論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1015


21#
發表於 13-6-5 10:10 |只看該作者
回覆 小B女 的帖子

有無link可以比我參考下呀 ?


已刪除用户

積分: 4040


22#
發表於 13-6-5 10:17 |只看該作者

回覆:bebi1223 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1015


23#
發表於 13-6-5 10:24 |只看該作者
回覆 小B女 的帖子

Thank you so much


男爵府

積分: 6731


24#
發表於 13-6-5 10:32 |只看該作者

回覆:好慘呀! 請不到工人!

我家只有一個小一既小朋友(一家三口,500 呎屋)
都找不到工人,何況你們有nb/ 狗,仲唔駛諗:;pppp:



珊瑚宮

積分: 100501

2024年龍年勳章 牛年勳章


25#
發表於 13-6-5 10:59 |只看該作者
有老有嫩佢地唔願do... 過40歲都唔接我份工.. (1老1嫩).. 好彩誤打誤撞搵到個唔錯.. 但我99唔生性, 成日都丙人呢樣個樣, 佢真係無憂, 唔知請工人幾難, 唔係有錢就請到... 有時忍唔住問佢, 不如講個孟加拉啦...


別墅

積分: 712


26#
發表於 13-6-5 15:19 |只看該作者
請問點樣網上搵工人呀??


別墅

積分: 712


27#
發表於 13-6-5 15:39 |只看該作者
點上網自己搵?


已刪除用户

積分: 4040


28#
發表於 13-6-5 16:02 |只看該作者

回覆:bonniecheung408 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 15254


29#
發表於 13-6-5 16:18 |只看該作者

引用:會行會走的兩老+佢+先唔做,+痴+痴+呆+呆可

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10214

開心吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


30#
發表於 13-6-5 17:49 |只看該作者
then I think I am very lucky, I have 3 kids, age of 2, 3.5 and 5, living with my parents in law, so we have total 7 members at home, need to wash 3 cars, and gardening too, need to clean 2100s house.....

and I can still hire a good maid and a second one is coming tonight ..........

I think GOD has blessed our family


大宅

積分: 3766


31#
發表於 13-6-5 18:20 |只看該作者

回覆:好慘呀! 請不到工人!

現家d工人好擇工




大宅

積分: 1004


32#
發表於 13-6-5 20:16 |只看該作者

引用:then+I+think+I+am+very+lucky,+I+have+3+k

原帖由 whalebone 於 13-06-05 發表
then I think I am very lucky, I have 3 kids, age of 2, 3.5 and 5, living with my parents in law, so ...
Super lucky, God blessing you, enjoy~




珍珠宮

積分: 42541


33#
發表於 13-6-5 20:58 |只看該作者
我搵左20間以上agent,都請唔到工人。


複式洋房

積分: 131


34#
發表於 13-6-5 22:19 |只看該作者
回覆 小B女 的帖子

點網上搵同 interview 呀?甩底機會咪仲大?


複式洋房

積分: 131


35#
發表於 13-6-5 22:22 |只看該作者
回覆 Minnie2010 的帖子

唔係掛,你咁講我好驚,我都急緊搵工人,真係好灰。


大宅

積分: 3802


36#
發表於 13-6-6 00:42 |只看該作者
其實都幾搞笑.... 如果屋企2公婆 (返工) + 湊一個B 都冇"公主"肯做,其實我好question 屋企要咩background 對佢地黎講先叫"筍工"?

香港普通屋企可以有幾大? 如果淨係得2公婆就搵鐘點啦~ 梗係有小朋友先請姐姐架喇....!!!! 真係short short 地


公爵府

積分: 26768

2023年兔年勳章 開心吸收勳章 夏天玩到顛 大廚勳章 趣教勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 13-6-6 05:05 |只看該作者

回覆:好慘呀! 請不到工人!

咁我都算好彩3大兩細 (16&2.5)都有海外請到 佢都係bb就黎返學所以要搵錢 但見樓上嘅jm話得一個小朋友響屋企都搵唔到 咁就好奇怪 agent話好多都會做 不過我曾經響街見兩個印 一個帶住細路仔陪佢入銀行提款俾另一個 另一個睇住個細路仔 俾左錢另一個就講 我都係鍾意湊老人家 細路咁麻煩咁話 佢地真係打工皇帝


已刪除用户

積分: 4040


38#
發表於 13-6-6 08:12 |只看該作者

回覆:labellecat@bb 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5616


39#
發表於 13-6-6 08:52 |只看該作者

引用:個人認為agent介紹和網上找工人,風險一樣

原帖由 小B女 於 13-06-06 發表
個人認為agent介紹和網上找工人,風險一樣大!但自己找就慳了agent fee!你上geoexpat 啦!好多工人找工,大 ...
同意。姐姐話唔想俾多agency fee, 所以都放上網搵新工。我之前maid 賠一個月即走,我搵了三weeks,剛簽了個完約⋯初時係好灰,不停send SMS ,好似自己搵工噤,大大話話send了 50個以上,當然只send一D你都OK個D,可能只有5、6個覆你見⋯我都比較喜歡這樣搵完約!

我家3大2超小,send SMS 時盡量比佢知重點或優點,可放Sunday 等等,願做者會call back再取捨




男爵府

積分: 5616


40#
發表於 13-6-6 08:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小B女+於+13-06-06+發表個人

原帖由 happybobobaby 於 13-06-06 發表
同意。姐姐話唔想俾多agency fee, 所以都放上網搵新工。我之前maid 賠一個月即走,我搵了三weeks,剛簽了個 ...
我之前個maid 係海外,連續兩個都係做了三個月佢賠錢走,因為home sick,當然可能係來旅遊⋯所以我無晒信心請海外⋯




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo