立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3602
男爵府
積分: 5281
BABALALA 寫道: 其實即食歌D得吾得呀?因為我好懶,買燕碎好容易比人呃,您去邊到買呀??
珊瑚宮
積分: 119927
月希 寫道: 貓仔..你話整燕窩?我都係跟食譜整....如果雪甲膏...我都唔識喎
積分: 3699
jennifer_lam 寫道: 最愛=貓仔: 買左雪鴿膏返來時就先用水浸佢一晚, 等佢發大, 之後就要撩晒個d 一條條黑色野仲有類似筋既野. 跟住就用熱水整溶d 冰糖之後加入揀好左既雪鴿膏, 用電子燉"中"燉佢5個鐘到啦~~~ 我就係咁整lo, 不過我鐘意再加d 椰汁落去, 香d ~~~
jennifer_lam 寫道: 最愛=貓仔: 你咁無記性(我都係 :mrgreen: )就更應該買個電子燉鐘啦, 又唔使睇火~~~ 如果你用明火隔水燉2個鐘ok啦, 不過記住要睇火呀~~~
月希 寫道: 貓仔...咁點解唔買電熱水壺果d?
jennifer_lam 寫道: 我屋企有個d 沖茶飲既電水壼, 恩恩仲係bb時我每次開奶前都用個電水壼開定熱水先, 不過慢慢就懶左~~~ :mrgreen: 依家干脆用普通電水壼lo~~~
jennifer_lam 寫道: 最愛=貓仔: 沖茶個d 壼滾左之後佢會自動熄火, 不過容量少, 每次開奶之前都要煲, 而平時個d 電水壺有成3.5L , 不過水溫涷d 佢又自動再加熱, 無咁有益lo, 但我懶得次次開奶煲水啦~~~ :mrgreen:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy