2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4506

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


21#
發表於 13-5-30 14:39 |只看該作者
CurryNgai 發表於 13-5-29 21:04
什麼是猛長期?

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=141185&extra=page%3D1&page=1


洋房

積分: 66


22#
發表於 13-6-2 11:59 |只看該作者
我bb 都係食4oz 我都係半人奶半奶粉
20日人仔3•88kg

人奶有時5oz都食哂


別墅

積分: 696


23#
發表於 13-6-2 12:43 |只看該作者
回覆 sheung1126 的帖子

不要擔心,我同你一樣,不過最緊要"or"得!


大宅

積分: 1315


24#
發表於 13-6-2 15:58 |只看該作者

引用:Quote:CurryNgai+發表於+13-5-29+21:04+什

原帖由 oocholeoo 於 13-05-30 發表
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=141185&extra=page%3D1&page=1
編文章好有用。。我個B的確喺第三週經常揾乳頭,而且仲食好耐,我初期以為我唔夠奶俾BB,所以要食咁耐!但長期餵BB食咁耐,抱住佢食唔係問題,問題係會食到個乳頭損曬,超級勁痛,好想放棄!



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo