自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15102

熱血勳章


21#
發表於 13-6-5 14:48 |只看該作者
睇心情,著靚最緊要自己開心,冇必要為其他人而活


伯爵府

積分: 16212


22#
發表於 13-6-5 14:58 |只看該作者
唔會,有心情有時間先會執靚D


伯爵府

積分: 16067


23#
發表於 13-6-5 15:38 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁, 突然日子才會穿得靚一靚呀!

有心情都冇時間
就算新年時想打扮一下,但攪掂好兩個女已經要出門口了,唔知點解自己手腳咁慢。


侯爵府

積分: 23674

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 13-6-5 15:54 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁, 突然日子才會穿得靚一靚呀!

以前返工,有時有時間,心情好或不好会著親d....d同事会問做乜著咁靚



琥珀宮

積分: 189108

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 13-6-5 15:56 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁, 突然日子才會穿得靚一靚呀!

我日日都著得靚靚先出街




公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


26#
發表於 13-6-5 16:16 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁, 突然日子才會穿得靚一靚呀!

睇心情


男爵府

積分: 5963


27#
發表於 13-6-5 16:24 |只看該作者

引用:我就無,連+結婚週年和生日都唔會著靚d,+好

原帖由 tanping 於 13-06-04 發表
我就無,連 結婚週年和生日都唔會著靚d, 好鬼懶,只會新年同去飲先打扮 .係屋企奏b, 懶惰 c9 一名。

...
我都係




版主

積分: 53188

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


28#
發表於 13-6-5 16:27 |只看該作者
小肥豬 發表於 13-6-4 09:28
我每年只有新年, 結婚週年和生日才會穿得靚一靚.

所以平時的我, 上班只會穿 t裇和牛仔褲, 好像一個c 奶, ...
我反而心情唔好會著靚D,等自己可以開心番D
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


公爵府

積分: 26680


29#
發表於 13-6-5 16:47 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁, 突然日子才會穿得靚一靚呀!






禁止訪問

積分: 11709


30#
發表於 13-6-5 16:53 |只看該作者

引用:我每年只有新年,+結婚週年和生日才會穿得靚

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7207


31#
發表於 13-6-5 17:00 |只看該作者
tanping 發表於 13-6-4 10:49
我就無,連 結婚週年和生日都唔會著靚d, 好鬼懶,只會新年同去飲先打扮 .係屋企奏b, 懶惰 c9 一名。

...
me too ah!!


公爵府

積分: 25384


32#
發表於 13-6-5 17:06 |只看該作者

回覆:小肥豬 的帖子

因為生日影多些相


子爵府

積分: 10577


33#
發表於 13-6-5 17:59 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁, 突然日子才會穿得靚一靚呀!

下次post上黎睇睇呀


禁止訪問

積分: 21947


34#
發表於 13-6-5 23:05 |只看該作者

引用:我每年只有新年,+結婚週年和生日才會穿得靚

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


35#
發表於 13-6-5 23:31 |只看該作者

回覆:有冇人好似我咁, 突然日子才會穿得靚一靚呀!

心情靚時




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo