果係就應該係消化不良, 同埋唔好再比野佢食啦, 餓佢一餐半餐啦, 比米水佢飲啦~~~


大宅

積分: 3602


31#
發表於 06-10-14 23:29 |只看該作者

Re: 澳門媽咪會10月gathering意見收集及報名處

多謝關心呀...

佢食左山頂e生開d藥好d啦...e生話應該係腸胃炎呀...我今晚都冇比野佢食...佢好可憐咁喊係咁叫媽媽媽...>< 只係比保礦力開水佢飲炸...希望明天好返~想帶埋佢去飲嘛...
jennifer_lam 寫道:
最愛=貓仔:

你囡囡依家點呀? 仲有無嘔呀? 你睇下佢肚仔有無好突出呀, 同埋敲下個肚聽下d 聲是否好空洞個d聲呀?如果係就應該係消化不良, 同埋唔好再比野佢食啦, 餓佢一餐半餐啦, 比米水佢飲啦~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo