跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 13158


21#
發表於 06-10-12 18:27 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

CML2006 寫道:
喺元朗區內, 讀非牟利 kinder 未必係低收入家庭, 讀私人kinder 又唔等於屋企有錢。
區內 私人kinder嘅學費講緊係1xxx - 2xxx 1个月(half day), 同中區一帶嘅私人kinder幾千蚊1个月根本冇得比。
如果真係想幫中/低收入家庭嘅話, 点解唔索性以家庭收入嚟决定, 而非根據讀非牟利 or 私人kinder黎决定?

最公平都係人人有份.


子爵府

積分: 13158


22#
發表於 06-10-12 18:34 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

moondream3003

all,

不如大家都學moondream咁, 一人寫一封信比 行政長官辦公室, 等佢明白, 我地呢班選私立學校嘅家長, 唔係因為有$$, 而只係想選一間質數好同適合自己小朋友嘅學校, 所以我地都係需要幫助嘅一群~
moondream3003 寫道:
我send左一封email 去 行政長官辦公室 [email protected], 希望出一點點力啦. 內容如下:

你好,

本人住天水圍, 家庭收入每月不到一萬四千, 但我的囝囝已經報了私人的幼稚園, 根據我所知, 私人的幼稚園的家庭不是如行政長官所講是高產收入, 政策應一視同仁, 每個6歲以下小朋友都可享有, 也可以鼓勵人生3個孩子. 另外, 很多私校的半日學費其實每月不到$2500. 請行政長官看清楚一點, 及


男爵府

積分: 5866


23#
發表於 06-10-12 21:11 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

CML2006 寫道:
Moondream,

Good Job!! I will do like you….

***********

Bebeyan,

或者可以咁睇, 呢个學卷資助係比家長嘅, 唔係比學校, 所以同教師有冇資助進修係應該無關嘅。

作為一间非牟利學校,如果因為家長有咗資助而加學費嘅話, 呢间"非牟利"就真係要不得喇。

作為一私立學校,佢唔会為咗令家長有學卷資助而轉做非牟利學校, 要生存, 唯一可以做嘅就係"再做好D" ( 汰弱留強!!! )

預計坊間会多咗好多小朋友興趣班 / 進修班, 因為多咗budget 比小朋友。

長遠嚟講對家長可能係好事, 但我仍然覺得好唔公平。


唔係wor.., $13,000 只有$10,000 是用作支助學生學費, $3,000是給老師進修, 所以私校教師都話好唔低....,我所擔心是老師都會轉校.

其實有的未入學的家長可能會重再新計劃過..., 已讀緊的當然唔係話轉校就轉校的, 但質素好的資助學校肯定成為搶手貨.


男爵府

積分: 7101


24#
發表於 06-10-12 21:50 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

唉! 這個topic真好, 在另一個在談幼稚園的topic, 得到福利的人好似0向度


男爵府

積分: 7101


25#
發表於 06-10-12 22:00 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

另外, 封email我都send左去民健聯同自由黨(佢地同特首friend D呀ma ).

[email protected]
[email protected]


禁止訪問

積分: 960


26#
發表於 06-10-13 00:02 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1645


27#
發表於 06-10-13 00:09 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

咁我請問大家知唔知,如果出年推行呢個計畫,咁重有冇學費減免呀?????
點解曾生唔用家庭入息作為指標,而用幼稚園是否私立。
不過呢個政策剛剛先發表,會唔會好多o野有待修改?????
想比囝囝讀好d間學校,唔通咁都有錯?????"R"曬頭!!!!!


複式洋房

積分: 217


28#
發表於 06-10-13 00:44 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

推行呢個計劃,我本人唔覺得有太大分別,因我選擇學校時都預咗冇學費減免嫁啦,so 有就開心,無都唔係有太大分別. :lol:


禁止發言

積分: 1331


29#
發表於 06-10-13 09:57 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7101


30#
發表於 06-10-13 11:24 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

各位,

我已經send左email 去以下地方提供意見, 大家都一齊行動啦, 得0吾得都好, 出番D力爭取. 如有其他email有用請補上.

[size=x-large]另外, 請已得福利或0吾在乎福利者高抬貴手, 放過我地啦.

1. 行政長官辦公室 [email protected]
2. 自由黨 [email protected]
3. 民健聯 [email protected]


侯爵府

積分: 20190

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 06-10-13 18:29 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

bebeyan,

You are correct.

Just read the news paper last night and noted that about HK$3,000 to be used for teachers' training...etc.

Though I may not be beneficial from this plan, its still sound good for the "non-profit making kinderdgartens " who they could have extra funds for improving their teaching skill / upgrading....
That will be good for the childrens at the result.

Don't worry about "私校教師會轉校..."
If the school is good, the parents/teachers will be happy to be there.

If the school is NOT good enough, just let it go...


CML

bebeyan 寫道:

唔係wor.., $13,000 只有$10,000 是用作支助學生學費, $3,000是給老師進修, 所以私校教師都話好唔低....,我所擔心是老師都會轉校.

其實有的未入學的家長可能會重再新計劃過..., 已讀緊的當然唔係話轉校就轉校的, 但質素好的資助學校肯定成為搶手貨.


禁止訪問

積分: 93097


32#
發表於 06-10-13 20:13 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5866


33#
發表於 06-10-13 22:09 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

CML2006 寫道:
bebeyan,

You are correct.

Just read the news paper last night and noted that about HK$3,000 to be used for teachers' training...etc.

Though I may not be beneficial from this plan, its still sound good for the "non-profit making kinderdgartens " who they could have extra funds for improving their teaching skill / upgrading....
That will be good for the childrens at the result.

Don't worry about "私校教師會轉校..."
If the school is good, the parents/teachers will be happy to be there.

If the school is NOT good enough, just let it go...


CML

[quote]
bebeyan 寫道:

唔係wor.., $13,000 只有$10,000 是用作支助學生學費, $3,000是給老師進修, 所以私校教師都話好唔低....,我所擔心是老師都會轉校.

其實有的未入學的家長可能會重再新計劃過..., 已讀緊的當然唔係話轉校就轉校的, 但質素好的資助學校肯定成為搶手貨.
[/quote]


希望如此.


大宅

積分: 1925


34#
發表於 06-10-13 23:10 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

HI. Everybody, so disappointed when i heard this news from mr. tsang. mr. tsang: please consider my children , i am a poor women. i just want all the children have a good situation to learn more knowledge. is it wrong. ????


大宅

積分: 1645


35#
發表於 06-10-14 23:10 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

Anna,
你好勁呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



禁止發言

積分: 1331


36#
發表於 06-10-18 11:12 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18149


37#
發表於 06-10-18 16:38 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

我見到珈琳都會轉做非牟利wor...

我個人覺得, 真係為了小朋友的, 咁就唔會因為有學卷制而去選學校


民房

積分: 6


38#
發表於 06-10-19 17:50 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

肖珍、真光應該是非牟利,你可以到教統局網址查閱。
(www.emb.gov.hk)以我所知約瑟就係,我囝囝曾經讀過,後來轉校了,因書簿費不合理,連向學校買張學生在校活動相片都要收$4,書包就要$50,太貴呢?


禁止發言

積分: 1331


39#
發表於 06-10-20 09:39 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 1331


40#
發表於 06-10-20 12:29 |只看該作者

Re: 私立幼稚園冇HK$13000學券資助, so disappointed!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo