自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


子爵府

積分: 10123

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋


21#
發表於 13-5-10 23:49 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

唔加家用嗌佢兩兄弟交單交租囉!唔交就由得佢cut哂d水電煤養到兩個仔咁大仲要亞媽貼佢哋養女!離哂大譜




男爵府

積分: 7904


22#
發表於 13-5-10 23:50 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

其實我真係唔明啲人咩心態。點解大人大姐可以咁厚面皮係人地屋企痴飲痴食,真係咩人都有




大宅

積分: 1685


23#
發表於 13-5-10 23:51 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

好過份呀佢地四個人!!點解可以咁對阿媽㗎? 兩個女仔好意思既咩!? 你媽洗唔洗交租/供樓??


男爵府

積分: 7720


24#
發表於 13-5-10 23:53 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

慈母多敗兒





翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


25#
發表於 13-5-10 23:54 |只看該作者
你呀媽唔狠心趕佢地出去,冇人幫到佢。就算佢一個人生活,自食其力,都好過而家要一個養四條大懶蟲。
日日是好日


大宅

積分: 1685


26#
發表於 13-5-10 23:54 |只看該作者

引用:2條女都有做野,大細佬,剛住了1個月沒夠。

原帖由 venus228 於 13-05-10 發表
2條女都有做野,大細佬,剛住了1個月沒夠。
細的就住了好多年。
剛出黎做野都有比500,呢幾年就無比了。
叫你媽唔好幫佢地洗衫,由得d衫發臭!佢地自己洗又好, 拎出去洗又好, 由得佢地。


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


27#
發表於 13-5-10 23:56 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

間公屋買佐,已經供完了。
媽咪都好唔開心,兩個仔成三十歲人都係噤。我自已又無能為力。
細組佬前2個月同條女去日本,佢無錢,問媽咪羅2千蚊去。真係比佢地激死。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


子爵府

積分: 14805


28#
發表於 13-5-10 23:56 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

叫你兩個細佬同條女死左佢,正廢柴,燒左佢仲可以當燃料

點評

luckybaby2011  好LIKE你既講法  發表於 13-5-11 09:31


禁止訪問

積分: 73927


29#
發表於 13-5-10 23:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13658


30#
發表於 13-5-10 23:58 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

你兩個細佬都是咁,好話唔好聽都是你媽自己縱出來的


男爵府

積分: 7904


31#
發表於 13-5-10 23:58 |只看該作者

引用:叫你兩個細佬同條女死左佢,正廢柴,燒左佢

原帖由 kecyc2003 於 13-05-10 發表
叫你兩個細佬同條女死左佢,正廢柴,燒左佢仲可以當燃料
雖然講得幾黑薄,但我鐘意




寶石宮

積分: 281776


32#
發表於 13-5-11 00:00 |只看該作者

引用:2條女都有做野,大細佬,剛住了1個月沒夠。

原帖由 venus228 於 13-05-10 發表
2條女都有做野,大細佬,剛住了1個月沒夠。
細的就住了好多年。
剛出黎做野都有比500,呢幾年就無比了。
廢人


侯爵府

積分: 24263


33#
發表於 13-5-11 00:01 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

唔好替你媽心痛、狠心都要講:自找的、你替媽難過正常、但無太自責、影響情緒、不值、你母親如係不能容忍、自有解決方法、我自己家亦有細佬、但講明唔俾家用、即走、除非有意外、急病外、係父母既寵愛、自己承受既惡果!


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


34#
發表於 13-5-11 00:01 |只看該作者

引用:Quote:PinPin+發表於+13-5-10+23:33+叫你媽

原帖由 venus228 於 13-05-10 發表
媽有講過,個個都話無錢,呀媽又可以點?
貼錢幫佢地溝女。
我覺得你媽要做得狠啲


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


35#
發表於 13-5-11 00:02 |只看該作者

回覆:venus228 的帖子

一個願打一個願捱




大宅

積分: 1655


36#
發表於 13-5-11 00:04 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

500?我比你,你吾好係度住啦!咁樣我慳得仲多啦

點評

Evilgrin  係喎!   發表於 13-5-11 09:19


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


37#
發表於 13-5-11 00:05 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

我都覺得媽自找,如果佢就恨,就唔會今日噤。媽同我講,我又唔開心。自已做人呀媽,見佢噤好心痛。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


38#
發表於 13-5-11 00:08 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

嘩, 有冇離譜d呀, 咪即係要呀媽養埋四條廢柴後生 趕佢地走啦


大宅

積分: 4541


39#
發表於 13-5-11 00:11 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

嗰2條女都夠不知所謂!做仔嘅,咁大個都仲要食阿媽都仲可以話唔生性唧,咁阿媽錫,無計啦,但嗰2條女想點呀?面皮咁厚嘅?


伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


40#
發表於 13-5-11 00:13 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

你媽媽可唔可以搬埋同你一齊住呀?


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo