自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   11


伯爵府

積分: 18374


21#
發表於 13-5-19 01:10 |只看該作者

引用:我鄉下係台山大江鎮+吉安村,+細個返去燒炮

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-05-18 發表
我鄉下係台山大江鎮 吉安村, 細個返去燒炮丈,放煙花,捉螢火蟲,睇人耕田,拖牛牛,踩單車,好 ...
你好呀!請問有冇聴过吉源邨?{:1_1:}


大宅

積分: 1624


22#
發表於 13-5-19 01:18 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我爸媽都係開平人、我識聽識講台山話、仔仔都識聽


公爵府

積分: 25384


23#
發表於 13-5-19 01:41 |只看該作者

回覆:yaulinda 的帖子

黃善煲好正呀


大宅

積分: 2346


24#
發表於 13-5-19 01:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babegirl.wanted+於+13-05-18

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-05-18 發表
水埗我有親戚住果度,仲知有個地方叫台城!係呀始終香港生活好好多,不過去當渡假都唔錯因為生活節 ...
我地好近架咋~搭 2 個字車就到! 當度假當然唔錯, 不過始終好擔心治安, 我有同鄉係美國番大陸俾人搶左金鏈, 第二日又俾人打荷包, 報警都冇人理, 所以我真係有 d 驚番去!



大宅

積分: 2346


25#
發表於 13-5-19 01:51 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

不過細個果幾年又真係玩得好開心既~又有得放煙花, 又識到朋友仔柴娃娃踏單車同跳繩, 果陣係街度玩都好安全!


大宅

積分: 2346


26#
發表於 13-5-19 01:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babegirl.wanted+於+13-05-18

原帖由 fionlei88 於 13-05-18 發表
我爸爸都係水步人,細個有跟佢返去,而家一年一次,返去拜山,台山話我唔多識聽,又唔識講,好失敗!:cryin ...
原來咁多同鄉!


大宅

積分: 2346


27#
發表於 13-5-19 02:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Babegirl.wanted+於+13-05-18

原帖由 dordor1207 於 13-05-19 發表
鄉里,我都係水埗呀。

自從祖父母,老爸仙遊後我未返過鄉下啦。但我老媽被迫回鄉下行山又唔使我倆姐弟返去 ...
又一個鄉里! 話唔定大家可能識既~哈哈! 台山話都有好多種, 水步話係其中一種口音, 少 d 人講! 我識聽識講, 但唔係住係果度住果時學, 因為我母語係廣東話! 我呢口算幾準既水步話係我聽婆婆同人煲電話粥時學既~加上我唔想番親大陸都俾人呃所以苦練既(知係香港人, 特登賣野賣貴 d )~


男爵府

積分: 6716


28#
發表於 13-5-19 02:05 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

新會算唔算?我亞麻係。由我老豆開始已冇番鄉下。


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


29#
發表於 13-5-19 02:05 |只看該作者

引用:我鄉下係台山大江鎮+吉安村,+細個返去燒炮

原帖由 Shirleyloveyou 於 13-05-18 發表
我鄉下係台山大江鎮 吉安村, 細個返去燒炮丈,放煙花,捉螢火蟲,睇人耕田,拖牛牛,踩單車,好 ...
C6個

邊係恩平

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


子爵府

積分: 11538


30#
發表於 13-5-19 02:21 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我係端芬鄉,只係細時返過去,咩到唔記得啦




複式洋房

積分: 435


31#
發表於 13-5-19 02:36 |只看該作者

回覆:呢度有無台山人呀?^^

我係台山人呀,好少返鄉下,只記得拜山係要多人熱熱鬧鬧咁




大宅

積分: 2992


32#
發表於 13-5-19 02:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Shirleyloveyou+於+13-05-18+

原帖由 qmui 於 13-05-19 發表
C6個

邊係恩平
我同你c6係同鄉,我係純正恩平人氐(爸媽都係恩平)




伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


33#
發表於 13-5-19 02:51 |只看該作者

回覆:miss0217 的帖子

你邊到架?我之從嫁左之後都識聽個d話

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


34#
發表於 13-5-19 02:52 |只看該作者

引用:你邊到架?我之從嫁左之後都識聽個d話

原帖由 qmui 於 13-05-19 發表
你邊到架?我之從嫁左之後都識聽個d話
樓主係台山水埗人!



今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


侯爵府

積分: 24148

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-5-19 02:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qmui+於+13-05-19+發表你邊到

原帖由 dordor1207 於 13-05-19 發表
樓主係台山水埗人!
哎呀!唔係樓主呀另一位姊妹先啱



今天種下何種因, 它日必收何種果!!  每天努力為亞仔同我的生活打拼!!


伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


36#
發表於 13-5-19 02:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qmui+於+13-05-19+發表你邊到

原帖由 dordor1207 於 13-05-19 發表
樓主係台山水埗人!
我知,我回覆另一位jm

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.


大宅

積分: 2992


37#
發表於 13-5-19 03:02 |只看該作者

引用:你邊到架?我之從嫁左之後都識聽個d話

原帖由 qmui 於 13-05-19 發表
你邊到架?我之從嫁左之後都識聽個d話
我爸係牛江嗰邊,媽媽係君堂嗰邊




大宅

積分: 2992


38#
發表於 13-5-19 03:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qmui+於+13-05-19+發表你邊到

原帖由 miss0217 於 13-05-19 發表
我爸係牛江嗰邊,媽媽係君堂嗰邊
不過我係識聽唔識講,另外,家鄉菜係豆角葉湯




大宅

積分: 2992


39#
發表於 13-5-19 03:07 |只看該作者

引用:新會算唔算?我亞麻係。由我老豆開始已冇番

原帖由 卡兒 於 13-05-19 發表
新會算唔算?我亞麻係。由我老豆開始已冇番鄉下。
新會算,恩平,開平,新會,台山俗稱四邑




伯爵府

積分: 16464

畀面勳章


40#
發表於 13-5-19 03:10 |只看該作者

回覆:miss0217 的帖子

我吳識,你知道沙胡嗎?我吳覺距地有咩家鄉菜??

Be crazy. Be stupid. Be weird. Be whatever. Because life is too short to be anything but happy.

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo