2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   13


伯爵府

積分: 15758


21#
發表於 13-7-15 10:57 |只看該作者

回覆:mrs.cool 的帖子

thank you




複式洋房

積分: 115


22#
發表於 13-7-15 11:06 |只看該作者

回覆:belgiumchoco 的帖子

我用暖杯焗3粒鐘,通常食上一餐時焗定下餐,焗完已經開晒花,再放煲煮,用"lay\"磨




複式洋房

積分: 115


23#
發表於 13-7-18 21:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viton+於+13-07-14+發表十幾

原帖由 mrs.cool 於 13-07-14 發表
我開杯倒出黎時已經成粥,煲左十幾分鐘收收水就已經好綿,仲要係白米溝左1/3紅米,篩完好滑下!
Thx thx




大宅

積分: 4453


24#
發表於 13-7-20 11:56 |只看該作者
夜晚洗左米, 將米雪入冰霜, 第二日煲時就好好好棉架啦.


男爵府

積分: 5314


25#
發表於 13-7-20 22:06 |只看該作者

回覆:hehehahapig 的帖子

我今日都試煲粥仔加甘荀蓉(甘荀蓉尋日食剩做左冰粒) , 我浸左d 米幾個鐘,再煲佢20分鐘,途中加甘荀冰粒,之後用個網磨成糊! 阿女食晒成碗
1374329186842.jpg


複式洋房

積分: 220


26#
發表於 13-7-20 23:08 |只看該作者
stay the rice in hot water over night.
Then I just cook the rice for an hour to become very nice congee.


男爵府

積分: 8510


27#
發表於 13-7-28 12:30 |只看該作者
BB七個月, 啲米煲爛晒, 其實仲洗唔洗磨? 要磨好煩~~


別墅

積分: 787


28#
發表於 13-7-29 17:16 |只看該作者
我都係用真空杯焗米一兩個鐘, 然後加菜蓉,肉落個燉盅燉一個半鐘, 咁就會好靚KA LA....個燉盅係坐月時我用的, 而家用黎做粥仔, perfect


男爵府

積分: 5314


29#
發表於 13-7-30 17:54 |只看該作者

回覆:justinchui 的帖子

D 菜煮咁耐唔係咁好嘛?? 書仔教煮菜都係碌佢一兩分鐘


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo