美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3787


21#
發表於 13-5-8 14:20 |只看該作者
回覆 aprilbaby04 的帖子

請問你用咩cream洗呀?


大宅

積分: 1299


22#
發表於 13-5-8 14:22 |只看該作者
回覆 aprilbaby04 的帖子

cream , 指用什麼cream來洗面?


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


23#
發表於 13-5-8 15:00 |只看該作者
回覆 long198888 的帖子

我都有紅水架,但有d懶冇用佢缷妝就即刻沖涼,
我先用avene嘅洗面奶洗左防哂先,跟住再用netrogena洗面去油~~~


複式洋房

積分: 460


24#
發表於 13-5-8 18:00 |只看該作者
唔會呀!


子爵府

積分: 13904


25#
發表於 13-5-8 18:03 |只看該作者
no


大宅

積分: 4616


26#
發表於 13-5-8 18:20 |只看該作者

回覆:你地每次洗面,會用2隻唔同的洗面膏嗎

no


公爵府

積分: 29753

+3金熱血 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 13-5-8 18:29 |只看該作者

回覆:你地每次洗面,會用2隻唔同的洗面膏嗎

唔會,但我會洗2次


洋房

積分: 94


28#
發表於 13-5-8 19:49 |只看該作者

回覆:miffypekkle 的帖子

我都係一支走天厓,頂多t字位會搽多層控油野


複式洋房

積分: 182


29#
發表於 13-5-8 19:55 |只看該作者

回覆:你地每次洗面,會用2隻唔同的洗面膏嗎?

卸妝油落防曬+洗面




大宅

積分: 1170


30#
發表於 13-5-8 23:27 |只看該作者

回覆:aprilbaby04 的帖子

我都係甘嫁 感覺好乾淨呀


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


31#
發表於 13-5-9 00:01 |只看該作者

回覆:你地每次洗面,會用2隻唔同的洗面膏嗎

我會。唔計落妝or落防晒。因為我面好油,耳仔都油。洗兩次先覺得乾淨。我知唔好,但習慣左


大宅

積分: 1193


32#
發表於 13-5-9 00:22 |只看該作者
其實我早上洗臉只會用清水洗, 有無JM都係咁?
其實我覺得訓醒唔係好DIRTY, 所以唔需用洗面野去洗


男爵府

積分: 9045


33#
發表於 13-5-9 00:35 |只看該作者

回覆:你地每次洗面,會用2隻唔同的洗面膏嗎

no喎mouth:


男爵府

積分: 9045


34#
發表於 13-5-9 00:36 |只看該作者

引用:其實我早上洗臉只會用清水洗,+有無JM都係咁

原帖由 step_ph_anie 於 13-05-09 發表
其實我早上洗臉只會用清水洗, 有無JM都係咁?
其實我覺得訓醒唔係好DIRTY, 所以唔需用洗面野去洗 ...
我之前因為懶就係。依家勸力左


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo