跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1324


21#
發表於 13-6-5 23:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KoB媽+於+13-06-03+發表原來

原帖由 lovebbb 於 13-06-03 發表
但這網頁的排名計分很兒戲,請認真考慮。
依個網啲排名竟然有人信


大宅

積分: 1176


22#
發表於 13-6-6 11:01 |只看該作者
我都係噚日去左注册,注册完之後係非常之失望,我有見到興德D學生真係好多南亞裔,女同學係用白布包頭既!


大宅

積分: 1670


23#
發表於 13-6-11 10:11 |只看該作者
其實只係怕今年突然有 4 班小一學生, 怕學校攪唔掂咋.....


大宅

積分: 1670


24#
發表於 13-6-13 10:38 |只看該作者
有冇 mami 今個星期六會去聽小一入學簡介會.....


大宅

積分: 1324


25#
發表於 13-6-13 10:48 |只看該作者

回覆:派左去興德學校....有無人識

其實你地第一志願係揀邊間,點解會派到依間比你地架?


複式洋房

積分: 248


26#
發表於 13-6-13 13:35 |只看該作者
興德呢間學校既評價都真係幾參差下...之前對呢間學校都無咩印象, 以為係新開既學校, 後來先知辦校歷史都頗長, 係第二度搬來既...

呢間學校對於我來講算近, 但我都係擔心太多跨境同南亞裔學生....


複式洋房

積分: 248


27#
發表於 13-6-13 13:36 |只看該作者
回覆 KoB媽 的帖子

你係指今個星期六 (15/6) 有簡介會嗎??


大宅

積分: 1670


28#
發表於 13-6-13 14:45 |只看該作者
係小一入學講座, 而家有邊間冇跨境學生呀....


大宅

積分: 2671

畀面勳章


29#
發表於 13-6-15 18:20 |只看該作者
今日去咗学校講座, 唉! 好唔掂....係禮堂有家長比個手機小朋友睇電視. 老師講緊嘢呀....救命.... 仲有些家長著拖鞋, 但徐咗隻鞋, Q起腳.... 8 成都係誇景生, 只見到幾個香港家長.... 都唔知點算, 叩門又唔成功


大宅

積分: 1324


30#
發表於 13-6-15 18:51 |只看該作者

回覆:mayomayo 的帖子

嘩~~好恐怖呀!點讀呀?


大宅

積分: 1324


31#
發表於 13-6-15 18:52 |只看該作者

回覆:KoB媽 的帖子

每個人接受能力唔同嘛,當然會有人接受到跨境童而選擇繼續入讀依間學校


大宅

積分: 1670


32#
發表於 13-6-17 14:31 |只看該作者
我見校長/老師又真係好好, 好有禮貌, 連我問路個工友都勁有禮....咁其實見佢地都好想攪起間學校


男爵府

積分: 5323


33#
發表於 13-6-17 15:05 |只看該作者
mayomayo 發表於 13-6-15 18:20
今日去咗学校講座, 唉! 好唔掂....係禮堂有家長比個手機小朋友睇電視. 老師講緊嘢呀.... ...

請問你有選呢間學校嗎? 還是無寫落去派到的?

雖然話FEEL到學校有心搞起學校,但若家長同學生質素唔掂,都是十分困難,況且要搞起一間學校,並非1-2年間的事。

開學後再不停問下其他學校有無位插班吧,我聽到都十分替你担心呢…


男爵府

積分: 7098


34#
發表於 13-6-17 16:01 |只看該作者
總算好過伊c蘭呀

點評

yuensiu    發表於 13-6-18 22:53


大宅

積分: 2671

畀面勳章


35#
發表於 13-6-18 22:28 |只看該作者
我係新搬黎, 真係對屯門学校唔認識, 興德我排左係第八定第十, 但我真係唔識佢, 亦唔知係邊度... 除左頭三志願其他一概都唔識...


大宅

積分: 1670


36#
發表於 13-7-3 13:03 |只看該作者
有冇人知現任校長, 其實係前身圓小轉過嚟?


複式洋房

積分: 436


37#
發表於 13-7-4 19:39 |只看該作者
其實南亞裔同跨境既學生都唔係全部都咁差。做左教書咁耐,都教過一D好緊張仔女學習同品德既南亞市裔既父母,而內地既家長亦如是。佢地之所以咁辛苦都送D小朋友嚟讀書,係覺得哩邊教育好。小朋友返去既表現的確比係內地讀書既小朋友優勝,係香港讀書既小朋友識得守規矩,有禮貌同講道理。所以佢地都好有心機去管教同培育子女。當然,唔係全部都係咁啦!其實,我地都係一樣。你地個個都好好,好錫小朋友,好緊張佢地既將來。不過,亦有唔少本地家長,完全唔關人唔教,大家行商場既時候可以睇到,D小朋友橫衝直撞,但個大人唔知係邊,到發生事就鬧人整到佢個仔女。所以,咩人都有好有唔好。既然改變唔到,就學下接受同包容。每個都有唔好既地方,大家未學習下互相包容體諒。阿Q d咁諗,你既小朋友比人地學多一樣野--「認識及接納不同文化」、「培養互相尊重的情操」


男爵府

積分: 7731


38#
發表於 13-7-5 08:39 |只看該作者

引用:其實南亞裔同跨境既學生都唔係全部都咁差。

原帖由 pandaball 於 13-07-04 發表
其實南亞裔同跨境既學生都唔係全部都咁差。做左教書咁耐,都教過一D好緊張仔女學習同品德既南亞市裔既父母, ...
今朝見到個南亞裔番陳瑞芝!


大宅

積分: 1670


39#
發表於 13-7-5 13:07 |只看該作者
回覆 pandaball 的帖子

完全認同你講法
當然每個地方有唔同文化, 佢地嚟得香港讀書, 都係想改變吓自己


洋房

積分: 88


40#
發表於 13-7-12 12:39 |只看該作者
sblam 發表於 13-6-5 09:18
好似有大架的校巴喎~ 我只知係載跨境那班學生返學
間學校有保姆車,你問一問學校就知

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo