興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10021


21#
發表於 13-5-21 15:37 |只看該作者

引用:Quote:yukiyukipang+發表於+13-5-21+13:18+

原帖由 arthurkwl 於 13-05-21 發表
你考慮一下要唔要埋kit鏡,我自己就無用過,因為都差大約1500. nikon 35 1.8 大約要 1600

你可以先買body+ ...
都好。我都麻麻佢跟枝鏡


男爵府

積分: 7633


22#
發表於 13-5-24 12:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+arthurkwl+於+13-05-21+發表

原帖由 yukiyukipang 於 13-05-21 發表
都好。我都麻麻佢跟枝鏡
我用開Nikon D700,有時嫌重又大部,所以我都有買多部D3100輕巧得多。我通常配一枝已停產嘅AF-S 18-70,都算輕巧,畫質吾錯(同金圈鏡係有分別),對焦速度都可以(受部機身本身局限)。嚟緊都想買枝定焦,考慮Nikon 35 f/1.8還是Sigma 30 f/1.4。


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


23#
發表於 13-5-24 13:07 |只看該作者
回覆 wendybruce 的帖子

有D700, 買支Sigma 35mm f1.4 !!!!


男爵府

積分: 7633


24#
發表於 13-5-25 00:14 |只看該作者

引用:回覆+wendybruce+的帖子有D700,+買支Sigma+

原帖由 chloepapa 於 13-05-24 發表
回覆 wendybruce 的帖子

有D700, 買支Sigma 35mm f1.4 !!!!
Sigma 定 Nikon?



版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


25#
發表於 13-5-25 11:56 |只看該作者
wendybruce 發表於 13-5-25 00:14
Sigma 定 Nikon?
sigma 果支,有俾nikon mount 用。評價好高!


男爵府

積分: 7633


26#
發表於 13-5-25 13:00 |只看該作者

引用:Quote:wendybruce+發表於+13-5-25+00:14+Si

原帖由 chloepapa 於 13-05-25 發表
sigma 果支,有俾nikon mount 用。評價好高!
係咪Nikon吾抵?


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


27#
發表於 13-5-25 17:04 |只看該作者
wendybruce 發表於 13-5-25 13:00
係咪Nikon吾抵?
YES, Sigma 支平過Nikon 支好多, 表現又好好 !


男爵府

積分: 7633


28#
發表於 13-5-25 22:51 |只看該作者

引用:Quote:wendybruce+發表於+13-5-25+13:00+係

原帖由 chloepapa 於 13-05-25 發表
YES, Sigma 支平過Nikon 支好多, 表現又好好 !
吾知係咪只有上Sigma公司先至可以試玩Sigma 35 1.4?


複式洋房

積分: 293


29#
發表於 13-5-26 02:09 |只看該作者

回覆:wendybruce 的帖子

如果同BB出街影相,建議買無反好d,我都係單反就同朋友去影function用,同BB出街就用無反,真係輕得1g 就 1g




男爵府

積分: 7633


30#
發表於 13-5-26 20:44 |只看該作者

引用:如果同BB出街影相,建議買無反好d,我都係

原帖由 wanyarolan 於 13-05-26 發表
如果同BB出街影相,建議買無反好d,我都係單反就同朋友去影function用,同BB出街就用無反,真係輕得1g 就 1 ...
無反類相機可以應付到走來走去嘅小朋友嗎?


大宅

積分: 3505


31#
發表於 13-5-27 01:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wanyarolan+於+13-05-26+發表

原帖由 wendybruce 於 13-05-26 發表
無反類相機可以應付到走來走去嘅小朋友嗎?
點會唔得,小孩走得快極有限,焦點又大,唔好影小孩當打雀。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo