跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3602


21#
發表於 06-10-10 23:43 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

haha,你個人真可愛...

我就訓著啦...老公去左飲,想等埋佢返先訓,但我今日返工做到好累...而家對眼皮就快打唔開...
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


男爵府

積分: 5281


22#
發表於 06-10-11 09:34 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

BABALALA 寫道:
其實即食歌D得吾得呀?因為我好懶,買燕碎好容易比人呃,您去邊到買呀??


I also buy 燕碎ga, I bought it in the shop which mama and sister know, if you want the name I can give you, there is near TONG SIN TONG :mrgreen:
太陽伯伯起得早, 拖主寶寶做早操.........e, 寶寶不見了, 在園裏一二一二做早操......... :-D  :-D  :-D


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 06-10-11 09:59 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

貓仔..你話整燕窩?我都係跟食譜整....如果雪甲膏...我都唔識喎


大宅

積分: 3602


24#
發表於 06-10-11 19:25 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

oh...仲想學整雪甲膏添...
月希 寫道:
貓仔..你話整燕窩?我都係跟食譜整....如果雪甲膏...我都唔識喎

http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


25#
發表於 06-10-12 09:03 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

貓仔...哈..哈..咁sorry啦...因為我唔係咁like雪甲膏=_=


大宅

積分: 3699


26#
發表於 06-10-12 10:27 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

最愛=貓仔:

買左雪鴿膏返來時就先用水浸佢一晚, 等佢發大, 之後就要撩晒個d 一條條黑色野仲有類似筋既野. 跟住就用熱水整溶d 冰糖之後加入揀好左既雪鴿膏, 用電子燉"中"燉佢5個鐘到啦~~~

我就係咁整lo, 不過我鐘意再加d 椰汁落去, 香d ~~~


大宅

積分: 3602


27#
發表於 06-10-12 20:23 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

好似唔係好難整喎...不過燉五個鐘咁耐! 我實唔記得加水架喎...我冇電子燉鐘呀...平時我煲水都成日煲半個鐘乾晒先諗起架... ><
jennifer_lam 寫道:
最愛=貓仔:

買左雪鴿膏返來時就先用水浸佢一晚, 等佢發大, 之後就要撩晒個d 一條條黑色野仲有類似筋既野. 跟住就用熱水整溶d 冰糖之後加入揀好左既雪鴿膏, 用電子燉"中"燉佢5個鐘到啦~~~

我就係咁整lo, 不過我鐘意再加d 椰汁落去, 香d ~~~


月希,唔緊要~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 3699


28#
發表於 06-10-12 21:35 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

最愛=貓仔:
你咁無記性(我都係 :mrgreen: )就更應該買個電子燉鐘啦, 又唔使睇火~~~
如果你用明火隔水燉2個鐘ok啦, 不過記住要睇火呀~~~


大宅

積分: 3602


29#
發表於 06-10-12 22:26 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

係呀,我好大頭蝦架... 所以我而家改左用電飯煲煲水,一來我地唔煮飯,個電飯煲冇用,二來電飯煲唔會引致火警嘛...haha~ 雖然係waste電d,但為左安全,冇法啦...其實我家有飲水機,煲水都係用來開奶o者...二日先煲一次~
jennifer_lam 寫道:
最愛=貓仔:
你咁無記性(我都係 :mrgreen: )就更應該買個電子燉鐘啦, 又唔使睇火~~~
如果你用明火隔水燉2個鐘ok啦, 不過記住要睇火呀~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 06-10-12 23:19 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

貓仔...咁點解唔買電熱水壺果d?


大宅

積分: 3602


31#
發表於 06-10-13 09:24 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

果陣聽電視講話d水煲滾左十五鐘一定要關火...否則冇益...咁d電熱水壼成日滾住d水咪超冇益囉? o既然開奶比bb都係唔想佢咁細個成日飲still water,冇理由又要佢飲冇益d滾水嘛...
月希 寫道:
貓仔...咁點解唔買電熱水壺果d?
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


32#
發表於 06-10-13 09:44 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

貓仔...咁又係...不過我都係用電水壼...但係每次用晒d水先再滾囉


大宅

積分: 3699


33#
發表於 06-10-13 14:13 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

我屋企有個d 沖茶飲既電水壼, 恩恩仲係bb時我每次開奶前都用個電水壼開定熱水先, 不過慢慢就懶左~~~ :mrgreen: 依家干脆用普通電水壼lo~~~


大宅

積分: 3602


34#
發表於 06-10-13 22:25 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

二個電水壼有乜分別架?
jennifer_lam 寫道:
我屋企有個d 沖茶飲既電水壼, 恩恩仲係bb時我每次開奶前都用個電水壼開定熱水先, 不過慢慢就懶左~~~ :mrgreen: 依家干脆用普通電水壼lo~~~
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


大宅

積分: 3699


35#
發表於 06-10-14 09:37 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

最愛=貓仔:

沖茶個d 壼滾左之後佢會自動熄火, 不過容量少, 每次開奶之前都要煲, 而平時個d 電水壺有成3.5L , 不過水溫涷d 佢又自動再加熱, 無咁有益lo, 但我懶得次次開奶煲水啦~~~ :mrgreen:


大宅

積分: 3602


36#
發表於 06-10-14 15:49 |只看該作者

Re: 一歲係咪食得燕窩

哦...即係如果我買,就應該買煲茶的壼...但容量好似好小咁喎...真麻煩...
jennifer_lam 寫道:
最愛=貓仔:

沖茶個d 壼滾左之後佢會自動熄火, 不過容量少, 每次開奶之前都要煲, 而平時個d 電水壺有成3.5L , 不過水溫涷d 佢又自動再加熱, 無咁有益lo, 但我懶得次次開奶煲水啦~~~ :mrgreen:
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo