跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4643


21#
發表於 13-5-30 15:01 |只看該作者
回覆 nnnyiunnn 的帖子

佢2011年1月B, 到時返N班, 如果唔OK, K1先轉, HAHA


珍珠宮

積分: 38060


22#
發表於 13-5-30 21:25 |只看該作者

del

本帖最後由 nnnyiunnn 於 13-6-5 17:20 編輯


del


別墅

積分: 646


23#
發表於 13-6-1 13:39 |只看該作者

回覆:請問YWCA女青年會幼兒學校好嗎?

我個女今年都會係度讀N班,咦間園啲老師真係好nice,我成日打電話問佢哋嘢佢哋都好有耐性答我,有冇愛心就未知啦,因為囡囡未正式上堂。
至於新移民多少,係荃灣區讀書應該無得避架喇,方方緣楊都好多新移民讀,不過真係校舍舊同設備差咗啲,因為想幫輕屋企嘅老人家湊囡囡&好近屋企所以先揀佢。不過咦間園教啲嘢比較淺,上K班都好大可能同佢轉!




珍珠宮

積分: 38060


24#
發表於 13-6-1 22:56 |只看該作者

del

本帖最後由 nnnyiunnn 於 13-6-5 17:20 編輯


del


別墅

積分: 646


25#
發表於 13-6-2 02:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bobolhy+於+13-06-01+發表我

原帖由 nnnyiunnn 於 13-06-01 發表
我自己見過啲老師對小朋友係ok,雖然學術方面可能比其他學校較淺,但我覺得小朋友除左係幼稚園學習之外,係 ...
都係架...所以遲啲先再決定點




珍珠宮

積分: 38060


26#
發表於 13-6-2 15:17 |只看該作者

del

本帖最後由 nnnyiunnn 於 13-6-5 17:21 編輯
del

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo