跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6866


21#
發表於 06-10-5 09:29 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產


咁你仲諗唔諗住生第二胎?


別墅

積分: 751


22#
發表於 06-10-5 10:52 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

macaogirl 寫道:

咁你仲諗唔諗住生第二胎?


有呀 不過開刀唔順產


男爵府

積分: 6866


23#
發表於 06-10-5 11:24 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產


第二胎冇咁痛架!順產容易d復原架!我兩個朋友係山頂開刀都話痛到cc下


別墅

積分: 751


24#
發表於 06-10-5 11:34 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

唔得啦~ 我真係唔可以順產多1次, 真係好驚嫁~

見過鬼怕黑


男爵府

積分: 6866


25#
發表於 06-10-5 11:53 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產


你係邊度生架?咁驚? 我係山頂生都唔驚啦
不過我諗住第二胎去鏡湖生囉~因為山頂都冇陪產lu 同埋我想睇下可唔可以留臍帶血。


大宅

積分: 3602


26#
發表於 06-10-5 20:41 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

係未你都係咁呢~ hehe~
macaogirl 寫道:
貓仔
macaogirl 寫道:

你係邊度生架?咁驚? 我係山頂生都唔驚啦
不過我諗住第二胎去鏡湖生囉~因為山頂都冇陪產lu 同埋我想睇下可唔可以留臍帶血。

我都係諗住第二胎係鏡湖生,都係因為冇陪產...咁呢一胎老公都見到我九成痛苦個樣,都好夠啦~
但臍帶血就唔留啦...
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 3699


27#
發表於 06-10-6 00:51 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

女 寫道:
唔得啦~ 我真係唔可以順產多1次, 真係好驚嫁~

見過鬼怕黑

你剛剛生完無耐一定會驚架, 等過左半年到啦, 你就唔會咁驚啦~~~因為個痛既記憶會隨時間慢慢淡去

不過我都無諗住再生, 除非意外啦~~~


大宅

積分: 1214


28#
發表於 06-10-6 01:34 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

不過,我開刀又唔覺得好痛喎!!!
只係怕左打個d針姐,呢...果d好杰ta ta,打手腕果d針呢,好那呀!!! :-(
心銘開心遊樂園寶貝心銘豬


別墅

積分: 751


29#
發表於 06-10-6 13:54 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

macaogirl 寫道:

你係邊度生架?咁驚? 我係山頂生都唔驚啦
不過我諗住第二胎去鏡湖生囉~因為山頂都冇陪產lu 同埋我想睇下可唔可以留臍帶血。


我都係山頂生

我生個時見有2位媽媽都生得好易 生1個hour就 ok

不過到我個時我生唔出....生到我屎屎下


男爵府

積分: 6866


30#
發表於 06-10-6 19:27 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產


可能下一個bb會好d架啦!個個bb唔同嘛 :mrgreen:
最緊要臨生之前唔好俾自己太操勞行多d休息好d咁就得架啦!我生仔仔之前三個月就每日傍晚同老公一齊去行海邊,好懷念個陣時啊


別墅

積分: 751


31#
發表於 06-10-7 11:09 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

我生 g前都冇太操勞同休息左好多 不過就係冇行多d
aiyaaa點都好啦~ 如果e +問我會唔會再順產我屎都say NO

係呢?咁你想唔想生多件?


大宅

積分: 3602


32#
發表於 06-10-9 09:09 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

我就係聽個朋友講生之前懶...成日唔行...結果又係生好耐生唔出最後開刀...

所以我生之前二個月好勤力...放工老公唔得閒車我,同埋唔落雨就慢慢行路返屋企...好似隻龜咁...行得好慢,好好笑~
女 寫道:
我生 g前都冇太操勞同休息左好多 不過就係冇行多d
aiyaaa點都好啦~ 如果e +問我會唔會再順產我屎都say NO

係呢?咁你想唔想生多件?
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


男爵府

積分: 6866


33#
發表於 06-10-11 10:06 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

所以話做人千祈咪懶惰吖 (講笑)
女 寫道:
係呢?咁你想唔想生多件?

我想等出年仔仔讀幼稚園先至努力追多件 :mrgreen: 到時仔仔都識幫手睇頭睇尾吖!而家佢仲成日要媽咪又要抱抱點要吖


別墅

積分: 751


34#
發表於 06-10-11 14:50 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

macaogirl 你星期一有冇去taipa衛生中心睇邱莉莉保健ar? 我番到黎睇番d post 先記得上個月見到我個係你, 咁arm 星期一我再去左睇保健 見到有個小朋友唔知係咪你黎

你追多件想係男定女?


別墅

積分: 751


35#
發表於 06-10-11 14:52 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

最愛=貓仔 寫道:
我就係聽個朋友講生之前懶...成日唔行...結果又係生好耐生唔出最後開刀...

所以我生之前二個月好勤力...放工老公唔得閒車我,同埋唔落雨就慢慢行路返屋企...好似隻龜咁...行得好慢,好好笑~
[quote]
女 寫道:
我生 g前都冇太操勞同休息左好多 不過就係冇行多d
aiyaaa點都好啦~ 如果e +問我會唔會再順產我屎都say NO

係呢?咁你想唔想生多件?
[/quote]

e,,,, 最音工係 生好耐生唔出最後開刀...


男爵府

積分: 6866


36#
發表於 06-10-11 14:54 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產


我o地睇多一、兩次保健就冇得睇啦!大個b冇得睇保健
我o地要等到2歲半先至有得睇啦!你琴日睇錯左啦 :mrgreen:
我都冇所謂仔女都冇問題最緊要健康


大宅

積分: 3602


37#
發表於 06-10-11 19:38 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

我都係覺得隔幾年幾好,可以唔使咁擔心~
macaogirl 寫道:
所以話做人千祈咪懶惰吖 (講笑)
[quote]
女 寫道:
係呢?咁你想唔想生多件?

我想等出年仔仔讀幼稚園先至努力追多件 :mrgreen: 到時仔仔都識幫手睇頭睇尾吖!而家佢仲成日要媽咪又要抱抱點要吖 [/quote]
咁你生下一件前要努力d行下呀~
女 寫道:
[quote]
最愛=貓仔 寫道:
我就係聽個朋友講生之前懶...成日唔行...結果又係生好耐生唔出最後開刀...

所以我生之前二個月好勤力...放工老公唔得閒車我,同埋唔落雨就慢慢行路返屋企...好似隻龜咁...行得好慢,好好笑~
[quote]
女 寫道:
我生 g前都冇太操勞同休息左好多 不過就係冇行多d
aiyaaa點都好啦~ 如果e +問我會唔會再順產我屎都say NO

係呢?咁你想唔想生多件?
[/quote]

e,,,, 最音工係 生好耐生唔出最後開刀...
[/quote]
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 3699


38#
發表於 06-10-12 10:34 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

女 寫道:

e,,,, 最音工係 生好耐生唔出最後開刀...


嗚...... :-( 你講個就係我lo....... :-( 個時既情景我呢世都會記得~~~


大宅

積分: 3602


39#
發表於 06-10-12 20:24 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

算啦算啦...恩恩豬而家咁乖咪幾好~
jennifer_lam 寫道:
[quote]
女 寫道:

e,,,, 最音工係 生好耐生唔出最後開刀...


嗚...... :-( 你講個就係我lo....... :-( 個時既情景我呢世都會記得~~~[/quote]
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


別墅

積分: 751


40#
發表於 06-10-12 21:24 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

macaogirl 寫道:

我o地睇多一、兩次保健就冇得睇啦!大個b冇得睇保健
我o地要等到2歲半先至有得睇啦!你琴日睇錯左啦 :mrgreen:
我都冇所謂仔女都冇問題最緊要健康


我都冇所謂仔女 生左個仔有個女玩下就一定好啦

不過如果2個都係仔我都唔mind喎 睇到人地d哥哥同細老都好得意

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo