跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 933


21#
發表於 06-9-26 20:47 |只看該作者

終於鬆一口氣

Don't worry, God blesses you and your baby, so you would pass all the tests!!

By the way, what is 耐糖test? I will do the Oscar next Tuesday, hope everything goes smooth!!!

bonnielhp 寫道:
honeybbb,
對我,我都是因為不想日日擔心先咁果斷去做抽絨毛,現在過了一關,真的鬆了一口氣,但下個星期又要做耐糖測試,真係過完一關又一關呢!
你又點呢?有冇做Oscar?祝一切順利。
bonnie


別墅

積分: 595


22#
發表於 06-9-27 09:04 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

Dear mango7d,

由於我爸媽均有糖尿病,基於家族history的關係,e生就安排我在4/10做一個耐糖test,早上8:00空肚到e院,先抽血,之後要飲一杯超甜糖水,期間唔準嘔番出黎,否則要擇日重賽,隔多兩個鐘再抽多一次血,睇下糖份會唔會超標,如果超標,就要入e院食營養餐,再跟營養師,以後飲食要小心啦!再唔得呢,好似仲有好多手尾跟,唉!總知就麻煩啦!

Bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


別墅

積分: 933


23#
發表於 06-9-27 21:18 |只看該作者

終於鬆一口氣

Bonnie,

嘩!飲成杯糖水冇超標至奇,點解要咁試?話時話,昨晚睇完你編嘢真係瞓唔着,我下個星期二做Oscar,本來都唔覺得有嘢,但係而家就好驚,如果照咗出嚟有事要我抽羊水或胎毛都唔知點算,我真係好怕痛!!


別墅

積分: 595


24#
發表於 06-9-28 10:55 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

dear mango7d,

哎呀!你唔好自己嚇自己啦,如果係high risk先算啦,再加上high risk之中又有false positive,唔好咁快諗定先!保持愉快的心情最重要!
我下個禮拜都要飲糖水,唉!我都冇眼睇,煮到黎就食啦!
Bonnie

常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


別墅

積分: 933


25#
發表於 06-9-28 11:32 |只看該作者

終於鬆一口氣

Bonnie,

咁又係,根本冇得驚,一切都要等做咗個test先算啦!!不過究竟個係照超聲波定抽血呢?等我有啲心理準備嘛!!


別墅

積分: 595


26#
發表於 06-9-28 11:56 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

Dear mango7d,

我是在廣華做Oscar的,抽血同照超聲波都要做,前者是驗血液中的HCG和PAAG-A(大概啦,唔記得咁清楚啦!),後者是透過U/S度你呀B的頸皮。我諗威院都係咁做掛?

Bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


別墅

積分: 933


27#
發表於 06-9-28 12:05 |只看該作者

終於鬆一口氣

Dear Bonnie,

我唔係喺威院做,因為我個醫生嗰度有得做,所以我喺佢嗰度做埋,不過我諗嗰啲程序應該差唔多啫,咁有冇話要空肚做?


別墅

積分: 595


28#
發表於 06-9-28 12:39 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

dear mango7d,

冇講到話要空肚,當日我食完早餐先去做嫁。Good Luck,唔駛緊張啦。

Bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


別墅

積分: 933


29#
發表於 06-9-28 21:24 |只看該作者

終於鬆一口氣

Dear Bonnie,

唔該!話時話,你係唔係第一胎?


別墅

積分: 595


30#
發表於 06-9-29 08:20 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

Dear mango7d,

yes, 第一胎呀?你呢?你有冇MSN呀,你可以add 我嫁。

Bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


別墅

積分: 933


31#
發表於 06-9-29 09:33 |只看該作者

終於鬆一口氣

我都係第一胎,所以好鬼驚!!我有MSN,but how to add you? I don't know your account name?!!!!


別墅

積分: 595


32#
發表於 06-9-29 13:21 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

Dear Mango7d,

在我的profile內有MSN的address,或你看看在message下面有一個icon是MSN的,ok?

Bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


別墅

積分: 933


33#
發表於 06-9-29 22:44 |只看該作者

終於鬆一口氣

Bonnie, I've added you la.....


別墅

積分: 933


34#
發表於 06-10-4 20:45 |只看該作者

終於鬆一口氣

唉吔!我聴日就去做oscar,而家好鬼緊張,先前睇咗個網友話照超聲波才知小B俏俏走了我真係好擔心,加上昨晚喺個廚房度跣一跣,希望聴日個報告冇事啦!!


別墅

積分: 595


35#
發表於 06-10-5 10:02 |只看該作者

Re: 終於鬆一口氣

mango7d

喂,唔好自己嚇自己,God Bless u .
bonnie
常存喜樂、感恩和樂觀的心,勇往直前吧!


別墅

積分: 933


36#
發表於 06-10-5 21:02 |只看該作者

終於鬆一口氣

今日我終於做咗oscar,超聲波嗰part就冇問題,0.15cm正常,不過驗血就要等報告,算係鬆咗半口氣啦!!


別墅

積分: 933


37#
發表於 06-10-5 21:05 |只看該作者

終於鬆一口氣

今日我終於做咗oscar,超聲波嗰part就冇問題,0.15cm正常,不過驗血就要等報告,算係鬆咗半口氣啦!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo