最愛=貓仔 寫道:
我就係聽個朋友講生之前懶...成日唔行...結果又係生好耐生唔出最後開刀...
所以我生之前二個月好勤力...放工老公唔得閒車我,同埋唔落雨就慢慢行路返屋企...好似隻龜咁...行得好慢,好好笑~
[quote]
女 寫道:
我生 g前都冇太操勞同休息左好多 不過就係冇行多d![]()
aiyaaa點都好啦~ 如果e +問我會唔會再順產我屎都say NO![]()
係呢?咁你想唔想生多件?
macaogirl 寫道:
所以話做人千祈咪懶惰吖(講笑)
[quote]
女 寫道:
係呢?咁你想唔想生多件?
女 寫道:
[quote]
最愛=貓仔 寫道:
我就係聽個朋友講生之前懶...成日唔行...結果又係生好耐生唔出最後開刀...
所以我生之前二個月好勤力...放工老公唔得閒車我,同埋唔落雨就慢慢行路返屋企...好似隻龜咁...行得好慢,好好笑~
[quote]
女 寫道:
我生 g前都冇太操勞同休息左好多 不過就係冇行多d![]()
aiyaaa點都好啦~ 如果e +問我會唔會再順產我屎都say NO![]()
係呢?咁你想唔想生多件?
[/quote]