自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


21#
發表於 13-5-10 19:24 |只看該作者

引用:

原帖由 Wangw 於 13-05-10 發表
你唔明




水晶宮

積分: 63643

hashtag影視迷勳章


22#
發表於 13-5-10 19:35 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

我用m巾,高潔絲草本……


子爵府

積分: 13283


23#
發表於 13-5-10 19:38 |只看該作者

引用:兩樣都用.M巾舒服D,棉條有時令到我痛.尤其

原帖由 ChinoB 於 13-05-10 發表
兩樣都用.
M巾舒服D,棉條有時令到我痛.尤其攞出來果時.
比個5你




禁止訪問

積分: 5268


24#
發表於 13-5-10 19:42 |只看該作者

引用:Quote:effietly1125+發表於+13-5-10+19:13+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2273


25#
發表於 13-5-10 19:43 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

以前只用M巾,但早排有個女仔介紹我用棉條,初時都好抗拒,因以前游水時用過,但放左入去之後好似有野頂住,好唔舒服,佢叫我試Playtex,一用即愛上~




伯爵府

積分: 17755


26#
發表於 13-5-10 19:47 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

我都唔識用棉條




琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


27#
發表於 13-5-10 19:48 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

棉條



My Two Princess


子爵府

積分: 11838

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 13-5-10 19:53 |只看該作者
effietly1125 發表於 13-5-10 19:42
我就係用playtxx嗰隻呀,我用咗30分鐘到就有m流出黎不過少囉,係咪正常唔會架



...
正常唔會架啵......定係你買左幼果隻
凡是發生過的都存在,凡是存在過的都有價值。


公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 13-5-10 19:55 |只看該作者
我用巾
女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


大宅

積分: 2991


30#
發表於 13-5-10 19:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+叉包兔+於+13-05-10+發表推既

原帖由 effietly1125 於 13-05-10 發表
我就係用playtxx嗰隻呀,我用咗30分鐘到就有m流出黎不過少囉,係咪正常唔會架



...
我第一日量最多的時候,條+巾一齊用,兩個鐘換一次,條巾都可以快滿瀉一樣!不過第三日開始就無咩血了,我覺得用棉條會吸得直接d同快d!


侯爵府

積分: 22002


31#
發表於 13-5-10 19:58 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

用棉條多。
訓覺及流量少就用返m巾


禁止訪問

積分: 5268


32#
發表於 13-5-10 20:04 |只看該作者

引用:Quote:effietly1125+發表於+13-5-10+19:42+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13898


33#
發表於 13-5-10 20:05 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

流量多用條,流量少用巾




侯爵府

積分: 21214


34#
發表於 13-5-10 20:17 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

未試過棉條,唔䁱用


翡翠宮

積分: 84454

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-5-10 20:18 |只看該作者
兩樣都用.
若問今世所遇, 皆是前世的緣。 今生寬以待人, 來世皆是善緣。


侯爵府

積分: 22236

醒目開學勳章


36#
發表於 13-5-10 21:56 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

棉條




侯爵府

積分: 24931

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-5-10 22:21 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

我都唸住今個月黎既時候試下棉條,我啲同事話好舒服又方便


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


38#
發表於 13-5-10 22:23 |只看該作者

回覆:女人問題~~~

一直都係用巾從無用過棉條剛見到JM教用都覺得會唔舒服甘



點評

trainny  只要放得啱就好似冇野係入面咁,好方便,你試吓啦  發表於 13-5-10 23:31
trainny  啦  發表於 13-5-10 23:30

桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 4018


39#
發表於 13-5-10 22:27 |只看該作者

引用:冇用過棉條啵!

原帖由 alicehaha 於 13-05-10 發表
冇用過棉條啵!
me too. 感覺好麻煩


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


40#
發表於 13-5-10 22:30 |只看該作者

引用:我都唸住今個月黎既時候試下棉條,我啲同事

原帖由 卡卡公主^^ 於 13-05-10 發表
我都唸住今個月黎既時候試下棉條,我啲同事話好舒服又方便
我都係,但我要克服有舊野塞入去既感覺硬係覺得個感覺好核突咁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo