自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 40920

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


21#
發表於 13-5-21 15:55 |只看該作者
回覆 sammywu 的帖子

你都係為個B好姐…佢唔受教係佢走寶囉!

新一代D人都唔聽教既…何況D新媽咪,賴有自己果套…睇佢地幾時撞板啦!


大宅

積分: 1328


22#
發表於 13-5-21 15:56 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

打圈真係work架,個時係qe d嬸嬸教我


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


23#
發表於 13-5-21 15:57 |只看該作者
唔肯接受人地ge意見,咪會辛苦到自己同個bb~


男爵府

積分: 9045


24#
發表於 13-5-21 16:02 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

mouth:



伯爵府

積分: 15367


25#
發表於 13-5-21 16:09 |只看該作者

引用:我老公阿嬸係陪月,我當初生個仔個陣佢叫我

原帖由 lamemily 於 13-05-21 發表
我老公阿嬸係陪月,我當初生個仔個陣佢叫我吾好用打圈依個方法掃風,對個小朋友吾好架!我響廣華醫院姑娘都 ...
要等大啲先得,頸未夠力!


水晶宮

積分: 59214


26#
發表於 13-5-21 16:16 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

可能個b飲奶扭計,佢舞唔掂,已經忟忟地,你再講話佢的手勢有問題,咪

點評

ant3210    發表於 13-5-21 16:32


伯爵府

積分: 16809

畀面勳章


27#
發表於 13-5-21 16:31 |只看該作者
好人難做


珍珠宮

積分: 35654


28#
發表於 13-5-21 16:45 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

我對仔女初生至三個月大時飲奶真係好耐,枝奶吹好耐先飲得晒,起碼都要一個鐘,掃風打圈係好work既


水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


29#
發表於 13-5-21 16:46 |只看該作者

引用:今日帶阿女去健康院,見到個新手媽媽一支奶

原帖由 sammywu 於 13-05-21 發表
今日帶阿女去健康院,見到個新手媽媽一支奶分四五次比個b飲,掃風又掃得唔好,整到bb啲衫扯高晒,我出於好 ...
有d人係唔聽人講嘢……


侯爵府

積分: 23395


30#
發表於 13-5-21 16:51 |只看該作者
我覺得而家D人同以前D人真係好唔同..
以前媽媽嗰輩,易接受別人意見,生普人提提佢地,佢地都會聽,跟唔跟就另一回事.
但而家D人,好似起哂鋼咁,話一句就好似覺得...關你咩事,我鐘意呀....一D都唔會聽人意見~


男爵府

積分: 5222

畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 13-5-21 21:02 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

其實係健康院好多媽媽有時三唔識七都會互相過料架。。。有時我會諗啲產後憂鬱症可能係啲媽媽自己做成。。。


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 13-5-21 21:17 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

打圈呢個方法可以話係快 靚 正



愛 我 就 別 傷 害 我


子爵府

積分: 11357


33#
發表於 13-5-21 21:49 |只看該作者

引用:你做得好好架啦肯講有d見到都唔會出聲我欣

原帖由 yuexu 於 13-05-21 發表
你做得好好架啦
肯講
有d見到都唔會出聲





公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


34#
發表於 13-5-21 21:52 |只看該作者

回覆:lamemily 的帖子

廣華我唔知,我朋友係健康院姑娘都係打圈掃風,話之前係醫院做都係咁,因為要餵咁多個b,呢個方法最快ur氣




琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 13-5-21 21:55 |只看該作者

引用:今日帶阿女去健康院,見到個新手媽媽一支奶

原帖由 sammywu 於 13-05-21 發表
今日帶阿女去健康院,見到個新手媽媽一支奶分四五次比個b飲,掃風又掃得唔好,整到bb啲衫扯高晒,我出於好 ...
忠言逆耳〜



simple is the best~


男爵府

積分: 5210

2018復活節勳章


36#
發表於 13-5-21 22:03 |只看該作者

引用:廣華我唔知,我朋友係健康院姑娘都係打圈掃

原帖由 tc001039 於 13-05-21 發表
廣華我唔知,我朋友係健康院姑娘都係打圈掃風,話之前係醫院做都係咁,因為要餵咁多個b,呢個方法最快ur氣



...
我響醫院學餵奶個姑娘講架


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-5-21 22:03 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

算啦!我朋友個老婆啱開刀生左個女,係醫院呢樣唔食嗰樣又嫌三嫌四,又唔肯餵人奶,又唔肯學湊b,我去探佢時教佢叫佢坐月時要留意啲乜嘢,人哋都唔信,我都費事多講

I 大蚊豬   


男爵府

積分: 6417

畀面勳章


38#
發表於 13-5-21 22:04 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

我觉得你有小小多事lor…個個b都吾同.我個女以前打圈都吾work,一定要拍or掃先得,同埋吾係個個都中意比人教,人地点揍咪由佢lor,又吾会影响到你


公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


39#
發表於 13-5-21 22:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tc001039+於+13-05-21+發表廣

原帖由 lamemily 於 13-05-21 發表
我響醫院學餵奶個姑娘講架
所以我話廣華我唔知!佢之前係qe做,現在係健康院做。。。。可能現在唔教姑娘呢個方法,我都唔知




公爵府

積分: 25507

陪月勳章 畀面勳章


40#
發表於 13-5-21 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tc001039+於+13-05-21+發表廣

原帖由 lamemily 於 13-05-21 發表
我響醫院學餵奶個姑娘講架
所以我話廣華我唔知!佢之前係qe做,現在係健康院做。。。。可能現在唔教姑娘呢個方法,我都唔知




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo